Dat wil ik hebben. Het stikt onder mijn bed van de monsters en 's nachts houden ze me wakker met hun gebrul en gesmak.quote:
Je kunt ook gewoon vragen of Lot naar de logeerkamer wil gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wil ik hebben. Het stikt onder mijn bed van de monsters en 's nachts houden ze me wakker met hun gebrul en gesmak.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch nog een animatie gevonden.
Hehe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vragen of Lot naar de logeerkamer wil gaan.
Het boek is al lang uitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:57 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kun je zo nu lezen?
[ link | afbeelding ]
Vraag nummer twee ja, ik vlak er al een stuk of acht uit wat boeken lezen betreftquote:
Nou zeg het dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:02 schreef Soury het volgende:
Vraag nummer twee ja, ik vlak er al een stuk of acht uit wat boeken lezen betreft
Ruudquote:
Nee die is weggestreept van de lijst.quote:
Oh ik dacht het te lezen op de kaft. Iemand heeft dat dus in handen.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want die stapt net met Nico het bed weer uit.
Ach ja hoe kon ik die nou vergeten.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Andrea die de bijbel (het boek) leest.
Ooohhh. Ik zie dat dus niet op zo'n donkere screencap. De bijbel, haar laatste toevlucht.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Andrea die de bijbel (het boek) leest.
Tja een mens kan zich vergissen. Ik vond hem wel grappig maar nu niet meer. Een grote slappe lul die geen mening heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |