Ja soms heb je dat idd dat je beseft dat je droomt, dat is wel vet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik had ooit in een droom een buddhabeeldje dat lachte en me een richting aanwees. Toen dacht ik, beeldjes kunnen niet lachen of bewegen. Dit moet een droom zijn. Waarom zou ik nu niet door een muur kunnen lopen. Ik liep door de muur, deed mijn ogen open en was wakker!
Ja, daar staat de F in FOK voorquote:
Ze willen liever een Heleen Mees die voor ongelijke rechten is, vrouwen mogen wel stalken, mannen niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat idd dat je beseft dat je droomt, dat is wel vet.
[..]
Ja, daar staat de F in FOK voor
Hoi Chai ik vind Sanne Vogel wel lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze willen liever een Heleen Mees die voor ongelijke rechten is, vrouwen mogen wel stalken, mannen niet.
Oh ik dacht dat ze allemaal zo'n labiel ding uit het oostblok wilden of eventueel Thailand.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze willen liever een Heleen Mees die voor ongelijke rechten is, vrouwen mogen wel stalken, mannen niet.
Ook als ze gaat praten nog?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Chai ik vind Sanne Vogel wel lekker
pics?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is toch best wel mollig? :squote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan juist, heerlijke stemquote:
Wel mooi, maar niet mijn ding :squote:
Maar dan speelt ze ook iemandquote:
ib4 als reactie op foto van sanne vogelquote:
nice.quote:
Hahahaha ja dat was echt dramatisch lachwekkendquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vast. Ze speelde heel slecht, vooral dat flauwvallen.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
was zij vanmorgen niet op 3fm?
uittredingen dat is pas vet, jammer genoeg maar 1 x geluktquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat idd dat je beseft dat je droomt, dat is wel vet.
quote:
Op een of andere manier vind ik dit wel mooiquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:34 schreef Yiha het volgende:
[..]
uittredingen dat is pas vet, jammer genoeg maar 1 x gelukt
[..]
[ afbeelding ]Deze heb ik ook hangen.
Harmonisch landschap, heet het.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik dit wel mooi
Hmmm rolladequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heet ook harmonisch landschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |