abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137666193
Voor mijn studie zoek ik ouders met kinderen van 0-12 jaar woonachtig in Amsterdam. Jullie zouden mij enorm helpen met het invullen van deze enquête en door deze enquête kan er ingespeeld worden op uw behoeften.

Beschrijving
Ik ben Eva en ik studeer Leisure Management in Diemen waar ik momenteel aan het afstuderen ben. Hierbij doe ik een onderzoek voor TunFun. Dit is een binnenspeelplaats in Amsterdam. Door middel van deze (anonieme) enquête wil ik zicht krijgen op de communicatiebehoeften van ouders met kinderen van 0-12 jaar woonachtig in Amsterdam. Deze enquête is te bereiken via onderstaande link: http://www.thesistools.com/web/?id=396238

Zeg het voort!
Ik hoop natuurlijk op een groot aantal deelnemers. Het zou fijn zijn als je vrienden/bekenden die tot de doelgroep behoren zou willen wijzen op het bestaan van deze enquête.

Alvast enorm bedank ^O^ t!!

Groetjes, Eva

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 13-03-2014 13:26:44 ]
pi_137667330
Nee dat wil ik niet invullen.
pi_137668268
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137668791
Kekke roze zonnebril, Eva.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137669416
Lijkt wel of er elke dag van die KUT-enquêtes bijkomen :')
pi_137684333
Vind het ook niet leuk om te doen haha maar moet het op fora zetten! Dus mijn excuus en als je het niet wil doen dan maakt het me ook niet uit ik doe alleen mijn ding:)
pi_137684439
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef eeffaa het volgende:
Vind het ook niet leuk om te doen haha maar moet het op fora zetten! Dus mijn excuus en als je het niet wil doen dan maakt het me ook niet uit ik doe alleen mijn ding:)
Waarom moet je het op fora zetten?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137684611
En ik weet niet hoe ik hem moet verwijderen?????
pi_137684619
Kan niet.
pi_137684715
Eeffaa, als je je enquete wat aanpast zodat je hem ook in kan vullen wanneer je in een aangrenzende gemeeste woont, dan kan ik hem ook invullen ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_137684789
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:25 schreef Kersjes het volgende:
Eeffaa, als je je enquete wat aanpast zodat je hem ook in kan vullen wanneer je in een aangrenzende gemeeste woont, dan kan ik hem ook invullen ;)
Hoi!

Mijn onderzoek is afgebakend tot alleen Amsterdam. Als u bijvoorbeeld echt heel dichtbij Amsterdam woont kunt u dat stadsdeel invullen waar u het meest dichtbij woont en anders kan het helaas niet:(

Evengoed bedankt!
pi_137684858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Kan niet.
Oke haha! Naja ik moet dat doen omdat ik 383 enquêtes nodig heb voor het onderzoek en dat is niet te doen in een korte tijd om dat allemaal face to face te houden. Vandaar! En ik snap dat jullie denken daar komt weer iemand met enquêtes (denk ik zelf ook wel eens) maar het voordeel is: jullie hoeven het niet in te vullen! Dus ga lekker genieten van andere leuke onderwerpen en dan val ik jullie verder niet lastig haha!
pi_137684910
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef eeffaa het volgende:
Oke haha! Naja ik moet dat doen omdat ik 383 enquêtes nodig heb voor het onderzoek en dat is niet te doen in een korte tijd om dat allemaal face to face te houden.
Of je plant het geheel wat beter.
pi_137684952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Of je plant het geheel wat beter.
Haha nee kan niet want dan had ik dat wel gedaan:)!
pi_137696063
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef eeffaa het volgende:

[..]

Oke haha! Naja ik moet dat doen omdat ik 383 enquêtes nodig heb voor het onderzoek en dat is niet te doen in een korte tijd om dat allemaal face to face te houden. Vandaar! En ik snap dat jullie denken daar komt weer iemand met enquêtes (denk ik zelf ook wel eens) maar het voordeel is: jullie hoeven het niet in te vullen! Dus ga lekker genieten van andere leuke onderwerpen en dan val ik jullie verder niet lastig haha!
Of je denkt even logisch na en benaderd enkele kinderdagverblijven, basisscholen en dergelijke in Amsterdam om hun medewerking te vragen en een doelgroep aan te kunnen boren die voldoende onderzoeksresultaten bevat. Het is maar een idee hoor.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137697128
Ik heb hem ingevuld
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137699258
Ik woon niet in Amsterdam dus heb maar gewoon wat willekeurige onzin ingevuld :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')