Ja goeie heupen om babys te baren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Was ook wel vlak achter elkaar die twee.
Geen idee heb alleen ooit een post gelezen dat hij deze username koos genoemd naar het bos waar hij vlakbij woont nuquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat het echt zo heet
hij woonde toch in heerlen ofzo?
ekansladyquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga ik in de gaten houden dan
[..]
Ja dat is wel triest ja, maar was bij ekanslady toch ook
Oh dan weet ik het ook echt niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee heb alleen ooit een post gelezen dat hij deze username koos genoemd naar het bos waar hij vlakbij woont nu.
Ja zo valt die drugskop extra op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij moet gaan eten allejezusmina wat ben jij een ecto.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wowquote:
godverdomme roboquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:09 schreef Robophatt het volgende:
'als jij iets bij de AH kapotgooit hoef je er ooit niet voor te betalen!!!
Ja godkk ik vond het zo onredelijk hequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
Sowieso buddha armbandenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja godkk ik vond het zo onredelijk heEn die armband was niet eens echt, daar was ik ook nog lastig over want hoe gaat zo'n ding anders zo snel kapot. (was ook maar 50 euro)
Ja snap ook niet waarom het daarover ging want heb nog nooit zo'n ding gehad of gewildquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso buddha armbandenGewoon kapotgooien die dingen.
hij is blankquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef Robophatt het volgende:
Deze man
R&P / Het 'Top 3' afknappers topic
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:16 schreef wise het volgende:
[..]
hij is blank
hij woont nog thuis
geen rijke maar ook geen arme ouders
misschien 1 of 2 broers/zussen
had op school niet veel vrienden
hoorde niet bij de populaire kinderen maar ook niet bij de kneuzen
is mild racistisch
meiden vinden hem leuk, maar als broertje
Beschrijf je nu je zelf? zie wel overeenkomsten hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:16 schreef wise het volgende:
[..]
hij is blank
hij woont nog thuis
geen rijke maar ook geen arme ouders
misschien 1 of 2 broers/zussen
had op school niet veel vrienden
hoorde niet bij de populaire kinderen maar ook niet bij de kneuzen
is mild racistisch
meiden vinden hem leuk, maar als broertje
Wat is het voor schilderij?quote:
Ik had ooit in een droom een buddhabeeldje dat lachte en me een richting aanwees. Toen dacht ik, beeldjes kunnen niet lachen of bewegen. Dit moet een droom zijn. Waarom zou ik nu niet door een muur kunnen lopen. Ik liep door de muur, deed mijn ogen open en was wakker!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja snap ook niet waarom het daarover ging want heb nog nooit zo'n ding gehad of gewildNiks voor mij. Ging wel mooi kapot echt al die schakels knalden gewoon uit elkaar.
Veel feministenhaters weer zeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef Robophatt het volgende:
Deze man
R&P / Het 'Top 3' afknappers topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |