Nou meestal draaien zo'n Wannabee parken juist totaal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:36 schreef penny-wise het volgende:
Vanavond bij RTL nieuws zijn ze bij het nieuwe pretpark, Yumble. Ben benieuwd.
Moet wel een succes worden...
Filmpje;quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nou meestal draaien zo'n Wannabee parken juist totaal niet.
Het lijkt op een overdekte speeltuin zoals men in toverland ook heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Filmpje;
https://www.facebook.com/(...)et=p.358618177679755
Om een eerste indruk te krijgen van waarover we het hebben..
Mijn eerste indruk is dat je idd vanaf binnenkomst struikelt over de grote getallen kleuters..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het lijkt op een overdekte speeltuin zoals men in toverland ook heeft.
Zingen kan die ook niet..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Ik kwam ook nog net de link over de van rey reportage tegen en ben het nu aan het kijken. Die gast met zijn van rey muziek heb ik nog de hele lagere school mee in de klas gezeten in roermond. Of ik daar nu blij van moet worden dat hij niet eens het woord integriteit kent is weer een andere vraag.
Twaalf tips over havenbranden Limburgquote:De politie heeft twaalf tips gehad over havenbranden in Limburg, nadat er dinsdagavond aandacht aan werd besteed in Opsporing Verzocht. Dat liet de politie woensdag aan het begin van de nacht weten. In december en januari waren vier verdachte branden in havens in Roermond en omgeving. Zeker drie daarvan zijn waarschijnlijk aangestoken.
In Opsporing Verzocht werden onder meer beelden getoond die door een bewakingscamera naast twee loodsen in Roermond zijn gemaakt kort voor daar op 16 december brand uitbrak. Op de beelden is een auto te zien, die een tijdje met de lichten aan stilstaat. De politie wil weten wie de auto bestuurde. Die persoon kan met de brand te maken hebben of een belangrijke getuige zijn. De loodsen werden volledig verwoest. Door de brand kwam veel asbest terecht in Roermond en werd voor miljoenen schade veroorzaakt.
Blanco stemmen???quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:35 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het bijna een plicht om te stemmen, maar kan dit keer écht geen partij vinden waarbij ik me in hun standpunten kan vinden, dus deze sla ik voor één keer echt over.
Blanco stem telt alleen bij de opkomst van de verkiezing dus kan je net zo goed niet gaanquote:
Dat dacht ik ook, en dan ook op Facebook allemaal die lovende reacties over die winst van de maffiapartij van Jos van Rey...quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:55 schreef Tism het volgende:
Wat een trieste uitslag weer..
Wat een idioten wonen hier toch..
Na de smiley ben ik gestopt met lezen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
In Roermond wonen en dan haten op Jos
De mensen die denken/dachten dat Roermond in 10 jaar is opgebouwt op eerlijk geld zijn gewoon naief of stom. Dit soort mensen heeft een stad soms nodig.
Update:quote:Patrouillewagen aan diggelen op Singel in Roermond
ROERMOND - Bij een verkeersongeval op de Willem II Singel afgelopen nacht in Roermond is een politiewagen naar de filistijnen gereden.
Foto RTV Roermond
Dat meldt RTV Roermond. De politie komt hierover in de loop van de ochtend met een bericht, maakte een woordvoerster bekend.
Wat er precies gebeurd is, is vooralsnog onduidelijk. Bij het ongeval zouden volgens de alarmeringsdienst van de hulpdiensten meerdere auto's zijn betrokken. Volgens de omroep zijn een inzittende van de patrouillewagen en een inzittende van een personenauto naar het ziekenhuis gebracht.
De patrouillewagen vloog volgens de RTV door de aanrijding tegen een verkeerslichtinstallatie en een pas geplant boompje. Beide werden verwoest. De politiewagen is totall los.
quote:Toelichting door politie:
Twee politieagenten waren rond 02.15 uur in hun voertuig op weg naar een melding. Op de kruising Willem II Singel en Sint Cornelisstraat schampte de politieauto een andere auto en kwam, nadat nog een verkeerslicht van een voetgangersoversteekplaats was geraakt, tot stil stand tegen een boom.
De bestuurder van de auto, een man van 44 jaar uit Grevenbicht kwam met de schrik vrij. Zijn auto raakte bij de aanrijding beschadigd.
De beide politieagenten zijn voor controle naar het ziekenhuis gebracht maar hebben dit na onderzoek weer kunnen verlaten.
Wat de aanleiding en toedracht van het ongeval is geweest, is nog niet duidelijk. De afdeling Verkeersongevallenanalyse van de eenheid Oost-Brabant onderzoekt de aanrijding.
Schrok me doodquote:
Dan wordt het een mooi leegstaand glazen hoekpand waar geen kip in wil gaan zitten voor een woekerhuurprijsje...Of misschien stopt de gemeente daar hun 87 asielzoekertjes in, die ze nog verplicht moeten huisvesten..quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef sinadOH het volgende:
Wat verandert er veel in de stad. Kwam laatst langs de Bart Smit, dat is nu ineens een opruimingswinkel? Wanneer is dat gebeurd? En wat als de opruiming op is?
Ondanks mijn sceptische benadering ziet het er voor de kids wel vet uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Filmpje;
https://www.facebook.com/(...)et=p.358618177679755
Om een eerste indruk te krijgen van waarover we het hebben..
Ik weet niet, ik heb nog geen volwassenen gesproken die daar is geweest..quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ondanks mijn sceptische benadering ziet het er voor de kids wel vet uit.
Hebben ze echter ook aan de volwassenen gedacht? Zit je dan op zo'n hip stoeltje wat totaal niet prettig is voor de rug 8 uur lang op je telefoon te kijken........ Een stripclub erlangs zou ideaal zijn.
Ik wel, schoonbroer was er geweest met de pre-opening. Hij geeft aan dat het echt puur gericht is op kinderen tot ongeveer 14 jaar. En 8 uur? Nee, volgens mij heb je maar 3,5 uur maximaal. Als je een half uurtje te laat komt, heb je nog maar 3 uur... Apart systeem, blijkbaar om wachtrijen te voorkomen, maar in de praktijk was het niet zo'n feest.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb nog geen volwassenen gesproken die daar is geweest..
Ja wat the fuck is met de Bart Smit gebeurt ja. Sinds ik een kleine BoWa was ken ik dat pand niet anders dan als zijnde Bart Smit winkel. Nu zit er weer zo'n knakenwinkel in. En daar zijn er al genoeg van in de Roermondse binnenstad. Ik noemen een Handyman, een De Tuinen etc.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef sinadOH het volgende:
Wat verandert er veel in de stad. Kwam laatst langs de Bart Smit, dat is nu ineens een opruimingswinkel? Wanneer is dat gebeurd? En wat als de opruiming op is?
Ik kan me idd ook niet anders herinneren dan dat er een Bart Smit in dat pand zat, begin jaren negentig nog inclusief modelbouwspul in de kelder. Houdt Bart Smit er nu volledig mee op of wat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja wat the fuck is met de Bart Smit gebeurt ja. Sinds ik een kleine BoWa was ken ik dat pand niet anders dan als zijnde Bart Smit winkel. Nu zit er weer zo'n knakenwinkel in. En daar zijn er al genoeg van in de Roermondse binnenstad. Ik noemen een Handyman, een De Tuinen etc.
Ik heb daar idd vanaf de begin jaren negertig mijn hele Transformer collectie aangeschaft..quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik kan me idd ook niet anders herinneren dan dat er een Bart Smit in dat pand zat, begin jaren negentig nog inclusief modelbouwspul in de kelder. Houdt Bart Smit er nu volledig mee op of wat?
Nog niets van vernomen iig..quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
Is er geen bevrijdingsfestival ?!?!?!?!?!!???!?!
Volgens een dame achter de kassa gaat er een verbouwing komen in Augustus. Men zou eigenlijk vorige week dicht gaan en beginnen met verbouwen maar dat kon nog niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef sinadOH het volgende:
http://bevrijdingsfestivallimburg.nl/quote:
Beter opletten, op Facebook spammen ze al weken alles volquote:
En de AH Hoogvonderen gaat vanaf maandag dicht, dus daar gaat ook al de pinautomaat wegquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:20 schreef Tism het volgende:
Waarom is die pinautomaat van de ING weg bij het Roercenter???...godverdomme!..
Ik ben de enige Nederlander zonder Facebook..quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Beter opletten, op Facebook spammen ze al weken alles volEr is dus gewoon een bevrijdingsfestival. En op 26 april is er wel wat te doen in Roermond, op 27 april dus lekker ergens anders naartoe
[..]
En de AH Hoogvonderen gaat vanaf maandag dicht, dus daar gaat ook al de pinautomaat wegNiet dat ik nog vaak contant geld gebruik, maar goed
Nu moet ik maar pinnen bij winkelcentrum Donderberg...
Een taxi..quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef Ratsnest89 het volgende:
Woon nu zelf ook zo half half in Roermond, ben er best over te spreken. Alleen als ik 's avonds van die cafeetjes naar huis loop onder die brug bij de tunnel voel ik me totaal niet veilig. Zijn er ook andere wegen die daarheen leiden? (niet te ver om natuurlijk)
Die is toch in een paar jaar tijd 382 keer overvallen?quote:Op woensdag 15 april 2015 00:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben de enige Nederlander zonder Facebook..![]()
En WTF!??? De AH op Hoogvonderen dicht???..Dit is echt een scoop voor mij, man..
Pinautomaat op de markt ?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:20 schreef Tism het volgende:
De andere tunnel bij het gerechtsgebouw of via de appie bij het Wilhelminapleinquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:03 schreef Ratsnest89 het volgende:
Woon nu zelf ook zo half half in Roermond, ben er best over te spreken. Alleen als ik 's avonds van die cafeetjes naar huis loop onder die brug bij de tunnel voel ik me totaal niet veilig. Zijn er ook andere wegen die daarheen leiden? (niet te ver om natuurlijk)
Die als je de liften uit komt links? Je moet tegenwoordig bidden om ergens geld te krijgen......quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:20 schreef Tism het volgende:
Ja, vanaf 18 april is die dichtquote:Op woensdag 15 april 2015 00:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben de enige Nederlander zonder Facebook..![]()
En WTF!??? De AH op Hoogvonderen dicht???..Dit is echt een scoop voor mij, man..
AH Hoogvonderen -> AH XL is in vogelvlucht 1,5 KM ? Dan is de keuze makkelijke gemaakt lijkt me.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, vanaf 18 april is die dichtEigenaren hadden er geloof ik geen zin meer in, maar de politiek bemoeit zich er nog mee, ze vinden dat er een supermarkt in de wijk moet zijn. Maar goed, het was wel meteen ook de meest waardeloze AH die ik ooit ben tegengekomen. Altijd was alles op of heb je nog net het laatste product in het schap, erg onvriendelijk personeel, producten (ruim) over de datum (vlees zelfs) in het schap, producten die gekoeld moeten zijn niet in de koeling enz. Heel erg missen zal ik 'm niet
Het enige dat daar gretig aftrek vond was het blikbier geloof ik
Echt altijd als ik daar was, stond er wel iemand achter me die 8 halve liter blikken bier afrekende
Niet als je op de fiets bentquote:Op woensdag 15 april 2015 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AH Hoogvonderen -> AH XL is in vogelvlucht 1,5 KM ? Dan is de keuze makkelijke gemaakt lijkt me.
Ik vond de kassemedewerksters daar altijd eng en onbeschoft.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:12 schreef Metalfreak het volgende:
Maar dan ga ik meestal naar de Jan Linders in winkelcentrum Donderberg
Ahh verrek bij die treinovergang bij die appie daar? Dat ik daar niet aan heb gedachtquote:Op woensdag 15 april 2015 04:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De andere tunnel bij het gerechtsgebouw of via de appie bij het Wilhelminaplein
Ga dan met de fiets?
Dat wij elkaar dan nog niet zijn tegengekomenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet als je op de fiets bent
Maar dan ga ik meestal naar de Jan Linders in winkelcentrum Donderberg
Zelfs de filiaalhouder is een vrolijke man. Die zie ik soms rondlopen en dan is het hallo, hallo, hallo hallo tegen iedereen die'ie ziet. Nee, kan niet zeggen dat het personeel onvriendelijk is bij deze Jan Linders.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond de kassemedewerksters daar altijd eng en onbeschoft.
Maar toen was het nog EDAH geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |