Ja, zo rustig ben ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:56 schreef banapples het volgende:
Moet je maar niet zo'n rustige jongen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Michielos toch, bel je halfbroertje Skull dan op om samen die knakker middels enkele krav maga bewegingen een lesje te leren, hielp bij Ramazan toch ook mattiegeeft niks johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad, dat is dus geen optieIk wil ook graag de held zijn die met een Uzi op pad gaat, maar als je de gehele situatie zou kennen, zou dat de allerlaatste oplossing moeten zijn
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Ik denk dat dan iedereen zijn probleem wel is opgelostquote:
Dan zorg ik ervoor dat die ex wordt uitgescheten als zeeslib door pieren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk dat dan iedereen zijn probleem wel is opgelostMaar goed, dat is dus geen optie haha
Balen man, maar met vrienden op stap gaan helpt bij mij wel altijd, iig onder de mensen komen, dan krijg ik altijd veel betere zin en ook verzet je dan je gedachtenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk dat dan iedereen zijn probleem wel is opgelostMaar goed, dat is dus geen optie haha
Ik heb het geprobeerd.. Ik kon gewoon niet meer lachen en vrolijk doen. Kreeg ook dik sjans (meiden ruiken het als het net uit is ofzo???), maar het liet me ijskoud. Ik ging 3 uur eerder naar huis om als een klein kind op bed te gaan jankenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Balen man, maar met vrienden op stap gaan helpt bij mij wel altijd, iig onder de mensen komen, dan krijg ik altijd veel betere zin en ook verzet je dan je gedachten
ik wil niemand ter rebound gebruiken of misbruiken. Ik voel nu ook die pijn van het gebruikt worden, ook al was het totaal onbewust, ik telde opeens totaal niet meer mee...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:35 schreef _Meredith het volgende:
Zorgen dat je in je directe omgeving niet steeds geconfronteerd wordt met spullen/foto's/bekenden van haar.
Nieuw ritme aannemen, dag anders indelen; anders dan hoe de dag eruit zag met haar.
Vooral niet tevaak per dag erover hebben met anderen, mensen zeggen altijd dat praten helpt, maar dat is alleen tot bepaalde hoogte. Als jij de hele dag over haar en jullie relatie praat; blijf je boos/gefrustreerd over hoe het gelopen is.
En een rebound zorgt meestal ook wel dat je er sneller overheen komt.
Een rebound hoef je niet te gebruiken/misbruiken, zijn genoeg dames die gewoon "in" zijn voor een ONS.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik wil niemand ter rebound gebruiken of misbruiken. Ik voel nu ook die pijn van het gebruikt worden, ook al was het totaal onbewust, ik telde opeens totaal niet meer mee...![]()
Misschien is professionele hulp ook een optie?
Ja, dat was echt heel heftigquote:
Goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, dat was echt heel heftigIk denk dat ik eens een afspraak met de huisarts maak morgen
Ja, misschien dat het na verloop van tijd al stukken beter gaat en wie weet komt ze nog wel terug als die idioot eindelijk tot het besef gekomen is dat je zo niet met mensen omgaat ofzo...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:46 schreef _Meredith het volgende:
[..]
Goed
Vergeet vooral niet van de kleine mooie dingen om je heen te genieten. Rondje lopen door de zon kan al wonderen doen. Sterkte
Niet teveel blijven hopen op de situaties "als/wie weet/stel", dat maakt het alleen maar zwaarder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, misschien dat het na verloop van tijd al stukken beter gaat en wie weet komt ze nog wel terug als die idioot eindelijk tot het besef gekomen is dat je zo niet met mensen omgaat ofzo...
Ik moet toch door he, hoe kut het ook klinkt.
Dankjewel btw, erg lief van je
ja, maar die onzekerheid van de situatie maakt dat nu eenmaal zo. Het is niet uit omdat ze vreemd ging, het is niet uit omdat het niet meer klikte.. het is uit door een storende externe factor, terwijl ik haar ontzettend mis en ik er zeker van ben dat zij mij ook mist. Maar ik heb totaal geen duidelijkheid, het is een soort rouw omdat het van het ene moment op het andere gebeurde, echt verschrikkelijk, vooral i.c.m. voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:49 schreef _Meredith het volgende:
[..]
Niet teveel blijven hopen op de situaties "als/wie weet/stel", dat maakt het alleen maar zwaarder.
En ach... lief.. ik zit ook met liefdesverdriet, dus ik weet hoe het voelt. What doesn't kill you makes you stronger; dus je komt er alleen maar sterker uit!
wie? Zij? Ja , ik weet , maar zoals ik zeg. Als je de hele situatie kent, zou je 'r een stuk beter begrijpen. Ik begrijp haar volledig, maar ik kan het gewoon niet accepterenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef thom_05 het volgende:
Je bent ren fucking idioot als je een ander zo je leven laat bepalen.
En daar heb jij natuurlijk helemaal geen last van en veel ervaring mee...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef thom_05 het volgende:
Je bent ren fucking idioot als je een ander zo je leven laat bepalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |