Voor de mensen die er geweest zijn: wat vonden jullie ervan?
quote:Racoon is wel redelijk origineel vind ik, daar heb ik wel respect voor. Ik heb ze 2x live op tv gehoord, en hun geluid was echt heel goed, ook de drums.
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:53 schreef Snatch het volgende:
Ik ben er geweest. Was erg tof! Nieuwe nummers klinken ook erg goed, vooral Laugh about it.
Ze hebben voor mij 4 nieuwe songs gespeeld, wat gewoon fijn was, en verder als vertrouwds weer een goed optreden, met goede muziek, geklungel en zelfs... een pit!!!
Ik hoop in ieder geval dat ze snel weer een nieuw platencontract krijgen. Ik verwacht dat ze binnenkort wel bij Excelsior zullen tekenen. Hoewel ze iets dynamischer qua geluid zijn dan meeste Excelsior bands denk ik dat ze daar wel mooi passen.
Racoon is trouwens qua geluid wel beïnvloed door Ben Folds, dat geven ze zelf ook toe, dus Racoon liefhebbers moet dat ook maar een keer luisteren.
Shameless plug voor eigen topic.
Ben Folds Live of het grote Ben Folds FiveTopic
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 19-10-2002 23:28]
quote:Dus ook kaartje voor nix gehaald?
Op zaterdag 19 oktober 2002 23:26 schreef Merlijn het volgende:
Damn Racoon gemist. En ik zou er met FoN mee naa toe gaan
quote:Het was Video killed the radiostar en da's niet van the bangles maar van the buggles. Niet dat het boeit want het klonk zowiezo beter dan het origineel!
Op zaterdag 19 oktober 2002 23:44 schreef Stonehead het volgende:
Ik was er ook, fijn concert inderdaad!
Voor degenen die er niet waren: het laatste nummer was dus een prima cover van een bepaald Bangles-nummer.. de rest mag je raden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |