quote:
angstvallige stilte wijooquote:
hedde gij druks opquote:
Ah vandaarquote:
Hahaquote:
Gewoon vlaflip tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:46 schreef Robophatt het volgende:
Noem eens een lekker dessert wat ik kan maken vanavond?Niet te zwaar graag.
Weet echt niks.
1 gram uitkokenquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:46 schreef Robophatt het volgende:
Noem eens een lekker dessert wat ik kan maken vanavond?Niet te zwaar graag.
Weet echt niks.
quote:
Wat vind je lekker?quote:
Ja verser fruitcocktail is altijd lekker idd. Wilde eigenlijk aardbeien in munt en prosecco marineren maar er zijn nog geen lekkere aardbeien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind je lekker?
Ik zou voor een verse fruitcocktail gaan. Misschien klein bolletje ijs erbij
Doe maar fancy. Klinkt goed tho.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja verser fruitcocktail is altijd lekker idd. Wilde eigenlijk aardbeien in munt en prosecco marineren maar er zijn nog geen lekkere aardbeien.
Ja is echt heel lekker, maar er zijn overal alleen maar Spaanse aardbeien te krijgen voor zover ik weet en dan is het niet echt de moeite.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe maar fancy. Klinkt goed tho.
Heb ook nog geen lekkere aarbeien gezien... volgens mij helemaal nog geen aardbeien... eigenlijk
Eet je dat met nog iets verder dan? doe je het nog ergens doorheen? of eet je ze zo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is echt heel lekker, maar er zijn overal alleen maar Spaanse aardbeien te krijgen voor zover ik weet en dan is het niet echt de moeite.
Nou vorige keer met slagroom gegeten maar dat is niet zo lekker maar met ijs ofzo kan het zeker. Gewoon zo is ook echt lekker maar ziet er saai uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eet je dat met nog iets verder dan? doe je het nog ergens doorheen? of eet je ze zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |