abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:09:09 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140038809
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:36 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Dat ben ik toch ook niet met je eens. HvNL is zeker geen kwaliteit qua productie waarden, presentatie of nieuwswaarde, toch wordt het zeer goed bekeken. Dus een bepaalde kwaliteit moet het toch hebben. Het doet z'n best om heikneuterig 'nieuws' te brengen en dat lukt ze aardig. Dat jij en ik die kwaliteit niet waarderen, das wat anders.
Dat is wat ik bedoel.
Dank :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:09:28 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140038825
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:39 schreef Syntix het volgende:

[..]

Eens. Komakie moet gewoon zijn bek houden.
:')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140040458
Maar eh .... , hebben Sheldon en Amy eigenlijk al seks gehad? :o
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 17 mei 2014 @ 00:19:13 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140041904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef Morrigan het volgende:
Maar eh .... , hebben Sheldon en Amy eigenlijk al seks gehad? :o
:') Whehe. Nope. En Sheldon ontdekt op z'n reis dat 'ie op jongens valt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140042256
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel.
Dank :)
Maar wat is je punt?
Veel originele kijkers, waaronder ik, zijn afgemaakt en in plaats daarvan kijkt nu heel mentally retarded Amerika.
Sommige mensen hun mening mag je best belangrijker vinden dan die van anderen. :)
En daarvan zal de meerderheid zeggen dat de kwaliteit zeer is gedaald.
Natuurlijk hoeft TBBT zich daar niks van aan te trekken want die moeten gewoon geld verdienen.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 00:32:19 #181
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_140042445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Maar wat is je punt?
Veel originele kijkers, waaronder ik, zijn afgemaakt en in plaats daarvan kijkt nu heel mentally retarded Amerika.
Sommige mensen hun mening mag je best belangrijker vinden dan die van anderen. :)
En daarvan zal de meerderheid zeggen dat de kwaliteit zeer is gedaald.
Natuurlijk hoeft TBBT zich daar niks van aan te trekken want die moeten gewoon geld verdienen.
Beetje condescending wel zoals jij het zegt. Elk persoon is anders en mag nog altijd een andere mening hebben...de mening van jou of van iemand anders is niet meteen meer waard. Ik kijk de serie ook nog met plezier...ben ik dan mentally retarded? Lekker is dat :P Puur omdat ik kwaliteit anders beoordeel?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 01:31:12 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140044504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Maar wat is je punt?
Veel originele kijkers, waaronder ik, zijn afgemaakt en in plaats daarvan kijkt nu heel mentally retarded Amerika.
Sommige mensen hun mening mag je best belangrijker vinden dan die van anderen. :)
En daarvan zal de meerderheid zeggen dat de kwaliteit zeer is gedaald.
Natuurlijk hoeft TBBT zich daar niks van aan te trekken want die moeten gewoon geld verdienen.
Waarom zijn er zo veel van de orginele kijkers afgehaakt?
Ze vinden de hoeveelheid nerdgrappen achteruit gaan, de heren zijn minder a-sociaal dan ze waren en de dames vergallen vaak de sfeer.
Dat is tenminste wat ik na bijna iedereen aflevering hier lees.

Mijn punt is dat het feit dat je minder nerdgrappen voor geschoteld krijgt en iedereen wat minder a-sociaal is geworden door een heleboel mensen als minder leuk wordt ervaren en dus de kwaliteit minder is en dat is niet zo. Alleen de kwaliteit is op een ander vlak komen te liggen. Namelijk, een kijkcijfer kanon maken.

En laten we eerlijk zijn, we zitten naar een sitcom te kijken. Het is geen rocket sience.
Ik vond het vroeger ook leuker, maar ik geniet nog steeds wel elke week.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140044740
De serie is vooral veel vlakker geworden. Van een niche product met veel inside jokes voor een kleiner publiek naar een meer cliché sitcom die de massa moet aanspreken en waarbij de specifieke nerdgrappen vaak niet verder komen dan dingen die ook niet-nerds zo begrijpen.

Opzich snap ik nu wel meer dan aan het begin, maar de serie levert zo wel veel aan specifieke kwaliteiten in.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140044947
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarom zijn er zo veel van de orginele kijkers afgehaakt?
Ze vinden de hoeveelheid nerdgrappen achteruit gaan, de heren zijn minder a-sociaal dan ze waren en de dames vergallen vaak de sfeer.
Dat is tenminste wat ik na bijna iedereen aflevering hier lees.

Mijn punt is dat het feit dat je minder nerdgrappen voor geschoteld krijgt en iedereen wat minder a-sociaal is geworden door een heleboel mensen als minder leuk wordt ervaren en dus de kwaliteit minder is en dat is niet zo. Alleen de kwaliteit is op een ander vlak komen te liggen. Namelijk, een kijkcijfer kanon maken.

En laten we eerlijk zijn, we zitten naar een sitcom te kijken. Het is geen rocket sience.
Ik vond het vroeger ook leuker, maar ik geniet nog steeds wel elke week.
Je ziet het niet, wat hij ziet. Dat gaat ook niet meer veranderen, als je het nu nog niet snapt dan komt het ook nooit meer.

Tim legt het prima uit overigens.

Vergelijk het met apple fan boys die spugen op de hipsters die rond gingen lopen met iphone's etc ;)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 07:51:22 #185
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_140046771
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Veel originele kijkers, waaronder ik, zijn afgemaakt en in plaats daarvan kijkt nu heel mentally retarded Amerika.
:')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:03:46 #186
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_140048044
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Je ziet het niet, wat hij ziet. Dat gaat ook niet meer veranderen, als je het nu nog niet snapt dan komt het ook nooit meer.

Tim legt het prima uit overigens.

Vergelijk het met apple fan boys die spugen op de hipsters die rond gingen lopen met iphone's etc ;)
Goede vergelijking inderdaad! Ik gebruik al sinds de iPhone 3G een iPhone als primaire toestel, met af en toe uitstapjes naar de concurrentie, maar doe dit omdat iOS nog steeds voor mijn behoeften het beste werkt.

Zo kijk ik ook nog steeds met plezier naar TBBT. En wat die "afgehaakte" puristen zo bejubelen over de eerste seizoenen, de insiders jokes voor nerds, is nooit zo prominent aanwezig geweest in deze serie als bijvoorbeeld Arrested Development of Community. Dat zijn dan ook de sitcoms die niet de massa aanspreken. TBBT is altijd al commercieel geweest. En dat is prima.
pi_140049140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:39 schreef Tim86 het volgende:
De serie is vooral veel vlakker geworden. Van een niche product met veel inside jokes voor een kleiner publiek naar een meer cliché sitcom die de massa moet aanspreken en waarbij de specifieke nerdgrappen vaak niet verder komen dan dingen die ook niet-nerds zo begrijpen.

Opzich snap ik nu wel meer dan aan het begin, maar de serie levert zo wel veel aan specifieke kwaliteiten in.
Dit dus.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 15:12:33 #188
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_140054093
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Net als Sheldon hou ik niet van veranderingen dus ik vrees er ook voor.. maar.. ik vond zijn a-sociaal/autistisch gedrag deze aflevering (of eigenlijk dit seizoen) niet meer 'echt', heel geforceerd.. Misschien door de schrijvers of omdat Jim Parsons minder zijn best doet..
Eigenlijk vond ik dit seizoen dat ze erg Sheldon's mentale gedachtengang goed lieten zien.

Aflevering 2 geloof ik: Penny en Sheldon delen geheimen, Sheldon deelt dat hij zegt dat de nieuwe youtube interface hem niet deert maar dat doet het wel.
Penny denkt dat hij weer klooit en wilt weg gaan, Sheldon zegt dat hij een verontschuldiging van haar wilt hebben, omdat het voor hem wel een belangrijk geheim is wat hij deelde.

Nog een andere aflevering, Sheldon laar Leonard een kriebelige trui dragen zonder iets eronder zodat Leonard kan voelen hoe hij zich voelt als er een dvd niet teruggebracht is.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zaterdag 17 mei 2014 @ 15:47:36 #189
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_140054847
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:39 schreef Tim86 het volgende:
De serie is vooral veel vlakker geworden. Van een niche product met veel inside jokes voor een kleiner publiek naar een meer cliché sitcom die de massa moet aanspreken en waarbij de specifieke nerdgrappen vaak niet verder komen dan dingen die ook niet-nerds zo begrijpen.

Opzich snap ik nu wel meer dan aan het begin, maar de serie levert zo wel veel aan specifieke kwaliteiten in.
Dit inderdaad. Het is veel oppervlakkiger geworden; een standaard serie over de liefdesperikelen van een groep vrienden.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:59:47 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140075588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:39 schreef Tim86 het volgende:
De serie is vooral veel vlakker geworden. Van een niche product met veel inside jokes voor een kleiner publiek naar een meer cliché sitcom die de massa moet aanspreken en waarbij de specifieke nerdgrappen vaak niet verder komen dan dingen die ook niet-nerds zo begrijpen.

Opzich snap ik nu wel meer dan aan het begin, maar de serie levert zo wel veel aan specifieke kwaliteiten in.
Sorry hoor, maar een niche product is tbbt nooit geweest. Of het is voor de makers in ieder geval nooit de bedoeling geweest.
Ze zijn er na 3 seizoenen achter gekomen dat ze nog meer kijkers konden trekken door de heren net ff iets socialer te maken.

Ik vond het wel leuker toen het alleen de heren en Penny waren. Bernadette en Amy zijn simpel inwisselbare karakters die niemand zou missen als ze er niet meer waren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 18 mei 2014 @ 00:03:54 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140075793
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Je ziet het niet, wat hij ziet. Dat gaat ook niet meer veranderen, als je het nu nog niet snapt dan komt het ook nooit meer.

Tim legt het prima uit overigens.

Vergelijk het met apple fan boys die spugen op de hipsters die rond gingen lopen met iphone's etc ;)
Ik snap prima wat hij bedoelt. Het enige wat ik zeg is dat een kijkcijferkanon maken ook een kwaliteit is en er dus een vorm van kwaliteit hoger is geworden na de eerste 3 seizoenen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 18 mei 2014 @ 06:33:05 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140080920
Slap ouwehoeren is ook een kwaliteit ja, damn gurl.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140477340


Heeft nu een eigen programma :P

“The Wil Wheaton Project” is a 12-episode summer series hosted by actor, blogger and geek culture expert Wil Wheaton. The 30-minute weekly comedy show, Wheaton will dissect the week’s most popular and trending topics across science fiction film, television and pop culture, video games, viral videos and news.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140483528
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft nu een eigen programma :P

“The Wil Wheaton Project” is a 12-episode summer series hosted by actor, blogger and geek culture expert Wil Wheaton. The 30-minute weekly comedy show, Wheaton will dissect the week’s most popular and trending topics across science fiction film, television and pop culture, video games, viral videos and news.
Ah gossie
  donderdag 29 mei 2014 @ 16:09:11 #195
148823 znarch
ondertitel
pi_140509364
Als ze in het nieuwe seizoen Sheldon bij Stuart zouden zetten zou het best leuk kunnen worden.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_141793746
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 17 juli 2014 @ 08:24:40 #198
42184 crew  DaMart
pi_142388850
quote:
The Big Bang Theory-cast niet eens over salaris

De hoofdrolspelers van de sitcom The Big Bang Theory zijn het nog altijd niet eens over hun salaris, vier maanden nadat de hitserie voor nog drie seizoenen werd verlengd.
The Big Bang Theory-cast niet eens over salaris

Toch worden ze eind deze maand op de set van seizoen acht verwacht, meldt The Hollywood Reporter.Jim Parsons, die meerdere Emmy's voor zijn rol als Sheldon Cooper won, Johnny Galecki (Lennard) en Kaley Cuoco (Penny) zouden elk voortaan 1 miljoen dollar (740.000 euro) per aflevering willen. Eerder kregen ze 325.000 dollar (240.000 euro) per aflevering betaald.
De onderhandelingen liggen echter vrijwel stil sinds deze begonnen in september. Wel wordt een deal verwacht voordat seizoen acht van start gaat.

Simon Helberg (Howard) en Kunal Nayyar (Raj) zijn ook nog in onderhandeling voor een salarisverhoging. Ze streven samen een onbekend bedrag na. Mayim Bialik (Amy) en Melissa Rauch (Bernadette) hebben al wel een nieuw contract ondertekend.
Als ze er met de rest niet uitkomen, kunnen ze dus altijd nog verdergaan met alleen Amy en Bernadette :X :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_142389168
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:24 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als ze er met de rest niet uitkomen, kunnen ze dus altijd nog verdergaan met alleen Amy en Bernadette :X :').
Blossom 2 _O-
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 17 juli 2014 @ 08:54:25 #200
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_142389221
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:24 schreef DaMart het volgende:
Jim Parsons, die meerdere Emmy's voor zijn rol als Sheldon Cooper won, Johnny Galecki (Lennard) en Kaley Cuoco (Penny) zouden elk voortaan 1 miljoen dollar (740.000 euro) per aflevering willen.
Weet je ook weer waarom er zoveel reclame op TV is...
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')