SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
probeer het nog een keerquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke ik zal het ijs even voor het nieuwe topic even breken.
HalloHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb er drie geopend en had weer eens geluk: UP Jese zat in de derde (40k).
edit.
en toen opende ik er nog twee en kwam deze![]()
![]()
Tuurlijk jij weer wel. Je hebt echt serieus meer geluk dan ik hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er drie geopend en had weer eens geluk: UP Jese zat in de derde (40k).
edit.
en toen opende ik er nog twee en kwam deze
[ afbeelding ]![]()
UP Alabaquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, dat is hij waard ongeveer als je hem op open bid laat gaan. 25k BIN was ook wel gelukt waarschijnlijk.quote:![]()
O, ik dacht dat je het te weinig vond![]()
Ik had de 81 rated Alaba in een pack vlak voordat die UP uit kwam en die was al 17k ofzo.![]()
Dit jaar wel inderdaad. Vorig jaar was jij de enige zo'n beetjequote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tuurlijk jij weer wel. Je hebt echt serieus meer geluk dan ik heb
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Trapz had IF Neymar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit jaar wel inderdaad. Vorig jaar was jij de enige zo'n beetje![]()
Mijn beste wat ik had, was denk ik IF Militoquote:. Ik opende ook vrijwel nooit packs trouwens.
Ik had vorig jaar weinig goeds, wat ik me herinner waren twee silvers: Sterling (die was belachelijk duur, 80k ofzo) en UP Wellington op de dag dat hij uitkwam (50k ofzo).
Ik was toen de eerste op de markt die hem had (Wellington) en een andere fokker was de tweede![]()
![]()
Al die jaren pas 1 speler gehad die meer dan 100k waard was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had trouwens nog wel 3x een MLS TOTS, maar die heb ik hier toen weg gegeven
Ging weer eens spelen vandaag. en heb het nu alweer gehad met dit spelAlleen maar headers tegen
ook allemaal op de zelfde manier dat je spelers door blijven rennen naar de palen en je tegenstander blijft staan en zo vrij kan inkoppen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik moet nog een keer eindbaas Ronaldo in een pack krijgen en dan heb ik packs openen "uitgespeeld".
Bij gebrek aan Pele op PS3
Als ik er mee stop eens al mijn coins er doorheen jagen...
[ Bericht 13% gewijzigd door DutchSL op 12-03-2014 18:28:15 ]![]()
Ergernis : Keepers als Hart, Buffon, Casillas die met moeite een schot van afstand tot corner verwerken terwijl in het echt de keeper van het plaatselijke G-Team die bal nog klemvast heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zijn ook alledrie slecht. Neem Cech, Marchetti, Courtois gewoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ergernis : Keepers als Hart, Buffon, Casillas die met moeite een schot van afstand tot corner verwerken terwijl in het echt de keeper van het plaatselijke G-Team die bal nog klemvast heeft.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: