Ik dacht ff dat het Patty was, maar zij landde platquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch nog een animatie gevonden.
Als je op glitter unicorn animation zoekt, word je kotsmisselijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil ook draaierig worden, ik zie het eenhoornplaatje niet.
Patty is ook ietsje forser.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het Patty was, maar zij landde plat
Mijn plaatje is prachtig!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op glitter unicorn animation zoekt, word je kotsmisselijk.
Kots vind ik te ver gaan, ik bedankquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op glitter unicorn animation zoekt, word je kotsmisselijk.
Het is een telescoophoorn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn plaatjes is prachtig!
Maar ik maak me een beetje zorgen, het pasgeboren veulentje heeft een verdomd grote hoorn. Hoe werkt dat bij de bevalling?
Ik denk dat die hoorn er later bijgeleverd wordt, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn plaatjes is prachtig!
Maar ik maak me een beetje zorgen, het pasgeboren veulentje heeft een verdomd grote hoorn. Hoe werkt dat bij de bevalling?
Maar ook dezequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog erger wordt het als je unicorn door kitten vervangt.
Soms, heeeeel soms post ik een foto van mijn snoesje. Omdat hij zo lekker slapen kan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar die is leuk. Daarom zit ik ook op Facebook. Voor de kattenplaatjes.
Wat je buren niet weten...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter dat dan die bloederige taferelen in mijn hoofd.
Daar heb je tegenwoordig een spray voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst onder je bed kijken.
Welterusten.
Monsterspray?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig een spray voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |