Ik heb een uitgeknipte poster uit de hitkrant op een kussen geplakt om de liefde mee te bedirjven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even mijn boyzone poster opzoeken
Waar werk je nu dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow, ontsla de lelijkste en neem mij aan![]()
Ik wil weer op kantoor werken
Ik heb je net al een baan als huisvrouw aangeboden en die accepteerde je nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow, ontsla de lelijkste en neem mij aan![]()
Ik wil weer op kantoor werken
Dan zit ik alleen thuis en dat is totaal niet sociaal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je net al een baan als huisvrouw aangeboden en die accepteerde je niet
megahoeren? Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Is dicht maar er komt een nieuw megahoerencomplex met 200 hoeren.
Niet van die kleintjes.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
megahoeren? Wat moet ik me daar bij voorstellen
Zo goede baan alles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ass. Bedrijfsleidster bij een Stichting Kringloopwinkel
Met een kut waar een man of 40-45 in kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
megahoeren? Wat moet ik me daar bij voorstellen
Je mag dan toch ook naar de sportschool om in shape te blijven en bekkenoefeningen te doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zit ik alleen thuis en dat is totaal niet sociaal.
ik las bekkenstootoefeningenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag dan toch ook naar de sportschool om in shape te blijven en bekkenoefeningen te doen
ok, en naar de kroeg?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag dan toch ook naar de sportschool om in shape te blijven en bekkenoefeningen te doen
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, en naar de kroeg?
Mag ik ook blijven voetballen
Waar het hart vol van is ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik las bekkenstootoefeningen
ik werk in een winkel maar elan lacht mij daarom uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat doe je voor werk
en heb je al een studie gevonden?
werreke voor da cheldquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werk in een winkel maar elan lacht mij daarom uit
en nee nog niet echt
Wat voor een winkel?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en nee nog niet echt
Ben je nog steeds in de UK eigk?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en nee nog niet echt
ja tuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nog steeds in de UK eigk?
Komt je vriend ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je ook met me mee naar Go Apres Ski?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
jezus christus
klikte op een spotify linkje
bleek het kraantje pappie te zijn
wat een aids
Dit zou echt helemaal geweldig zijn in een gif van een lachende J. Alba.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
graag gedaan
Ik zie een gat in de markt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit zou echt helemaal geweldig zijn in een gif van een lachende J. Alba.
Ik ga als samurai.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor pakje doe je aan
Speeltuin
Ow je wilde niet afsluiten bij mij in de jacuzzi?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga als samurai.
Zoek jij een hotelletje in de buurt?
Als je man al slaapt ok.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow je wilde niet afsluiten bij mij in de jacuzzi?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die slaapt wel als we in de nacht thuis komen
Godverdomme LR.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net zoveel gegeten dat stipt om 18:00 eten lastig gaat worden vandaag
Heel mijn ritme naar de tyfus, straks mis ik Lingo nogquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godverdomme LR.
Kan toch niet, je raakt zo helemaal van de leg
Om 18.00 eten vind ik echt pure aidsquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net zoveel gegeten dat stipt om 18:00 eten lastig gaat worden vandaag
Ik ga zo werken van 4 tot 9. Over uit je ritme gaan gesprokenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel mijn ritme naar de tyfus, straks mis ik Lingo nog
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet eerst nog wat boodschappen doen
Uh, oké.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu heerlijk uitgebreid schijten.
Hoe werkt dat precies? Steek je dan eerst een kaarsje aan om in de juiste sfeer te komen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu heerlijk uitgebreid schijten.
Ik kijk nooit zo op de klokquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om 18.00 eten vind ik echt pure aids
Autisten worden helemaal gek als hun eten niet op tijd klaar is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon eten wanneer je honger hebt ja.
Altijd die vaste tijden
Dat ga ik niet kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb alleen niet zoveel zin in de Europa League.
Alleen Elsierd maakt het dragelijk
Oké. Dan kots ik het er wel weer uit. Jeetje JR wat ben jij een bazig typetje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon eten wanneer je honger hebt ja.
Altijd die vaste tijden
Slechter dan de cl kan niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vind het ook niksquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi, dan is dit het bewijs dat ik geen autist benquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Autisten worden helemaal gek als hun eten niet op tijd klaar is.
Uh, watte?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan kots ik het er wel weer uit. Jeetje JR wat ben jij een bazig typetje.
Kwajongen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet kijken. Zoals ik deze hele week nog geen Europees voetbal heb gezien
.
Zelfde voor de CL.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanaf de kwartfinale is de EL wel interessant meestal
Stijn geniet wel erg veel van de anale tinteling bij het schijten. Ik maak me zorgen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Steek je dan eerst een kaarsje aan om in de juiste sfeer te komen?
Ik ga lekker House of Cards kijken en nog wat voetballogo's makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kwajongen.
mss is Porto Napoli met Elsierd nog wat.
En daarna kijk ik widm
Ach wat maakt het uit of hij homoseksueel is, we accepteren hem hier welquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn geniet wel erg veel van de anale tinteling bij het schijten. Ik maak me zorgen.
Eens, maar dit maal volg ik het dan wat eerder, omdat Juve er aan mee doetquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanaf de kwartfinale is de EL wel interessant meestal
Die moeten tegen Basel toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens, maar dit maal volg ik het dan wat eerder, omdat Juve er aan mee doetBen wel benieuwd of Salzburg nou echt zo goed blijkt te zijn.
Juve moest toch tegen Fiorentina?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens, maar dit maal volg ik het dan wat eerder, omdat Juve er aan mee doetBen wel benieuwd of Salzburg nou echt zo goed blijkt te zijn.
Ja echt welquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een topnummers waren er eigenlijk in de 90s
Ja en ik zeg het alvast. Fiorentina gaat door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juve moest toch tegen Fiorentina?
Alleen maar toppers.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een topnummers waren er eigenlijk in de 90s
De finale is toch in Turijn?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ik zeg het alvast. Fiorentina gaat door.
13 dagenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef Cara het volgende:
[..]
13 dagen![]()
nog 8 voor mijn laatste werkdag
En dan vakantie? Of andere baan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef Cara het volgende:
[..]
13 dagen![]()
nog 8 voor mijn laatste werkdag
quote:
quote:
Misschien moet je salarisverhoging vragen bij Danny.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nou Tokio zou ik ook wel naartoe willen als ik geld had.
Tokioquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nou Tokio zou ik ook wel naartoe willen als ik geld had.
Speelt El ham daar nog trouwesquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ik zeg het alvast. Fiorentina gaat door.
Ik heb mezelf in een comfortabele positie gebracht door ook een prettig tijdverdrijvende tablet mee te nemen en een drankje. Dan kom ik eerst tot totale ontspanning.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Steek je dan eerst een kaarsje aan om in de juiste sfeer te komen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf in een comfortabele positie gebracht door ook een prettig tijdverdrijvende tablet mee te nemen en een drankje. Dan kom ik eerst tot totale ontspanning.
Ik ergerde me zo dood aan Barça v Man City dat ik maar GoT ging kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet kijken. Zoals ik deze hele week nog geen Europees voetbal heb gezien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |