Voor een team dat veertig seizoenen niet gedegradeert is,vind ik Het einde lijkt nabij toch een geode keuze...quote:Op zondag 13 april 2014 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb weer eens een NOS Teletekst-ergernis:
[ afbeelding ]
Taalkundig is er niks fout, maar die eerste zin..... Het lijkt er sterk op dat Roda JC gaat degraderen, maar dat wordt door de redacteur opgeklopt tot "Het einde lijkt nabij", alsof de totale club op omvallen staat.
Overdrijven is ook een vak.
Bij een ambachtelijke bakkerij om te proeven ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef Lienekien het volgende:
Waarom ligt dat briefje daar, bij een bord met droog brood? Ik vind het maar vreemd.
Zelfs zonder het briefje nodigt het niet echt uit om te proevenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij een ambachtelijke bakkerij om te proeven ofzo?
Nee, okee, maar ja, er zitten dan ook sperms inquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:34 schreef Anne het volgende:
Zelfs zonder het briefje nodigt het niet echt uit om te proeven![]()
.
Ik reed er langs en moest toch even denken voor ik doorhad wat ze bedoelden.quote:verboden te stoppen voor bouwverkeer
Ja, het moet microdermabrasie zijn, hè.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:14 schreef Xaryna het volgende:
Een kapsalon in de buurt heeft een nieuw spandoek.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |