En zijn bierquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Poolhond39 het volgende:
Hebben ze Pauls matras nu gelijk ingepikt?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk dat Joey een 'tip' heeft gekregen om meer aandacht aan Isa te geven dan aan Lot.. maar dat hij voor beide dames weinig voelt.
jij mag dat !quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef yvonne het volgende:
Ik ben net pas thuis, mag ik nog even lachen om 'geprognotiseerd'; en het leedvermaak dat ze bijna blut zijn?
Ha ha.
Klaar.
lot moet nog maar wat plakjes kipfilet in der mond stoppenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef hoppeta2 het volgende:
[..]
Het mooie er van was dat Lot dacht dat het over haar ging met joey![]()
![]()
Een keer een knuffel en dan hebben ze een relaatsjiequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef hoppeta2 het volgende:
[..]
Het mooie er van was dat Lot dacht dat het over haar ging met joey![]()
![]()
Jim is best slim... hij weet dat als die jongens hem morgen gaan helpen, dat die dan toch deels gaan klooien en grappen uithalen.. Nu heeft hij in ieder geval 2 stoelen af, die ook weer mooi als voorbeeld kunnen dienen voor het werk dat gedaan moet worden wanneer hij weg is voor de begrafenis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:46 schreef frensje het volgende:
[..]2 stoelen zie ik al staan
(op stream)
Hij verdient hier bij mij wel punten mee ook hoor!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Jim is best slim... hij weet dat als die jongens hem morgen gaan helpen, dat die dan toch deels gaan klooien en grappen uithalen.. Nu heeft hij in ieder geval 2 stoelen af, die ook weer mooi als voorbeeld kunnen dienen voor het werk dat gedaan moet worden wanneer hij weg is voor de begrafenis.
man van zijn woord, hij zei in Centraal al vanavond te beginnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Jim is best slim... hij weet dat als die jongens hem morgen gaan helpen, dat die dan toch deels gaan klooien en grappen uithalen.. Nu heeft hij in ieder geval 2 stoelen af, die ook weer mooi als voorbeeld kunnen dienen voor het werk dat gedaan moet worden wanneer hij weg is voor de begrafenis.
heel erg jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
Dat "lacherige praten" van Billy is ook zo kotsopwekkend nep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |