quote:Ja mevrouw.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:24 schreef k_i_m het volgende:
Helder?
Maar nogmaals, het ging volgens mij niet om aandacht maar om een emotionele uiting, net zoals jouw openingspost. Ik weet vrijwel zeker dat je niemand naar de hel wenst. Daar heb je geen reden toe, je lijkt mij een redelijk mens die, normaal gesproken, iedereen het beste toewenst.
quote:Nee tuurlijk. Er zit ook een verschil tussen beargumenteren dat je geen begrip voor iemand anders situatie kan opbrengen, en iemand nog verder over de zeik proberen te krijgen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:30 schreef NorthernStar het volgende:[..]
En waarom zou ik begrip voor jou hebben als jij het niet voor een ander hebt?
Maar ik geloof niet dat je geinteresseerd bent in een normaal gesprek, dus bij deze zal ik ook geen poging meer ondernemen.
quote:Ja, behalve 1 uitzondering. En dat zijn mensen die moedwillig het leven van andere mensen proberen te verzieken. Die mogen wat mij betreft best een enkeltje naar beneden. Onaardig en onredelijk he?
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:34 schreef APK het volgende:[..]
Ik weet vrijwel zeker dat je niemand naar de hel wenst. Daar heb je geen reden toe, je lijkt mij een redelijk mens die, normaal gesproken, iedereen het beste toewenst.
De vooroordelen over zelfmoord (i.c.m. het feit dat 't topic 'Ik heb een wortel in m'n kut' bovenaan blijft staan
) doen mijn vertrouwen in de mensheid (zoals altijd) weer eens geen goed...
De ene helft lekker zorgeloos oordelen over een gemoedstoestand die voor menig mens niet voor te stellen is, de andere helft misbruikt een meestal dapper en weloverwogen besluit voor het blussen van zijn ongesubstantieerde woede, kortom, gezeik weer allemaal. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 11-10-2002 04:49]
quote:ik denk dat het draait om het woord 'moedwillig'.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:44 schreef k_i_m het volgende:
Ja, behalve 1 uitzondering. En dat zijn mensen die moedwillig het leven van andere mensen proberen te verzieken. Die mogen wat mij betreft best een enkeltje naar beneden. Onaardig en onredelijk he?
Truste.
quote:kortom lekker zorgeloos oordelen over een gemoedstoestand
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:45 schreef Lamon het volgende:
gezeik weer allemaal.
quote:Ik denk dat het wel meevalt.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:45 schreef Lamon het volgende:
Zo, Gboy27 zal nu inmiddels de taak wel afgemaakt hebben, dus tijd om te gaan slapen.
Truste allemaal.
quote:Ik zag vanavond hoe dat topic van Gboy ontstond en hoe de reacties waren, en heb vervolgens alleen geprobeerd het wat in mijns inziens normale proporties terug te brengen. De meeste reacties waren veroordelend en soms ronduit bot en agressief en ik vond dat getuigen van nogal wat onnadenkendheid. Bovendien zet ik vraagtekens bij de motieven van mensen om zo hard te reageren.
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:38 schreef k_i_m het volgende:[..]
Nee tuurlijk. Er zit ook een verschil tussen beargumenteren dat je geen begrip voor iemand anders situatie kan opbrengen, en iemand nog verder over de zeik proberen te krijgen.
Maar ik geloof niet dat je geinteresseerd bent in een normaal gesprek, dus bij deze zal ik ook geen poging meer ondernemen.
quote:Jij ook lekker slapen!
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:56 schreef APK het volgende:Nu ben ik echt weg.
quote:Zielig meiske
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:00 schreef k_i_m het volgende:
Tata!doe ze de groeten, daar in hel, he?
er is altijd een weg en dit is de makkelijkste
quote:Wees maar niet bang, jij krijg ook heus nog wel de kans om je te bewijzen in het leven.
Op vrijdag 11 oktober 2002 06:52 schreef vso het volgende:
sjees reageer voor de eerste keer maaruh zal het ff keihard zeggen .. weer 1tje weg die op een zielige manier aandacht vraagt ... ..
dag dag .. zielige mensen die zo vluchten voor hun problemen ..er is altijd een weg en dit is de makkelijkste
quote:Ohjee, wat ben jij zielig..
Tata!doe ze de groeten, daar in hel, he?
quote:Jij hebt het naar admin verplaatste topic van Gboy zeker niet gelezen, met als topictitel: IK GA ZELFMOORD PLEGEN
Op vrijdag 11 oktober 2002 06:59 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Ohjee, wat ben jij zielig..
en daarin de tekst:
Geef me maar een permban, ik heb het helemaal gehad met fok
Optiefen met die zak dan.
quote:Yep, in kapitaal!
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:30 schreef Gellarboy het volgende:. Dus dat stond er?????
Gboy kon niet meer tegen reacties tegen hem in sommige topics. Wat volgde was een hele discussie met Kim, Lamon, NortenStar etc.
De vraag was of Gboy dat kon maken ivm zijn recente verleden.
Ik was van mening dat het een zielige actie was en dat als hij genoeg had van Fok! gewoon een fakemail in zijn profiel had moeten gooien.
K_i_m was zich echt doodgeschrokken en terecht kwaad.
Hier lees je dat het topis is verplaatst: Code zoveel: Geen leesbevoegdheid wat is dat?
quote:Dat heb je verkeerd begrepen, al was er wel een sterke suggestie die kant op.
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:04 schreef matthijn99 het volgende:
Euhm, zonder al te veel sensatie te willen zoeken, maar begrijp ik nu dat hij vannacht weer zo'n zelfmoord topic heeft geopend?
quote:De FAQ tov. dit soort topics wordt ook aangepast..
-edit: even deze post aangepast, omdat ik het idee heb dat die uitnodigt tot platte ongenuanceerde reacties op dit serieuze onderwerp. Het komt er op neer dat KIM nogal pissed off was over het vermeende zelfmoordtopic van Gboy27-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |