Het is de aan en uit schakelaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:37 schreef hoas het volgende:
Welke want de mijne heeft er 2, nl een kleine als je de frituurbak terug zet en een thermoknop
8 literquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:38 schreef hoas het volgende:
Oh zo'n frituur van een paar honderd liter.
Komt uit een pizzaria niks speciaals ofzo lol alleen wat grootquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Tering wat een gaaf frituurtje!![]()
![]()
Hoeveel vermogen?
En heb je er pics van?![]()
ok, zoek die fabrikant op, en vraag hun een vergelijkende stekker te sturen.quote:
Al geprobeerd al tik ik dat in op google krijg ik alleen bedrijven die ze verkopenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ok, zoek die fabrikant op, en vraag hun een vergelijkende stekker te sturen.
Da's een mooi aanknopingspunt. Zij kunnen je wel aangeven waar zij inkopen, en via die inkoper komje dan uiteindelijk wel bij de fabrikant terechtquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef klawie het volgende:
[..]
Al geprobeerd al tik ik dat in op google krijg ik alleen bedrijven die ze verkopen
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:01 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Da's een mooi aanknopingspunt. Zij kunnen je wel aangeven waar zij inkopen, en via die inkoper komje dan uiteindelijk wel bij de fabrikant terecht
4 stuks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef klawie het volgende:
Ik zie alleen niet hoeveel kabeltjes erop kunnen
http://www.deradiobeurs.n(...)cledetail/100290104/
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had je een zoen gekregen
Je mag zoenen wie je wilt, maar deze is tweepolig, en jij zocht toch vierpolig?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Als je een vrouw was had je een zoen gekregen
Er moeten 4 van die pikjes aan zitten aan de achterkant dat bedoelde ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je mag zoenen wie je wilt, maar deze is tweepolig, en jij zocht toch vierpolig?
Verder staan er op je oude schakelaar gewoon een merk en type.
Beter lezen. Bij de beschrijving stond dubbel polig. het is dus wel de schakelaar die hij zoekt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je mag zoenen wie je wilt, maar deze is tweepolig, en jij zocht toch vierpolig?
Verder staan er op je oude schakelaar gewoon een merk en type.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |