abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6225516
Hallo fokkers, zijn er ook fokkers die toevallig bij Laurus werken ...

zoja .. does mooi reageren, wat voor functie en waar precies. Ikzelf doe op het moment operationeel beheer

groeten

vrijdag 11 oktober 2002 @ 09:56:06 #2
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_6225619
Laurus van de Konmar???
Action is the enemy of thoughts
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 09:58:52 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6225647
Klant van ons, meer mag ik niet zeggen
The truth was in here.
pi_6225750
Ik stapel doosjes in het magazijn....en het is er net zo schoon als bij Appie (behalve dan dat wij wel muizenvallen hebben )
to climb or not to climb, thats the question
pi_6225819
Ik stapel ook doosjes op zaterdag Verder ben ik gewoon student doordeweeks Wel kewl hoor ik ken iedereen daar zo'n beetje dus
Het is altijd van hey Maar ik zou er nooit fulltime kunnen werken, al die vage vaste krachten echt weirdo's
pi_6226004
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 10:18 schreef LennuX het volgende:
Ik stapel ook doosjes op zaterdag Verder ben ik gewoon student doordeweeks Wel kewl hoor ik ken iedereen daar zo'n beetje dus
Het is altijd van hey Maar ik zou er nooit fulltime kunnen werken, al die vage vaste krachten echt weirdo's
Aan je woonplaats te zien werk je in NDC Veenendaal... daar werk ik dus ook Maareh, ik sta op zaterdag op de expeditie, en door de weeks ben een Technische Bedrijfskunde Student... en dan erger je je zo nu en dan rot over de manier hoe ze sommige dingen aanpakken... maar ok, verstand op nul en containers trekken
[b]Compleet vernieuwde weblog!![/b] [url=http://www.pokpok.nl]![PokPok.nl][/url] | Camera: Fuji S602z, met Polarisatie en UV Filter: [url]http://www.pokpok.nl/portfolio[/url]
pi_6226110
Ik heb er gewerkt. Werkte voor de Lekker en Laag, management. Zowat de beslopende supermarkt in Nederland, maar toen kwam Laurus en werd het Konmar. Heel het bedrijf verpest en ik heb de rest van mijn contract uitgediend in de ziektewet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6226131
Werk bij de Konmar dus ook voor Laurus
pi_6227160
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 10:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb er gewerkt. Werkte voor de Lekker en Laag, management. Zowat de beslopende supermarkt in Nederland, maar toen kwam Laurus en werd het Konmar. Heel het bedrijf verpest en ik heb de rest van mijn contract uitgediend in de ziektewet.
In Tilburg zitten nog 2x Lekker & Laag, en die lopen als een trein...
[b]Compleet vernieuwde weblog!![/b] [url=http://www.pokpok.nl]![PokPok.nl][/url] | Camera: Fuji S602z, met Polarisatie en UV Filter: [url]http://www.pokpok.nl/portfolio[/url]
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 12:11:58 #10
909 Num
Núm dus!
pi_6227385
Namens Schuitema wil ik Laurus bedanken voor onze enorme omzetgroei
pi_6229847
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:58 schreef RRoeland het volgende:

[..]

Nou als ik zie hoe de NS het doet zullen die inderdaad ook wel snel failliet zijn
to climb or not to climb, thats the question
  † In Memoriam † vrijdag 11 oktober 2002 @ 16:35:39 #12
34726 Fratz
Max
pi_6233013
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:11 schreef Num het volgende:
Namens Schuitema wil ik Laurus bedanken voor onze enorme omzetgroei
hehehe, ik doe mee!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_6233758
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:58 schreef RRoeland het volgende:

[..]

Ik werkte in Boxtel voor de L&L. Liep perfect, maar alle klanten nokten toen het Konmar werd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')