Ik dacht ook precies hetzelfde. Echt een jonger iemand.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik vind Jett Rebel ook een goede!
Met een nummer á la Waves zie ik dat wel goedkomen idd!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef Poepz0r het volgende:
Mr Probz is een goeie. Erg populair in grote landen zoals UK op dit moment.
Had je gedacht dat Waylon dat kon voor het festival?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Racoon niet, dan krijg je het 3Js effect.. Hebben niet de goede manier om de camera te pakken, ondanks goeie muziek. Kun jij je voorstellen dat Bart van Racoon eens even zwoel de camera inkijkt?
Yellow Claw zou ook geweldig zijn ja.quote:
Als er 1 performer is dan is het Waylon ja. Zie zijn bazenoptreden bij de vrienden van amstel live maar eens, die man is gemaakt voor het podium.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:11 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Had je gedacht dat Waylon dat kon voor het festival?
Ik ben inmiddels helemaal fan geworden van Waylonquote:Op zondag 11 mei 2014 03:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als er 1 performer is dan is het Waylon ja. Zie zijn bazenoptreden bij de vrienden van amstel live maar eens, die man is gemaakt voor het podium.
Ik stel voor: Waylon solo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |