Top!Tnx!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Jazeker. Ik moest even zoeken maar hier hoor je het.
Hij zei het echt, echt waar hoor ik had nog nooit van het woord geprognotiseerd gehoord, maar dacht ik tik het gewoon op, weet bij god niet wat het betekendquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef yvonne het volgende:
Ik ben net pas thuis, mag ik nog even lachen om 'geprognotiseerd'; en het leedvermaak dat ze bijna blut zijn?
Ha ha.
Klaar.
Muts af, handen uit zakken, lachen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Veranderde in welke zin? Zoals ze beloofd had te zullen zijn bij haar binnenkomst?
Billy knallen !!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Muts af, handen uit zakken, lachen.
En ws. knallen
En dat "arme" kind leeft een imago dat ze helemaal niet is. Begint een confrontatie zonder sterke argumenten en moet er savonds van spugen van de zenuwen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Muts af, handen uit zakken, lachen.
En ws. knallen
die ligt met zn meissie in bedquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou Paul nu zitten te kijken??
Samen met Snuitje gezellig in de oliebollenkraamquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Precies dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En dat "arme" kind leeft een imago dat ze helemaal niet is. Begint een confrontatie zonder sterke argumenten en moet er savonds van spugen van de zenuwen.
Ja en apetrots op onze Jim! De rest zijn vuile pikkepijpers!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij zei het echt, echt waar hoor ik had nog nooit van het woord geprognotiseerd gehoord, maar dacht ik tik het gewoon op, weet bij god niet wat het betekend
dit hoort in het uitzending topicquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef Jibba het volgende:
Leuk dat Chably maar volgens mij is er helemaal geen geld om de investering te doen voor die kleding.
Was niet goedkoop, herinner ik me. 15,- Tshirt, 30,- Hoody.
Kan me niet voorstellen dat ze dat verkoopbaar is.
Tenzij ze denken er een vermogen voor te kunnen vangen?
En dat logo is echt zooo lelijk.
Alleen die naam al.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef Jibba het volgende:
Leuk dat Chably maar volgens mij is er helemaal geen geld om de investering te doen voor die kleding.
Was niet goedkoop, herinner ik me. 15,- Tshirt, 30,- Hoody.
Kan me niet voorstellen dat ze dat verkoopbaar is.
Tenzij ze denken er een vermogen voor te kunnen vangen?
En dat logo is echt zooo lelijk.
die heeft 2 weken ziektewetquote:
was dat niet met die billen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Alleen die naam al.
Het logo heb ik nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |