Ja, die aanslagen waren absoluut niet heftig natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
Rouwbanden omdat er 10 jaar geleden een aanslag is gepleegd
Waarom is dat gek? Vandaag stond sowieso heel Madrid in het teken van de herdenking.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
Rouwbanden omdat er 10 jaar geleden een aanslag is gepleegd
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die aanslagen waren absoluut niet heftig natuurlijk.
Drukt nog steeds z'n stempel in heel Madrid. Dat was echt een enge dag, ook hier thuis.
KOEKOEK! RAUL GARCIA!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Sierd geen commentator mocht zijn.
Ik vind het niet meer dan logisch. Maar ik weet er ook wel iets meer vanaf dan de gemiddelde FOK!ker denk ik, niet in de laatste plaats omdat een aanzienlijk deel van mijn familie in Madrid woont.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietMaar vind het beetje raar dat er daarom nu rouwbanden worden gedragen
Maar goed, ik ben eigenlijk vaak niet echt een voorstander van rouwbanden
Arno is te dominant aanwezig op de redactiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Sierd geen commentator mocht zijn.
Sierd's uitspraak van Ortiz staat Arno helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Arno is te dominant aanwezig op de redactie
Wie kan zich jouw legendarische verhalen over churros niet herinneren?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch. Maar ik weet er ook wel iets meer vanaf dan de gemiddelde FOK!ker denk ik, niet in de laatste plaats omdat een aanzienlijk deel van mijn familie in Madrid woont.
Churrosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie kan zich jouw legendarische verhalen over churros niet herinneren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |