Je hebt gelijk, het heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon over heen scrollen, zelf ik wind me niet meer zo vaak op en sta op mijn achterste poten....ik wordt een watje
Nee maar in de sc blijven wel vrolijk, kusje eropquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat dat zo loopt, maar ik kan er wel weer over lopen mekkeren, sommige dingen veranderen nou eenmaal niet.
Daarom. en er zitten ook leuke gezellig mensen in de Cos te posten die ik graag lees.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het heeft toch geen zin.
Kusjekroel terugquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar in de sc blijven wel vrolijk, kusje erop
quote:
Ja ik was jarig, maanden geledenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef mootie het volgende:
Oh, is net weer tijd om de muis te overladen met kusjes en knuffeltjes? Beertjes, hartjes en glitterplaatjes voor muis!
Gelukkig ben je net op tijdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef mootie het volgende:
Oh, is net weer tijd om de muis te overladen met kusjes en knuffeltjes? Beertjes, hartjes en glitterplaatjes voor muis!
Dan krijg je mooi geen glitterbeertje!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Toverheks het volgende:
als jullie beertje en knuffels willen gaan julllie maar naar Hyves
Hyves is doodquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Toverheks het volgende:
als jullie beertje en knuffels willen gaan julllie maar naar Hyves
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan krijg je mooi geen glitterbeertje!
Kerstboompjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef mootie het volgende:
We hebben vandaag boompjes geplant, ik ben helemaal gelukkig.
Ik gruwel ook van dat soort berichten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben niet zo van de glitter, en op FB met al die spreuken gaat me ook te ver...
eer je dochter en mis je en denk aan dit of dat nee hoeft van mij niet allemaal
Dan kan je er over een tijdje mee knuffelen, daar word je nog gelukkiger van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef mootie het volgende:
We hebben vandaag boompjes geplant, ik ben helemaal gelukkig.
Ik hoop dat er lekkere vruchten aan komen. Lijkt me echt leuk om te hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef mootie het volgende:
Een perenboom en 2 kersenboompjes. Nu hebben we in totaal 3 peren, 2 pruimen, 2 walnoten, 3 kersen en een stuk of 8 appelbomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |