Ja zou weer maken en etenquote:
Fucking kindertent daar ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme.
WIlders had een opmerking gemaakt over rotterdam over dat mensen het leefbaarder willen en als het even kan wat minder marrokkanen ofzo.
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanavond? dan neem ik de steaks mee
Zou willen samplenquote:
Oke eet thuis maar op danquote:
Mag wel, zou je echt gleukkig van wordenquote:
Ik ben al heel gelukkigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oke eet thuis maar op dan
[..]
Mag wel, zou je echt gleukkig van worden
Misschien weet je helemaal nog niet hoe geluk voeltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben al heel gelukkigmaar extra gelukkig is nog beter
ongeveer als maagzuur toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien weet je helemaal nog niet hoe geluk voelt
soso diep ditquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien weet je helemaal nog niet hoe geluk voelt
Zie fototopic. Zie jij mijn gloed? als een zwangere vrouw.quote:
Zou impregneren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zie fototopic. Zie jij mijn gloed? als een zwangere vrouw.
kk mens heb je nog nooit een lokaal gereserveerd of zoquote:
Ja lijkt er wel op inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ongeveer als maagzuur toch?
heb ik altijd bij onze chlochloaka
Zou, ondanks onmogelijk, aannemen en mijn best doenquote:
Het lokaal reserveerd Vas om tafels op hun plek te krijgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk mens heb je nog nooit een lokaal gereserveerd of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wat denk je zelf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |