Dat mag best. Ilse vindt het zelf ook een leuk nummer, dus je bent niet alleenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ben ik nou die enige hier die het wél een goed en leuk nummer vind
Ik vind het nog best een leuk nummer, maar meer om te luisteren terwijl ik ergens anders mee bezig ben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ben ik nou die enige hier die het wél een goed en leuk nummer vind
HIj moet die hoed niet opzetten ..weg ermee..Ilse heeft het hoogste woord en hem hoor je idd niet veel zingen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:18 schreef Greys het volgende:
Jammer dat ie dat op het Eurovisie vast weer op moet
Op het Songfestival heb je echter maar één kans om de kijkers te overtuigen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de studio versie nog niet gehoord, maar ik vind het nog steeds een groeier. Ik vind het pakkender bij elke keer dat ik het luister.
Geloof me maar dat hij er op het Eurovisie weer uitziet als een Amish.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
HIj moet die hoed niet opzetten ..weg ermee..Ilse heeft het hoogste woord en hem hoor je idd niet veel zingen.
Ja dat vrees ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:34 schreef Greys het volgende:
Geloof me maar dat hij er op het Eurovisie weer uitziet als een Amish.
Helaas![]()
http://wiwibloggs.com/201(...)ommon-linnets/42820/quote:In the aftermath of most storms there is still a bit of life, even if it’s just people rebuilding their houses and cleaning up debris. Unfortunately for the Common Linnets, their song “Calm After the Storm” is totally devoid of any form of life. There’s no energy, no vigor, and, after listening to the acoustic version on March 12, we seriously wanted to check if the artists still had a pulse.
Helemaal mee eens. Wiwiblogs vind ik altijd heel sterk in hun analyse en ze hebben het zelden verkeerd. Dit nummer is volkomen kansloosquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef Greys het volgende:
Oh dear..... Wiwi blogs zegt het wel héél treffend
[..]
http://wiwibloggs.com/201(...)ommon-linnets/42820/
Oh ik denk dat die halve finale wel goed komt hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is 'wel leuk'.
En wel leuk is niet genoeg in zo'n sterke halve finale.
Ze moeten in de eerste halve finale tegen sterke landen ..Dus ik weet het zo net niet of ze de finale halen..quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:41 schreef aarontje112 het volgende:
Oh ik denk dat die halve finale wel goed komt hoor![]()
![]()
Ik denk ook wel dat we in de halve finale komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat die halve finale wel goed komt hoor![]()
![]()
Het nummer van Anouk was voor veel mensen ook een groeier, dus wie weet..quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het Songfestival heb je echter maar één kans om de kijkers te overtuigen.
Ook al was ik geen fan van Birds, dit is echt appels met peren vergelijken! Birds had nog een opbouw naar een refrein, waarbij iedereen kon herinneren en meezingen 'Birddsssssssssssss falling down the rooftopppppppp'... Kan iemand hier ook maar IETS meezingen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het nummer van Anouk was voor veel mensen ook een groeier, dus wie weet..
Eens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ook al was ik geen fan van Birds, dit is echt appels met peren vergelijken! Birds had nog een opbouw naar een refrein, waarbij iedereen kon herinneren en meezingen 'Birddsssssssssssss falling down the rooftopppppppp'... Kan iemand hier ook maar IETS meezingen?
Iets meer pit er in, en ik ben wel tevreden.quote:
Ja áls we de finale halen wordt top 10 al lastig. Of ze moeten nog een verbluffende presentatie in petto hebben, maar dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, terwijl ik het wel een leuk nummer vind, gok ik niet op meer dan de middenmoot, zowel in de halve finale als de finale (als we daar in terecht komen).
Gebrabbel is het zeker, amper verstaanbaar. Wat dat betreft doen ze hun naam eer aan.quote:Het mannetje is te herkennen aan het rood van kop en borst, meestal is de kleur afgedekt door de grijze veerranden. Het vrouwtje is over het geheel wat meer streperig getekend dan de man. De zang is prettig aandoend gebrabbel met fluittonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |