Waarom moet je het op fora zetten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef eeffaa het volgende:
Vind het ook niet leuk om te doen haha maar moet het op fora zetten! Dus mijn excuus en als je het niet wil doen dan maakt het me ook niet uit ik doe alleen mijn ding:)
Hoi!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:25 schreef Kersjes het volgende:
Eeffaa, als je je enquete wat aanpast zodat je hem ook in kan vullen wanneer je in een aangrenzende gemeeste woont, dan kan ik hem ook invullen
Oke haha! Naja ik moet dat doen omdat ik 383 enquêtes nodig heb voor het onderzoek en dat is niet te doen in een korte tijd om dat allemaal face to face te houden. Vandaar! En ik snap dat jullie denken daar komt weer iemand met enquêtes (denk ik zelf ook wel eens) maar het voordeel is: jullie hoeven het niet in te vullen! Dus ga lekker genieten van andere leuke onderwerpen en dan val ik jullie verder niet lastig haha!quote:
Of je plant het geheel wat beter.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef eeffaa het volgende:
Oke haha! Naja ik moet dat doen omdat ik 383 enquêtes nodig heb voor het onderzoek en dat is niet te doen in een korte tijd om dat allemaal face to face te houden.
Haha nee kan niet want dan had ik dat wel gedaan:)!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je plant het geheel wat beter.
Of je denkt even logisch na en benaderd enkele kinderdagverblijven, basisscholen en dergelijke in Amsterdam om hun medewerking te vragen en een doelgroep aan te kunnen boren die voldoende onderzoeksresultaten bevat. Het is maar een idee hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef eeffaa het volgende:
[..]
Oke haha! Naja ik moet dat doen omdat ik 383 enquêtes nodig heb voor het onderzoek en dat is niet te doen in een korte tijd om dat allemaal face to face te houden. Vandaar! En ik snap dat jullie denken daar komt weer iemand met enquêtes (denk ik zelf ook wel eens) maar het voordeel is: jullie hoeven het niet in te vullen! Dus ga lekker genieten van andere leuke onderwerpen en dan val ik jullie verder niet lastig haha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |