quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is mie presjus :SGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jequote:
Daarom, ik refereerde daar ook aan.. ;pquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik refereer naar geloofd :-)
Niet snappen dat mijn spelling belabberd is en ik al die shit niet snapquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Niet snappen dat je mn refereren naar fout niet ziet
12 jaar... echt sneuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef Robophatt het volgende:
Hmm die persoon die gisteren voor de trein sprong was een meisje van 12 blijkbaar, zat op mijn oude middelbare school in de brugklas. Werd gepest. Best heftig
Die reacties op het nieuwsbericht zijn dan wel weer misselijkmakend natuurlijk, altijd hetzelfde gezeik.
is al een topicje over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef Robophatt het volgende:
Hmm die persoon die gisteren voor de trein sprong was een meisje van 12 blijkbaar, zat op mijn oude middelbare school in de brugklas. Werd gepest. Best heftig
Die reacties op het nieuwsbericht zijn dan wel weer misselijkmakend natuurlijk, altijd hetzelfde gezeik.
Waar? Krijg je gelijk weer allemaal mensen die de pestkoppen dan gaan bestempelen als moordenaars zekerquote:
Ja is echt wel sneu ja, moet wel heel erg geweest zijn dan.quote:
12 jaar en dan alleen al het idee in je hoofd halen op doodgaan.... shit man...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waar? Krijg je gelijk weer allemaal mensen die de pestkoppen dan gaan bestempelen als moordenaars zeker
[..]
Ja is echt wel sneu ja, moet wel heel erg geweest zijn dan.
Ja sowieso lekker buiten spelen toen sneeuwpoppen maken enzo. Was nog amper ooit met de trein geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
12 jaar en dan alleen al het idee in je hoofd halen op doodgaan.... shit man...
Toen ik zo oud was wist ik nog niet eens wat dood was en speelde ik met gi joe.
Hoe deed je dat in de lente?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja sowieso lekker buiten spelen toen sneeuwpoppen maken enzo. Was nog amper ooit met de trein geweest
Zomer en lente en herfst gewoon buitenspelen in de winter sneeuwpoppen maken duhquote:
Ohhhhh, wil zelf liever niet te veel nadenken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zomer en lente en herfst gewoon buitenspelen in de winter sneeuwpoppen maken duh
Dat was ook vet jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhh, wil zelf liever niet te veel nadenken.
Hutten bouwen
vertaling: zijn ouders gaven hem stiekem drugs zodat hij van de wereld wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Yiha het volgende:
Op m'n twaalfde maakte ik al tijdreizen en tripjes naar Mars als onderdeel van een geheime militaire operatie.
Bokrijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat was ook vet ja
Hier ind e buurt had je een speeltuin die echt daarvoor was, was best vet. Hadden ze allemaal zooi liggen om hutten van te bouwen. Sowieso speeltuinenMedelijden met de mensen die nooit naar bokrijk zijn geweest
Gaat nooit beter worden dan die speeltuin mijn godquote:
He watquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gefeliciteerd stinkerd, ik kwam je achternaam tegen in het lokaalreserverings boek
elk jaar het hoogtepunt van kvw. met de bus naar bokrijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gaat nooit beter worden dan die speeltuin mijn godZou zo nog een keer terug gaan al is het maar voor nostalgie
Wuuut!? ingericht daarvoor? nicequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat was ook vet ja
Hier ind e buurt had je een speeltuin die echt daarvoor was, was best vet. Hadden ze allemaal zooi liggen om hutten van te bouwen. Sowieso speeltuinenMedelijden met de mensen die nooit naar bokrijk zijn geweest
Psychosequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Yiha het volgende:
Op m'n twaalfde maakte ik al tijdreizen en tripjes naar Mars als onderdeel van een geheime militaire operatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |