quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeg ik eerder ook, het schijnt dat ze eerst verder uit elkaar stonden maar Billy graag meer loopruimte aan de muurkant wilde.
Ruud zei al dat het in de slaapzaal naar een dode bever rook.quote:
Ik vond dat trouwens wel een momentje, hoor, dat de loslippige moeder van Laura haar in de bosjes vertelde dat 'achter' haar eruit gingen gooien als ze niet veranderde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef Majoraan het volgende:
Ik wil dat Laura nu naar de zenderkamer moet en dat ze haar dwingen om Billy op bek te slaan, of ze nu wil of niet. Anders kan ze vertrekken zonder borg!
OMG ja die had ze gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het t shirt van Lot zal de pijn vast verzachten.
Ja, bedden stonden iets verder uit elkaar, maar Billy wilde dat de bedden toch dichter bij elkaar kwamen want anders kon ze zogenaamd niet aan de andere kant van haar bed lopen, daar staan wat plankjes.quote:
Whahahahaha van mij mag hetquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef Majoraan het volgende:
Ik wil dat Laura nu naar de zenderkamer moet en dat ze haar dwingen om Billy op bek te slaan, of ze nu wil of niet. Anders kan ze vertrekken zonder borg!
haar "walkinkloset"quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, bedden stonden iets verder uit elkaar, maar Billy wilde dat de bedden toch dichter bij elkaar kwamen want anders kon ze zogenaamd niet aan de andere kant van haar bed lopen, daar staan wat plankjes.
Kunnen we geen geld geven dat we dat niet meer hoeven te zien/horen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik kan weer naakt liggen, hoef tenminste geen slipjes meer aan
Ja... dan wil ze een gezellig en spontaan sfeertje neerzetten of zo. En dan spreekt ze één of meerdere woorden per zin lacherig uit. Alsof ze op zo'n moment héél even de controle verliest omdat ze het zo grappig vindt. Terwijl het puur nep is. Dat hoor je, dat zie je, dat het fake is. Echt: gad-ver-dámme.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ze is nou eenmaal een "ik ben me d'r toch eentje joh"
Oja ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vond dat trouwens wel een momentje, hoor, dat de loslippige moeder van Laura haar in de bosjes vertelde dat 'achter' haar eruit gingen gooien als ze niet veranderde.
Dat vond ik ook bijzonder. Maar misschien heeft haar moeder dezelfde manipulerende technieken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vond dat trouwens wel een momentje, hoor, dat de loslippige moeder van Laura haar in de bosjes vertelde dat 'achter' haar eruit gingen gooien als ze niet veranderde.
Ik zou daar zo 50 euro voor over maken iddquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kunnen we geen geld geven dat we dat niet meer hoeven te zien/horen?
Dan lopen ze binnen
Straks knipt ze haar haar en verft het rood, kort en pittigquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ze is nou eenmaal een "ik ben me d'r toch eentje joh"
Die moeder van Laura en haar vriendinnen hebben in 3 uur tijd meer geknald dan Laura in een jaar tijd zal kunnen doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Veranderde in welke zin? Zoals ze beloofd had te zullen zijn bij haar binnenkomst?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat vond ik ook bijzonder. Maar misschien heeft haar moeder dezelfde manipulerende technieken.
Nou, ik ben er wel achter waarom ze van die vreselijke lintjes en roze strikjes in haar stro heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Straks knipt ze haar haar en verft het rood, kort en pittig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |