dan was het geen normale opvoeding dus. ook niet extreem, maar dan nog niet helemaal normaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen. Genoeg mensen die een normale opvoeding hebben gehad en van hun ouders geleerd hebben om "gewoon door te gaan", "schouders eronder" en "niet te zeiken", waarna ze succesvol tot in de jonge volwassenjaren terechtkomen...maar vroeger of later toch instorten omdat ze hun gevoelens hebben geleerd om die te negeren.
Het kan beide kanten opgaan, het hoeft niet van 1 kant te komen

Ik vind het grappig dat je dit zovaak zegt de laatste paar maanden dat ik er eigenlijk totaal geen last van hebt, alsof jij dat wereldbeeld intakt probeert te houden nu ik er geen last van heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar dit is jou al zovaal verteld en steeds val je weer terug in je oude patronen. Vandaar ook dat ik aangaf dat het geen zin heeft in jouw geval het daarover te hebben. Morgen of overmorgen ga je toch weer klagen dat vrouwen maar leeghoofdige sletten zijn die zo aan sex kunnen komen...geen vooruitgang.

Nee, ideaal stukje comfortzone bashen dat stukje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is een beetje te laat voor doordenkers KT
Cut the crap

quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:11 schreef perro. het volgende:
[..]
dan was het geen normale opvoeding dus. ook niet extreem, maar dan nog niet helemaal normaal.
daarnaast zei ik al "vaak", dus niet altijd, beste koffie.
Staat geen woordje "vaak" bijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:46 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, je jeugd, opvoeding, omgeving, familie, milieu vormt je. je jeugd was dan intens dus hebben deze mensen geleerd hun gevoelens te onderdrukken zonder dat dat meteen opvalt. als overlevingsmechanisme.
niet andersom.

Heeft comfortzone bashen jou ooit wat gebracht btw?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ideaal stukje comfortzone bashen dat stukje.

Dus eigenlijk zeg je, hier heb ik het al verpest.quote:

Het versterkt een levensinzicht waar ik in geloof waar ik niet altijd even sterk in geloof (actief) om de motivatie te vinden er iets mee te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft comfortzone bashen jou ooit wat gebracht btw?

nog 1 verder terug. dat had je nota bene vet gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Staat geen woordje "vaak" bij

Dat was inderdaad 1 verder terugquote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:25 schreef perro. het volgende:
[..]
nog 1 verder terug. dat had je nota bene vet gemaakt.

Misschien moet je je geloof meer laten afhangen van wat de realiteit jou te bieden heeft?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het versterkt een levensinzicht waar ik in geloof waar ik niet altijd even sterk in geloof (actief) om de motivatie te vinden er iets mee te doen.
Dus ja hoe sterker het geloof in dit levensinzicht (waar ik sowieso al in geloof) hoe meer profijt ik ervan heb.

Sinds ik ze de tyfus in scheld heb ik aan elke arm 3 vrouwen!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:32 schreef habitue het volgende:
Ow god nietde "vrouwen vallen alleen op klootzakken" redenering weer he.

Dat vind ik dus onbegrijpelijk. Als ik een vrouw zoen is voor mij de stap naar 'meer' niet heel groot meer. Dan heeft de bewuste vrouw in ieder geval interesse in mij en dus is het niet meer zo'n grote stap om te proberen haar tot seks te verleiden. Alleen zoen ik dus niet heel vaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ofc...
Maar ik ga ook uit en zoen ook wel eens een meisje daar, in principe best frequent als ik gewoon meisjes aanspreek waar ik iets voor voel opt eerste oog.
Maar een ONS? Nou nee, nooit ook maar iets in de buurt daarvan tegengekomen

Ik had recent nog zo'n date waarvan de eierstokken al flink aan het rammelen waren (zij was 29). Ik heb heel eerlijk gezegd dat ik voorlopig niet op kinderen zit te wachten (al had ik ze nu waarschijnlijk gehad als het iets anders was gelopen). Dat is dus bij 1 date gebleven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
Wellicht, het is ook niet zo dat ik zo tegen een meid zou beginnen ofzo hoor.
Maargoed als ze erom zouden vragen dan zou ik het wel zeggen.
Bedoel, ik zie het zo, er zijn genoeg vrijgezelle meiden (ok minder dan vroeger) die precies hetzelfde willen.
Sterker nog bij de meeste rammelen de eierstokken op deze leeftijd.
Wil niet zeggen dat ik kinderen wil binnen een paar jaar ofzo. Maar later wel.

Waarom leg je in elke post zo de nadruk op het verleden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had recent nog zo'n date waarvan de eierstokken al flink aan het rammelen waren (zij was 29). Ik heb heel eerlijk gezegd dat ik voorlopig niet op kinderen zit te wachten (al had ik ze nu waarschijnlijk gehad als het iets anders was gelopen). Dat is dus bij 1 date gebleven.

Omdat ik niet weet wat de toekomst mij gaat brengen? Maar de post waar je op reageert was puur om kree aan te geven dat hij gelijk heeft dat er vrouwen zijn die hetzelfde als hem willen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef rolklem het volgende:
[..]
Waarom leg je in elke post zo de nadruk op het verleden?

Mijn punt is dat je eens voorbij je ex moet denken. Het is je ex voor een reden. Het is over. Klaar. Dus ga je door met je leven. En elke volgende vrouw is niet te vergelijken met je ex, want iedereen is anders. Je doet het niet alleen in dit topic, maar over het hele forum. Als je iedereen blijft vergelijken met je ex, ga je nooit een volgende vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat de toekomst mij gaat brengen? Maar de post waar je op reageert was puur om kree aan te geven dat hij gelijk heeft dat er vrouwen zijn die hetzelfde als hem willen.

nogal een voorbarige conclusie. Dat dit topic sneller gaat dan de sc'en zegt niet per definitie wat over het slowchatgehalte ervan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:17 schreef Re het volgende:
jullie gaan sneller dan de 2 SCen hier...dat lijkt me niet de bedoeling, of jullie gaan daar heen en deze blijft open of jullie gaan daar heen en deze gaat dicht...

true, maar het zegt wel iets en ik zie een klein clubje regulars... en er is ook een SC relaties bijvoorbeeld wat niet gebruikt wordt of alleen als ik weer eens met dat boze vingertje aan het wijzen ben. Ik ben slechts zachtjes aan het stampvoetenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
nogal een voorbarige conclusie. Dat dit topic sneller gaat dan de sc'en zegt niet per definitie wat over het slowchatgehalte ervan.

Beste Re; De laatste keer dat het topic eventjes op slot ging, kon ik wel begrijhpen gezien het idd (deels!) offtopic was, maar deze keer was het allemaal on-topicquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:17 schreef Re het volgende:
jullie gaan sneller dan de 2 SCen hier...dat lijkt me niet de bedoeling, of jullie gaan daar heen en deze blijft open of jullie gaan daar heen en deze gaat dicht...

Juist ja dit gaat werkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:57 schreef habitue het volgende:
En Yats. Wat je vrienden doen moet je niet pikken. Neem 1 vriend apart (degene die je het vaakst voor lul probeert te zetten) Dan zeg je dat je het echt niet tof vindt dat hij je telkens voor lul zet voor de groep. Waarschijnlijk begint hij dan een beetje te lachen van het zijn maar grapjes, maar blijf op je strepen staan totdat hij instemt en jou begrijpt.
 geef op de terug de 7 dwergen een high five
 geef op de terug de 7 dwergen een high five 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |