Daar ben ik het zeker mee eens. Maar ik moest voor dit onderzoek iemand kiezen die qua diversiteitscirkel op 3 punten anders is dan ik. Dus hij is een jongen en ik niet. Hij is christelijk opgevoed en ik niet en hij valt op het zelfde geslacht en ik niet. Dus niet discriminerend bedoelt, maar als ik een meisje/vrouw had gekozen, dan had ik maar 2 punten anders qua diversiteitscirkel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Sarasi het volgende:
Waarom jongens, waarom homo's? Het is voor biseksuele vrouwen ook geen appeltje eitje om uit de kast te komen in een grefo familie.
Ahzo. Dan is het duidelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef nathalie01 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens. Maar ik moest voor dit onderzoek iemand kiezen die qua diversiteitscirkel op 3 punten anders is dan ik. Dus hij is een jongen en ik niet. Hij is christelijk opgevoed en ik niet en hij valt op het zelfde geslacht en ik niet. Dus niet discriminerend bedoelt, maar als ik een meisje/vrouw had gekozen, dan had ik maar 2 punten anders qua diversiteitscirkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |