abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 18:59:44 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_399528
Alles wederom over de uitzending van vandaag
I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2000 @ 19:19:23 #2
862 Arcee
Look closer
pi_399561
Gewèldig! Koos zit gewoon in zichzelf te lullen!

Koos roels!

  dinsdag 17 oktober 2000 @ 19:26:56 #3
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_399568
Hahahaha inderdaad ja. Koos heeft de halve uitzending voor zichzelf gehad. Heeft heerlijk ff zijn dingen kunnen zeggen. Waarschijnlijk tegen de manke kip
I'm getting too old for this....
pi_399578
Nu, mijn irritatiegrens is bereikt, en wel in het geval van deze uitzending, door Desiree en Kim.
Desiree met d'r gezeik: Ze heeft zelf nog nooit iemand rechtstreeks ergens op aangesproken!
Kim in een dip: waarvan vraag ik mij af? Van boekjes lezen en een beetje aan Georgie zitten?

Ik ga Ed hoe langer hoe meer waarderen!

Koos lulde dus in zich zelf?? Ik dacht al, ik zag helemaal niemand!

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 17-10-2000 19:35]

  Moderator dinsdag 17 oktober 2000 @ 19:57:45 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_399620
Beetje pijnlijk om te constateren op DE JONGEREN-site van Nederland, maar er was weer een glansrol voor de twee ouwetjes deze uitzending.
Koos Grandioos, met zijn analyse op de nep-fiets.
En Ed, tja, het is voorstelbaar dat mensen een hekel aan 'm hebben, het is echt een typ dat aversie op kan roepen. Maar mensen wat zijn de uitzendingen er op vooruitgegaan! Hij prikkelt, snijdt interessante onderwerpen aan.. ik vind het een aanwinst.

Na vanavond hoop ik dat er zo'n saaie jongere uitgaat. Ferdi, of Kim, die kunnen we volgens mij best missen..

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 17-10-2000 19:59]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_399717
Ik vond vooral de zin waarmee Koos z'n betoog eindigde geweldig.
Iets in de trant van:

"Die Ed, daar heb ik wel respect voor. Wel een aparte vent met humor....maar ik ga 'm toch nomineren"

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')