Het gaat erom dat wanneer je een vriend of vriendin hebt (bezit van de zaak) de interesse en de drang om elkaar te verbazen, te verrassen of uit te sloven voor elkaar langzaam maar zeker afneemt (eind van het vermaak). Ik ben het al vaak genoeg tegengekomen.quote:
Dat heet gewoon erop uitgekeken zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:45 schreef LordMarshal het volgende:
[..]
Het gaat erom dat wanneer je een vriend of vriendin hebt (bezit van de zaak) de interesse en de drang om elkaar te verbazen, te verrassen of uit te sloven voor elkaar langzaam maar zeker afneemt (eind van het vermaak). Ik ben het al vaak genoeg tegengekomen.
Je zit hier in R&P. Ik bedoel, wat verwacht je?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Oh het ging over mensen
Nee, dat al helemaal niet.
Dit. En dat geldt dan soms voor de meest stompzinnige dingen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Niet mee eens, met heel veel dingen ben ik nog steeds erg blij.
Hoe langer ik iets heb, hoe meer ik me eraan ga hechten ofzo, ik moet altijd een beetje oppassen dat ik niet teveel troep om me heen verzamel en het niet richting het hoarden gaat neigen
Hoe je tegenover het hebben van materiële dingen staat is toch ook psychologie?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef LordMarshal het volgende:
[..]
Je zit hier in R&P. Ik bedoel, wat verwacht je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |