abonnement Unibet Coolblue
pi_399721
Je kunt mij niet wijsmaken dat er slechts 22% op die gore klootzak van een Koen heeft gestemd! Zijn achterbakse manipulatie en gelieg wordt nooit en never gepikt door zoveel Nederlandse kijkers. Dat kan niet!!!!
SBS6 ziet in die LUL een onruststoker die ons allemaal het bloed onder de nagels haalt zodat we blijven kijken en ons blijven ergeren. Het blijft trekken natuurlijk! Vandaar dat ze de stemmen beïnvloeden en dan maar de normaalste persoon de bus uitzetten zodat de lieverdjes in de bus blijven. En het walgelijkste is dat die LUL (Koen) precies weet hoe hij dat moet uitbuiten! Die ruzie in de uitzending van vandaag (17-10) was niet spontaan, NEE, die was opgezet door Koentje, JA! Om met de woorden van een ander, in dit forum, af te sluiten:
IK KOTS ERVAN! Van Koen al een tijdje, maar nu zeker ook van SBS6!!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:49:11 #2
862 Arcee
Look closer
pi_399782
Ach, ik zei het al na stemronde 1 dat het nooit kon kloppen. Als het eerlijk was gegaan zaten zowel Katty, Ruth en Audrey nog in de bus.
pi_399783
quote:
Op 17 oktober 2000 21:12 schreef Fannetje het volgende:
Als het eerlijk was gegaan zaten zowel Katty, Ruth en Audrey nog in de bus.
SBS6 rules!!!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2000 @ 21:30:24 #5
862 Arcee
Look closer
pi_399825
quote:
Op 17 oktober 2000 21:12 schreef Fannetje het volgende:
Ach, ik zei het al na stemronde 1 dat het nooit kon kloppen. Als het eerlijk was gegaan zaten zowel Katty, Ruth en Audrey nog in de bus.
Katty vond ik ook enigszins twijfelachtig, maar Ruth en Audrey kon ik begrijpen. Ruth was een soort Mohammed Ali. En Audrey kwam er als laatste bij en is natuurlijk lang zo interessant niet voor 't publiek als Koen en Mariska. Ik vond Audrey zelf wel leuk. Pittige tante die ook nog 's erg goed kon dansen!

Maar waarom klopt 't volgens jou dan allemaal niet?

pi_399852
Bij de BUS stemt het publiek iig niet de 'smaakmakers' eruit. (de ' ' omdat het wel een stel eikels zijn, maar het wel leuk maken)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2000 @ 21:55:41 #7
862 Arcee
Look closer
pi_399902
quote:
Op 17 oktober 2000 21:38 schreef DIGGER het volgende:
Bij de BUS stemt het publiek iig niet de 'smaakmakers' eruit.
Hoe zou jij Ruth dan willen betitelen?
pi_399919
quote:
Op 17 oktober 2000 21:30 schreef Arcee het volgende:
Katty vond ik ook enigszins twijfelachtig, maar Ruth en Audrey kon ik begrijpen. Ruth was een soort Mohammed Ali. En Audrey kwam er als laatste bij en is natuurlijk lang zo interessant niet voor 't publiek als Koen en Mariska. Ik vond Audrey zelf wel leuk. Pittige tante die ook nog 's erg goed kon dansen!

Maar waarom klopt 't volgens jou dan allemaal niet?


Tja, een beetje een gevoel. Vrouwelijke intuïtie misschien .
Ik baseer het eigenlijk gewoon een beetje op mijn eigen stemgedrag. Dat ligt altijd aardig overeen met het stemgedrag van bellend Nederland is gebleken tijdens BB1&2 en de Bus 1. Dus ik vind het gewoon raar dat precies diegene die ik eruit gestemd zou hebben, telkens het minst aantal "wegstemstemmen" krijgt....

Hmm beetje vaag verhaaltje...
Ik mag er ook eigenlijk niets over zeggen, want ik volg het totaal niet meer...

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:07:12 #9
862 Arcee
Look closer
pi_399933
quote:
Op 17 oktober 2000 22:01 schreef Fannetje het volgende:
Tja, een beetje een gevoel. Vrouwelijke intuïtie misschien .
Ik baseer het eigenlijk gewoon een beetje op mijn eigen stemgedrag. Dat ligt altijd aardig overeen met het stemgedrag van bellend Nederland is gebleken tijdens BB1&2 en de Bus 1. Dus ik vind het gewoon raar dat precies diegene die ik eruit gestemd zou hebben, telkens het minst aantal "wegstemstemmen" krijgt....
Zit wat in, maar die vlieger hoeft niet altijd op te gaan natuurlijk. Lang niet altijd, zou ik zelfs willen zeggen

Anyway, ik heb juist wel een goed gevoel bij 't stemmen. Zowel bij BB2 als bij DB2.

  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:27:33 #10
3542 Gia
User under construction
pi_400187
Ik ben o.a. één van de personen die Koen juist in de bus wil houden, en met mij zovelen.

Vandaar.

  woensdag 18 oktober 2000 @ 12:26:25 #11
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_400675
Als ik zou stemmen (ik kijk wel uit natuurlijk...), had ik vast een keer of 50 opgebeld om de saaie Audrey te doen verwijderen. SBS pakt het nu gelukkig eens een keer goed aan met de sturing van het Bus-verloop. Koen maakt in zijn eentje het programma en zal voorlopig echt niet vertrekken, of de bellers dat nu willen of niet. De introductie van de Nancy's is, behalve dat ze mannelijke kijkers moeten trekken, overduidelijk bedoeld om Koen (én Mariska) nog verder te prikkelen. Met een beetje mazzel zien we over twee weken Hans, omdat hij geen enkele bijdrage levert, of Richard, omdat hij met iedereen goede maatjes is en dus niet voor enig vuurwerk zal zorgen, vertrekken. Hoewel de laatste weer zó stuitend dom is dat ie eigenlijk ook wel verdient te blijven...

[Dit bericht is gewijzigd door Meister op 18-10-2000 12:33]

  woensdag 18 oktober 2000 @ 12:50:18 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_400714
De poll op mijn site kwam dit keer exact overeen met de uitslag die SBS gaf.

Het wegstemmen van Ruth, daar zit volgens mij een luchtje aan, dat klopte niet, helemaal de reden die ze opgaven dat de Belgen massaal Ruth zouden hebben weggestemd. Er kijkt geen hond in Belgie, laat me niet lachen

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 22:40:37 #13
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_402059
Heb jij wel rekening gehouden met de belgische stemmers? Ik wil ook nog even refereren naar Expeditie Robinson, waar de belgen duidelijk scherper in het spel zijn. Zij kunnen het gedrag van Koen misschien erg waarderen, net als ik zelf trouwens, omdat het een spel is. Het is aan de deelnemers om zelf invulling te geven aan hoe zij dit spel aanpakken. Tenslotte doet iedereen ook voor het geld mee en niet om vriendjes te maken.
Mijn mening is dat belgen door hun accent misschien lief en aardig overkomen, maar een belg zal toch de voorkeur geven aan een belg.
Dus dat verklaart ook dat er meer mensen voor Audrey gestemd hebben.
Trouwens ook mijn idee
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  donderdag 19 oktober 2000 @ 00:29:21 #14
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_402293
Het gaat toch uiteindelijk alleen om kijkcijfers, niet om wie 'de liefste' (Yuk) is......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')