SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 11-03-2014 21:50:31 ]
1 2 3 | <?php n hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen ne[code]ger gezieIk heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]n hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien hoor, [i]"JAWEL er loopt er eentje rond!!!!"[/i]Ik heb nog geen neger gezien ?> |
1 | heb nog g[b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b][b][/b]een neger gezien hoor, [i]"J |
Spitfire EP had van alles een beetje, beetje house, beetje elektro, beetje moombah, beetje dubstep.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
teringherrie, dat is er met die track. ik dacht dat die robinson gwn lekkere house maakte, niet dit soort bullshit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten vrouwen haar op hun poez hebben dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:25 schreef Montelly het volgende:
Niemand van die wijven heeft een beetje haar op de poes, gvd wat kinderachtig
Originele versie is wel wicked trouwens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef fathank het volgende:
Classic
Lol @ 2:38
Je hebt nooit geld kankahboef
hoesowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
leks ouwe pas op met die steals van je... !!
gewoonquote:
Lol ik had de verkeerde geplaktquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Originele versie is wel wicked trouwens.
je beetjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moeten vrouwen haar op hun poez hebben dan?
Die jij had gepost..lullo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ik had de verkeerde geplakt
Maar welke originele bedoel je?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik moet toegeven, onder jullie, mijn internetvrienden, dat ik verliefd ben op Fanta. Helaas is het echter onmogelijk om iets tussen ons twee op te bouwen.
wowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik moet toegeven, onder jullie, mijn internetvrienden, dat ik verliefd ben op Fanta. Helaas is het echter onmogelijk om iets tussen ons twee op te bouwen.
wat is dit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol would you like some cheese with that whine hah ahah ahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef VMSDKR het volgende:
Broeder, ik ben er even doorheen geskipt, en ik vrees dat je verkeerd gedacht hebt.
Ik ben picky als een mathafacka
bolognese
zelfs voor schut glitterplaatjes dekken de lading hier nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |