quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan echt helemaal niks met samballetjes
Is dit niet "echt" dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef Symphonic het volgende:
zullen we in het volgende deel eens echt aan de haiku gaan..
Dan zal ik de regels plaatsen, en voorbeelden en kijken hoever we komen
het is 5-7-5 en daar houdt het wel op...quote:
Geef eens een voorbeeld van hoe je het zou willen zien?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is 5-7-5 en daar houdt het wel op...
neemt net weg dat ik dit wel heel erg leuk vind
ik zal het morgen opzoekenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van hoe je het zou willen zien?
laag boven de grondquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van hoe je het zou willen zien?
Dus wij moeten nog meer onze fantasie gebruiken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laag boven de grond
vliegt een halve boterham
geduwd door een mus
als je echt een haiku ketting wil maken gebruik je niet elkaars regels, maar elkaars gedichtquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dus wij moeten nog meer onze fantasie gebruiken?
geduwd door een mus
op de vlucht voor een kater
op spek gebonden
poeh ....quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je echt een haiku ketting wil maken gebruik je niet elkaars regels, maar elkaars gedicht
Ben benieuwdquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en toch is dat een stuk makkelijker hoor
KOmt goed
Ik ben ook benieuwd. In de gauwigheid lees ik op Wikipedia dat de echte Haiku meer de seizoenen omvat, in plaats van de alledaagse dingen. Zoiets toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en toch is dat een stuk makkelijker hoor
KOmt goed
Op spek gebonden,quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
geduwd door een mus
op de vlucht voor een kater
op spek gebonden
Zo???quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je echt een haiku ketting wil maken gebruik je niet elkaars regels, maar elkaars gedicht
Vooralsnog ga ik verder met dezequote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo???
Op spek gebonden,
Jongetje staat te wachten
in een snoepwinkel
Oké! Ik wilde alleen graag weten of ik het goed begrepen had..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Odoaker het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik verder met deze![]()
In een snoepwinkel
Kleur, geur, zoete verleiding
Ik zal standhouden.
je hebt het goed begrepenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo???
Op spek gebonden,
Jongetje staat te wachten
in een snoepwinkel
Veterdrop wil hij
Maar hij heeft de centjes niet
Dan maar een spekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |