abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:55:25 #1
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137690568
Hoi Fok!kers!!!

Kan iemand mij een trap onder de kont geven? Al sinds het begin van 2014 heb ik namelijk last van ontzettend veel liefdesverdriet :') :')
Dit uit zich in lusteloos zijn, ernstige terugvallen qua humeur, veel drinken en weinig meer bewegen. Verdere gedrachtskenmerken zijn nergens zin in hebben en in een sociaal isolement leven terwijl je bid op beter nieuws :(

Het was op een zeer lullige manier uitgegaan tussen ons (als in: agressieve ex man, mishandeling, bedreiging en aanranding en politie die dienst weigert zelfs met voicemails als bewijs :') ) en zij durft nu geen contact meer met me op te nemen omdat ze bang is dat mij wat zou overkomen :') Ik krijg dit totaal niet gehandeld, ik zou het nog minder erg vinden als ze me gewoon dumpte of vreemdging en ik 'r daar op betrapte, maar het gewoon doodzwijgen en geen contact meer opnemen uit angst van represailles door een achterlijke mongool.. dat kan ik mentaal gewoon niet aan :') Dat is voor mij van het idee: "Ik ben niet goed genoeg zoals ik ben, ik ben vervangbaar en mag gewoon genegeerd worden" :D De kut is dus dat ik niet gedumpt of verlaten ben omdat ze me niet meer wilde, maar ivm onze veiligheid :') :'(

Ik heb mezelf al voorgenomen om volledig te stoppen met drinken en om een oude hobby op te pakken (ofzoiets). Als iemand anders tips heeft, hoor ik ze natuurlijk graag ;( ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door Michielos op 13-03-2014 13:10:45 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:56:30 #2
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_137690591
Moet je maar niet zo'n rustige jongen zijn :6
Sometimes you see knopjes
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:57:18 #3
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137690615
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:56 schreef banapples het volgende:
Moet je maar niet zo'n rustige jongen zijn :6
Ja, zo rustig ben ik niet :') Ben eerder een overemotionele mongool die te naļef is ofzo :')
pi_137690778
pi_137690918
Michielos toch, bel je halfbroertje Skull dan op om samen die knakker middels enkele krav maga bewegingen een lesje te leren, hielp bij Ramazan toch ook mattie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:08:45 #6
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137690943
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Michielos toch, bel je halfbroertje Skull dan op om samen die knakker middels enkele krav maga bewegingen een lesje te leren, hielp bij Ramazan toch ook mattie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geeft niks joh ;)
Maar inderdaad, dat is dus geen optie :D Ik wil ook graag de held zijn die met een Uzi op pad gaat, maar als je de gehele situatie zou kennen, zou dat de allerlaatste oplossing moeten zijn :)
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:09:10 #7
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_137690961
45K, dan is jouw problem opgelost.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:09:42 #8
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137690980
Klote man ... In ieder geval zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken, hoe moeilijk dat ook is. Inderdaad die hobby oppakken, met vrienden afspreken. Misschien eventueel je hart luchten aan iemand, mocht je dit nog niet gedaan hebben.

Ik kan verder ook weinig bedenken. :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:09:56 #9
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137690988
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef awiebo het volgende:
45K, dan is jouw problem opgelost.

Ik denk dat dan iedereen zijn probleem wel is opgelost :) Maar goed, dat is dus geen optie haha :)
pi_137690999
Ga treinen spotten met socios
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:10:39 #11
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_137691012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik denk dat dan iedereen zijn probleem wel is opgelost :) Maar goed, dat is dus geen optie haha :)
Dan zorg ik ervoor dat die ex wordt uitgescheten als zeeslib door pieren. ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:11:06 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137691024
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef CaptainSushi het volgende:
Ga treinen spotten met socios
laat dat nu net die bijzondere hobby zijn :)
pi_137691029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

Balen man, maar met vrienden op stap gaan helpt bij mij wel altijd, iig onder de mensen komen, dan krijg ik altijd veel betere zin en ook verzet je dan je gedachten
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:12:06 #14
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137691057
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Balen man, maar met vrienden op stap gaan helpt bij mij wel altijd, iig onder de mensen komen, dan krijg ik altijd veel betere zin en ook verzet je dan je gedachten
Ik heb het geprobeerd.. Ik kon gewoon niet meer lachen en vrolijk doen. Kreeg ook dik sjans (meiden ruiken het als het net uit is ofzo???), maar het liet me ijskoud. Ik ging 3 uur eerder naar huis om als een klein kind op bed te gaan janken :') echt wtf

ben gisteren wel met een paar vrienden naar de stad gegaan. Het is dan een stuk minder "vrolijkheid", "geluk" en "stelletjes" overal om me heen waar ik gek van word ofzo :)
pi_137691782
Zorgen dat je in je directe omgeving niet steeds geconfronteerd wordt met spullen/foto's/bekenden van haar.

Nieuw ritme aannemen, dag anders indelen; anders dan hoe de dag eruit zag met haar.

Vooral niet tevaak per dag erover hebben met anderen, mensen zeggen altijd dat praten helpt, maar dat is alleen tot bepaalde hoogte. Als jij de hele dag over haar en jullie relatie praat; blijf je boos/gefrustreerd over hoe het gelopen is.

En een rebound zorgt meestal ook wel dat je er sneller overheen komt.
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:41:18 #16
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137691925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:35 schreef _Meredith het volgende:
Zorgen dat je in je directe omgeving niet steeds geconfronteerd wordt met spullen/foto's/bekenden van haar.

Nieuw ritme aannemen, dag anders indelen; anders dan hoe de dag eruit zag met haar.

Vooral niet tevaak per dag erover hebben met anderen, mensen zeggen altijd dat praten helpt, maar dat is alleen tot bepaalde hoogte. Als jij de hele dag over haar en jullie relatie praat; blijf je boos/gefrustreerd over hoe het gelopen is.

En een rebound zorgt meestal ook wel dat je er sneller overheen komt.
ik wil niemand ter rebound gebruiken of misbruiken. Ik voel nu ook die pijn van het gebruikt worden, ook al was het totaal onbewust, ik telde opeens totaal niet meer mee... :'(

Misschien is professionele hulp ook een optie? :D
pi_137691979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik wil niemand ter rebound gebruiken of misbruiken. Ik voel nu ook die pijn van het gebruikt worden, ook al was het totaal onbewust, ik telde opeens totaal niet meer mee... :'(

Misschien is professionele hulp ook een optie? :D
Een rebound hoef je niet te gebruiken/misbruiken, zijn genoeg dames die gewoon "in" zijn voor een ONS.

Professionele hulp is een optie al zal je dan snel oxazepam voorgeschreven krijgen om het nadenken/piekeren stil te zetten en je slaapritme goed te houden. Ik weet verder niet wat de voorgeschiedenis is met die ex-man van haar, maar als dat echt een heftige periode is geweest en je zit met jezelf in de knoop is het niet eens een slecht idee om bij een POH-GGZ aan te kloppen.
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:45:17 #18
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137692031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:43 schreef _Meredith het volgende:
an te kloppen.
Ja, dat was echt heel heftig :'( Ik denk dat ik eens een afspraak met de huisarts maak morgen :)
pi_137692068
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:45 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, dat was echt heel heftig :'( Ik denk dat ik eens een afspraak met de huisarts maak morgen :)
Goed :)

Vergeet vooral niet van de kleine mooie dingen om je heen te genieten. Rondje lopen door de zon kan al wonderen doen. Sterkte :*
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:47:47 #20
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137692105
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:46 schreef _Meredith het volgende:

[..]

Goed :)

Vergeet vooral niet van de kleine mooie dingen om je heen te genieten. Rondje lopen door de zon kan al wonderen doen. Sterkte :*
Ja, misschien dat het na verloop van tijd al stukken beter gaat en wie weet komt ze nog wel terug als die idioot eindelijk tot het besef gekomen is dat je zo niet met mensen omgaat ofzo... :')
Ik moet toch door he, hoe kut het ook klinkt.

Dankjewel btw, erg lief van je :*
pi_137692157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, misschien dat het na verloop van tijd al stukken beter gaat en wie weet komt ze nog wel terug als die idioot eindelijk tot het besef gekomen is dat je zo niet met mensen omgaat ofzo... :')
Ik moet toch door he, hoe kut het ook klinkt.

Dankjewel btw, erg lief van je :*
Niet teveel blijven hopen op de situaties "als/wie weet/stel", dat maakt het alleen maar zwaarder.
En ach... lief.. ik zit ook met liefdesverdriet, dus ik weet hoe het voelt. What doesn't kill you makes you stronger; dus je komt er alleen maar sterker uit! O+
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:53:35 #22
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137692300
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:49 schreef _Meredith het volgende:

[..]

Niet teveel blijven hopen op de situaties "als/wie weet/stel", dat maakt het alleen maar zwaarder.
En ach... lief.. ik zit ook met liefdesverdriet, dus ik weet hoe het voelt. What doesn't kill you makes you stronger; dus je komt er alleen maar sterker uit! O+
ja, maar die onzekerheid van de situatie maakt dat nu eenmaal zo. Het is niet uit omdat ze vreemd ging, het is niet uit omdat het niet meer klikte.. het is uit door een storende externe factor, terwijl ik haar ontzettend mis en ik er zeker van ben dat zij mij ook mist. Maar ik heb totaal geen duidelijkheid, het is een soort rouw omdat het van het ene moment op het andere gebeurde, echt verschrikkelijk, vooral i.c.m. voorgeschiedenis.
Soms word ik ook wakker en vraag ik me gewoon af waar ik dit aan verdient heb ofzo :') Ik kan haar ook gewoon ontzettend lastig los laten merk ik.
pi_137692307
Je bent ren fucking idioot als je een ander zo je leven laat bepalen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:54:45 #24
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137692325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef thom_05 het volgende:
wie? Zij? Ja , ik weet , maar zoals ik zeg. Als je de hele situatie kent, zou je 'r een stuk beter begrijpen. Ik begrijp haar volledig, maar ik kan het gewoon niet accepteren :(
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:55:15 #25
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_137692340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef thom_05 het volgende:
En daar heb jij natuurlijk helemaal geen last van en veel ervaring mee... :')
By the light of the moon! *poof*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')