Nou dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef Dotteke het volgende:
Het kunnen nog zulke goede mensen zijn maar je bent toch liever bij je man/vriend, vooral als hij die leeftijd heeft
inderdaadquote:
Ja sneu voor die manquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef yvonne het volgende:
Nu moet ie naar bed, 82 hè, steunkousen uit, billen smeren, pufje nemen ( hij is zo benauwd als de pest) tandjes uit en slapen
Ik hoop een hutje tussen de rattenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed. Andrea zit nog steeds in de loods en binnenkort heeft ze ook een hutje.
ik zag te laat dat anton er tussen stondquote:
Je kunt niet zeggen dat hij aan verlies van decorum leed. Wat een kranige man.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef yvonne het volgende:
Nu moet ie naar bed, 82 hè, steunkousen uit, billen smeren, pufje nemen ( hij is zo benauwd als de pest) tandjes uit en slapen
Jij ook ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef yvonne het volgende:
Hij is een held en een echte baas.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |