abonnement Unibet Coolblue
pi_137670555


http://www.wargame-rd.com/
quote:
The Wargame series returns to duty, larger, richer and more spectacular than ever before. In Wargame Red Dragon, you are engaged in a large-scale conflict where Western forces clash against the Communist bloc.

1991: the two blocs confront each other in a new theater of war, Asia, joined by various other countries: Japan, China, North Korea, South Korea, Australia and New Zealand.

You command the military resources of all 17 nations involved, assembling your fighting force from a phenomenal selection of 1,450 units that have been meticulously reproduced from their source! Command tanks, planes, helicopters, new warships and amphibious units in intense battles of unequaled tactical depth. Master the relief of varied, ultra realistic battlefields, dominate the new maritime areas and rewrite history in a conflict that has been directed and designed in stunning detail by development studio Eugen Systems.

Wargame Red Dragon is thrilling in single-player mode with its new dynamic campaign system, and also offers an extensive multiplayer mode where up to 20 players can compete against each other simultaneously.
Pre-order sinds vandaag mogelijk, pre-order Beta begint over een paar dagen, game zelf komt 17 April uit. Eigenaren van Wargame: Airland Battle krijgen 25% off tot release (dus als je pre-ordered).
http://store.steampowered.com/app/251060/
pi_137670613
En ja, pre-order dus binnen *O* _O_ *O*
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:42:09 #3
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_137670660
Vette shit, ben ik lachend bij natuurlijk. Gogo ANZAC!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_137670749
Ziet er goed uit !
Ehmm
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:47:05 #5
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_137670895
Ik ook gepre-ordered. Dikke kortings en alles.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_137670999
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:47 schreef AgLarrr het volgende:
Ik ook gepre-ordered. Dikke kortings en alles.
En je wilt natuurlijk niet ALB spelen zonder mij, dus moet je wel over naar RD? :P haha.
pi_137922704
Pre-order Beta is live! :) Nog geen schepen (worden nog gere-balanced) en nog maar 4 maps, maarja woei! :). Features worden langzaamaan toegevoegd.

pi_138011172
Weer heel veel om uit te zoeken.. 2 potjes gespeeld met standaard soviet deck.. Erg vermakelijk :P

Toch krijg ik de indruk dat iedereen een beetje afwacht en ingraaft, in ALB was er toch meer actie qua aanvallen e.d. Wellicht dat de maps daar ook voor zorgen. In mn custom deck komen zeker amfibie transports.
pi_138037764
Niet echt veel spelers ?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 13:29:00 #10
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_138038132
Ik denk dat ik eerst European Escalation een keer aanslinger en wacht tot deze in de korting zit.
Dit, dus.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:39:06 #11
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_138049439
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef gelly het volgende:
Weer heel veel om uit te zoeken.. 2 potjes gespeeld met standaard soviet deck.. Erg vermakelijk :P

Toch krijg ik de indruk dat iedereen een beetje afwacht en ingraaft, in ALB was er toch meer actie qua aanvallen e.d. Wellicht dat de maps daar ook voor zorgen. In mn custom deck komen zeker amfibie transports.
Mja, komt ook door de arty die behoorlijk aan kracht heeft gewonnen. Daarbij zijn de maps groter dan ALB, en dus duurt het veel langer voordat versterkingen ergens aankomen.

Ik vind het een stuk lastiger om genoeg kritische massa te verzamelen voor een aanval. Zeker onder constante artillerie barrage.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_138050158
Volgens mij zijn dit soort games ook echt super ingewikkeld of is er wel redelijk in te komen als beginner in dit genre?
Ehmm
pi_138113610
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef Photomorti het volgende:
Volgens mij zijn dit soort games ook echt super ingewikkeld of is er wel redelijk in te komen als beginner in dit genre?
Hmjah de game heeft een redelijk hoge learning curve, maar door het gewoon te spelen leer je erg veel (en youtube gameplay kijken leer je ook heel veel van). Het is voor nieuwe spelers wel jammer dat er nog geen AI en tutorials aanwezig zijn in de early access beta, maar kan best op teamspeak / steam voice helpen met de game :). Speel zelf veel met Aglarrr samen (en dan ook met elkaar op steam friends voice lullen) :).

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef gelly het volgende:
Niet echt veel spelers ?
Het is en blijft een beetje een niche game, al zijn er op met moment in de game aardig wat spelers aan het spelen (en dat terwijl dr nog maar 6 multiplayer maps in zitten).
pi_138113775
Coordinatie is soms ver te zoeken.. is het niet mogelijk om standaard met je team mates te kunnen praten zonder dat je teamspeak oid hebt ?
pi_138113893
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:26 schreef gelly het volgende:
Coordinatie is soms ver te zoeken.. is het niet mogelijk om standaard met je team mates te kunnen praten zonder dat je teamspeak oid hebt ?
Beacons (alleen zijn die bugged atm), dr zijn attack / defend / help / typwatjewil beacons (knoppen zitten onder de minimap). Ook kan je ingame chat gebruiken (enter). Beacons worden vaak ook gebruikt om aan te geven welke speler naar welke sector gaat (tijdens de deployment fase).
pi_138114658
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:29 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Beacons (alleen zijn die bugged atm), dr zijn attack / defend / help / typwatjewil beacons (knoppen zitten onder de minimap). Ook kan je ingame chat gebruiken (enter). Beacons worden vaak ook gebruikt om aan te geven welke speler naar welke sector gaat (tijdens de deployment fase).
Ja, die gebruik ik ook altijd. Maar dan nog. Je kunt dan maar beperkt informatie geven.
  maandag 24 maart 2014 @ 19:52:51 #17
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_138128324
Tja, praten blijft toch het handigst, zeker als je tegenstanders hebt die ook gecoördineerd spelen met decks die elkaar aanvullen. Zo doen Velitox en ik het ook, decks bij elkaar uitzoeken, en dan lekker tanks pushes en helo rushes coördineren. Of om napalm en artillery schreeuwen ;)
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_139113195
Wat een spel en dat voor maar 22 euro _O_

Game of the Year wat bij betreft, heb nog niet online gespeeld omdat ik eerst een goed deck wil, maar de campagne mappen _O_
pi_139139546
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Wat een spel en dat voor maar 22 euro _O_

Game of the Year wat bij betreft, heb nog niet online gespeeld omdat ik eerst een goed deck wil, maar de campagne mappen _O_
Nog niet online gespeeld? :O. Die game draait vooral om online :P hehe. Goeie/leuke decks maken kan je pas echt door ze te testen in de game :).
pi_139139747
In skrimish kun je idd alleen testen of je deck spam proof is.
pi_139144842
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Nog niet online gespeeld? :O. Die game draait vooral om online :P hehe. Goeie/leuke decks maken kan je pas echt door ze te testen in de game :).
Moet het spel nog leren, begin het onder de knie te krijgen.

Airborne deck _O_
pi_139152695
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moet het spel nog leren, begin het onder de knie te krijgen.

Airborne deck _O_
Je leert sneller met mp :) *hides ;). Airborne decks zijn leuk en aardig, maar een grote ristrictie ook :).
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:40:22 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_139153119
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moet het spel nog leren, begin het onder de knie te krijgen.

Airborne deck _O_
Je kunt beter meteen de multiplayer induiken als je het wilt leren. Zit je dadelijk met al je Skirmish perks, wordt je alsnog meteen de map afgeknald.

Enne.... Skandi Mech Deck FTW >>>
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_139155779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:40 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je kunt beter meteen de multiplayer induiken als je het wilt leren. Zit je dadelijk met al je Skirmish perks, wordt je alsnog meteen de map afgeknald.

Enne.... Skandi Mech Deck FTW >>>
Aglarrr die wat post op een dinsdag :O. Ouwe sportert met je Great STRF 9040 of Glorious Design :P.

[ Bericht 1% gewijzigd door VelitoX op 22-04-2014 19:55:24 ]
pi_139174230
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Je leert sneller met mp :) *hides ;). Airborne decks zijn leuk en aardig, maar een grote ristrictie ook :).
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:40 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je kunt beter meteen de multiplayer induiken als je het wilt leren. Zit je dadelijk met al je Skirmish perks, wordt je alsnog meteen de map afgeknald.

Enne.... Skandi Mech Deck FTW >>>
Yep dat is waar dat je online meer kan leren, maar offline is tot nu toe ook best vermakelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')