Dit zijn de momenten dat ik een "like" knop op FOK! mis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gruwel ook van dat soort berichten.
"Like als je trots op je dochter/zoon bent"Opzouten.
September 2013 ofzo. Ik wilde een foto van mijn oude Hyves-account kopieëren, doodquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doodsinds wanneer ik heb geen hyves
In je eigen tuin?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef mootie het volgende:
Een perenboom en 2 kersenboompjes. Nu hebben we in totaal 3 peren, 2 pruimen, 2 walnoten, 3 kersen en een stuk of 8 appelbomen.
Ja! Onze 5 huizen staan in de voormalige boomgaard van een boerderij. De groenstrook aan de voorkant is een meter of 15 diep. En daar staan de oude bomen nog. Een aantal was gesneuveld tijdens de bouw. De gemeente doet er niks aan, dus we hebben gelapt en samen bomen gekocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat er lekkere vruchten aan komen. Lijkt me echt leuk om te hebben.
Geweldig om te hebben lijkt me dat. Bij een boomgaard moet ik ook altijd aan picknicken denken. Doen jullie dat ook?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Onze 5 huizen staan in de voormalige boomgaard van een boerderij. De groenstrook aan de voorkant is een meter of 15 diep. En daar staan de oude bomen nog. Een aantal was gesneuveld tijdens de bouw. De gemeente doet er niks aan, dus we hebben gelapt en samen bomen gekocht.
Vorig jaar kwamen we om in de appels. En we hadden superlekkere pruimen.
Ons straatje behandelt de groenstrook alsof het ons eigendom is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef Toverheks het volgende:
Inderdaad Deissy vind dat allemaal niks dus like ik ook niet.
Heb jij zo een grote tuin Mootie dat je al die boompjes kwijt kan?
Dat stond niet in je verzoek, dus moet je zelf even met je beeldscherm schudden.quote:
oh wat leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ons straatje behandelt de groenstrook alsof het ons eigendom is.
We zaten dus vandaag te bedenken dat een picknicktafel in de boomgaard wel erg tof zou zijn. En of we dan fietsers die er gaan zitten weg durven sturen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Geweldig om te hebben lijkt me dat. Bij een boomgaard moet ik ook altijd aan picknicken denken. Doen jullie dat ook?
Een doe het zelf gifje. Ik snap het. Dankjewel Deisyy.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat stond niet in je verzoek, dus moet je zelf even met je beeldscherm schudden.
Oh ja, zoiets trekt natuurlijk wel mensen aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
We zaten dus vandaag te bedenken dat een picknicktafel in de boomgaard wel erg tof zou zijn. En of we dan fietsers die er gaan zitten weg durven sturen.
Dus dat is gezamenlijk bezit en zorg, leuk! Vooral als je leuk met de anderen op kan schieten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Groenstrook.
In mijn eigen tuin wil ik nog een nashiperenboom. Zo lekker.
Of limonade verkopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
We zaten dus vandaag te bedenken dat een picknicktafel in de boomgaard wel erg tof zou zijn. En of we dan fietsers die er gaan zitten weg durven sturen.
Het is een doodlopend straatje, maar er fietsen toch nog regelmatig mensen in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, zoiets trekt natuurlijk wel mensen aan.
Dat is wel een heel leuk idee, maar ik vraag me af of je er wel een picknicktafel neer mag zetten als het gemeentegrond is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt een tikje burengek sinds ik hier woon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dat is gezamenlijk bezit en zorg, leuk! Vooral als je leuk met de anderen op kan schieten.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Een doe het zelf gifje. Ik snap het. Dankjewel Deisyy.
Limonade voor stellen met niet matchende kledingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een doodlopend straatje, maar er fietsen toch nog regelmatig mensen in.
Er staat nu wel een bord, in het begin was het echt lollig. Veel fietsers in matchende pakjes die eens gezellig de straat inreden en dan aan het eind deden alsof het zo gepland was.
Ze komen in februari een keer maaien, en dat is het. We zitten al na te denken over een kippenhok daar. Maar er lopen hier verdomd veel vossen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een heel leuk idee, maar ik vraag me af of je er wel een picknicktafel neer mag zetten als het gemeentegrond is.
Een kwartje per glas!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Limonade voor stellen met niet matchende kleding
Grappig. Maar goed, die tafel. Gewoon doen, zou ik zeggen. Voor de mooie zomeravonden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een doodlopend straatje, maar er fietsen toch nog regelmatig mensen in.
Er staat nu wel een bord, in het begin was het echt lollig. Veel fietsers in matchende pakjes die eens gezellig de straat inreden en dan aan het eind deden alsof het zo gepland was.
Maar dat kan alleen als je leuke buren hebt. Dan heb je het wel getroffen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt een tikje burengek sinds ik hier woon.
Doe dan maar geen kippen, dat wordt gegarandeerd janken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze komen in februari een keer maaien, en dat is het. We zitten al na te denken over een kippenhok daar. Maar er lopen hier verdomd veel vossen.
5 euro, heb je er zeker geen last vanquote:
Ja, ik wil graag bloemen met glitters (om een beetje in de Hyves sfeer te blijven).quote:
Dat lijkt me dus kut.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Leuk toch een picknick tafel, en dan op een zwoele zomeravond met je buren lekker zitten en wat kletsen.
De hoekbuuv is mijn beste vriendin.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat kan alleen als je leuke buren hebt. Dan heb je het wel getroffen.
waarom? nee je bent toch niet verplicht om er te gaan zitten, gewoon als je zin hebt lijkt me, lekker spontaanquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag bloemen met glitters (om een beetje in de Hyves sfeer te blijven).
Dan zou ik toch voor de picknicktafel gaan, een leuke plek om een praatje te maken of een drankje te doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze komen in februari een keer maaien, en dat is het. We zitten al na te denken over een kippenhok daar. Maar er lopen hier verdomd veel vossen.
Die jonkies moeten nog wennen en zich nog aanpassen, wel fijn om zo leuk met elkaar op te kunnen schieten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
De hoekbuuv is mijn beste vriendin.![]()
En de buren naast ons zijn ook lief. De enigen die een beetje uit de toon vallen is het stel van 24. Die zijn gewoon nog echt echt jong. Die ragden hun auto's steeds in de groenstrook, zetten hun auto's bij anderen voor de deur. Maar hij is erg gek van mijn vriend, dus die stuurt hem netjes bij.
Ik ben niet van het spontane. We hebben het wel eens gehad om een dak terras te maken. Ik vind het niks. Ik bemoei me twee keer per jaar met mijn buren op een vergadering. Verder heb ik geen last van hun en zij niet van mijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom? nee je bent toch niet verplicht om er te gaan zitten, gewoon als je zin hebt lijkt me, lekker spontaan
Nee, dank je, de glitters zijn overweldigend genoeg en er als bonus ook nog eens een vlinder bijquote:
Gelukkig, het zoeken deed zeer aan mijn ogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dank je, de glitters zijn overweldigend genoeg en er als bonus ook nog eens een vlinder bij
Het leek mij dus ook altijd volstrekt debiel. Maar je bouwt allemaal tegelijk, loopt steeds in en uit om dingen te lenen. En het is een durpje!quote:
We hebben een bankje aan het water voor de deur. Primaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leek mij dus ook altijd volstrekt debiel. Maar je bouwt allemaal tegelijk, loopt steeds in en uit om dingen te lenen. En het is een durpje!
En stiekem is het best heel leuk, op een warme avond, buurjongetje wat komt vragen of je even buiten komt spelen.
Dat is ziek echt mijn god ZIEKquote:
Een wc pot die niet draaitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |