quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Limburg82 het volgende:
Ik heb dat gevoel inderdaad ook bij je vriendin.
Nais.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Limburg82 het volgende:
Ik heb dat gevoel inderdaad ook bij je vriendin.
mits : Indien, op voorwaarde datquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Terecht wel, mits tenzij je vriendin een draak is natuurlijk
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:03 schreef awiebo het volgende:
[..]
mits : Indien, op voorwaarde dat
Jij valt op draken??
hij houdt wel van wat "hetere" sex danquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:03 schreef awiebo het volgende:
[..]
mits : Indien, op voorwaarde dat
Jij valt op draken??
whahahahahahaah ja dat klopt maar nee, ze is bijna 18 en slank met flink wat "curves"quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
Ligt er aan.
Als ze 11 is dan zou je je zorgen moeten gaan maken.
ja dus dat, maar gtst moet ook gekeken worden en dat soort meuk door haar dus wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef iPancakeMix het volgende:
Als ik een lekker wijf in een strak hemd zou zien met yogapants, dan zou mijn lul ook gaan staan. No worries.
Als haar kutsoap een hogere prioriteit heeft dan een geil moment met jou, dan is er iets niet in orde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
ja dus dat, maar gtst moet ook gekeken worden en dat soort meuk door haar dus wat moet ik dan doen?
Plas gewoon in haar kont xDquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
ja dus dat, maar gtst moet ook gekeken worden en dat soort meuk door haar dus wat moet ik dan doen?
wat als je al een half uur geleden de prioriteit wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:02 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Als haar kutsoap een hogere prioriteit heeft dan een geil moment met jou, dan is er iets niet in orde.
Dan zal ik het wel z.s.m. even duidelijk makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:47 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Nee TS, je bent compleet gestoord. Dit kan echt niet.
Vrouwen kunnen prima en tv kijken en oraal verwend worden hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Dit moet haast wel over mijn vriendin gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef FuryOverkill het volgende:
ligt het aan mij of is het redelijk normaal als je bij je vriendin bent of zij bij jou en als ze eens tv wilt kijken en ze komt weer naast je liggen in haar "pyjama" (strak hempje met haar geweldige yogapants) dat je dan altijd botergeil wordt en zin krijgt om haar compleet te bespringen of ben ik de enige die er altijd last van krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |