abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:35:33 #176
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606628
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:32 schreef kree het volgende:

[..]

Nou het zal persoon verschillen dit.
Ik persoonlijk heb het er niet voor over om ONS te hebben alleen om het te leren.
Dus ok dan maar op een andere manier. :)
Op dit moment zie ik een ONS ook puur als een manier om de 'vleselijke lusten' kwijt te raken. Al denk ik dat ik bij een paar geslaagde pogingen mogelijke 'interesse-signalen' van vrouwen eerder door zou hebben dan nu en er dus van zou leren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137606637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:33 schreef kree het volgende:

[..]

Haha, waarom zou ik te klagen hebben volgens jou?
Ehm, je bent niet moeders mooiste, je hebt je job weggegooid, je was door jouw eigen handelen bijna dakloos en hebt nu chronisch geldgebrek en met de vrouwtjes wil het ook al niet zo lopen.

Genoeg om over te klagen lijkt me :+
pi_137606643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom ziet een negatief persoon allemaal negatieve dingen?
Dat is gewoon je brein die zich asocieerd met de negatieve wereld om zich heen.
Waarom heb jij het dan alleen maar over -vrouwen- en niet over de groenteman wiens groente altijd verrot is. Waarom heb je het dan niet over dat je familie zo kut is en dat alle andere dagelijkse dingetjes voor jou kut zijn?

Nogmaals. cut - the - crap ;)
pi_137606646
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:35 schreef yats het volgende:

[..]

Op dit moment zie ik een ONS ook puur als een manier om de 'vleselijke lusten' kwijt te raken. Al denk ik dat ik bij een paar geslaagde pogingen mogelijke 'interesse-signalen' van vrouwen eerder door zou hebben dan nu en er dus van zou leren.
Ofc...

Maar ik ga ook uit en zoen ook wel eens een meisje daar, in principe best frequent als ik gewoon meisjes aanspreek waar ik iets voor voel opt eerste oog.

Maar een ONS? Nou nee, nooit ook maar iets in de buurt daarvan tegengekomen
Rustig aan.
pi_137606647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ehm, je bent niet moeders mooiste, je hebt je job weggegooid, je was door jouw eigen handelen bijna dakloos en hebt nu chronisch geldgebrek en met de vrouwtjes wil het ook al niet zo lopen.

Genoeg om over te klagen lijkt me :+
Ghehe baan lag niet echt aan mij.
Ok dan neem je effe het geheel, dacht dat je het meer over relaties alleen had.

Maar als ik daar op reageer, dan is het enige waar ik eigenlijk over kan klagen dat ik gewoon heel graag wel een vriendinnetje zou hebben.
En ja noem me ouderwets ofzo, maar zelfs een gezin en kinderen zou ik leuk vinden. :)
Do what you love, love what you do!
pi_137606656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ghehe baan lag niet echt aan mij.
Ok dan neem je effe het geheel, dacht dat je het meer over relaties alleen had.

Maar als ik daar op reageer, dan is het enige waar ik eigenlijk over kan klagen dat ik gewoon heel graag wel een vriendinnetje zou hebben.
En ja noem me ouderwets ofzo, maar zelfs een gezin en kinderen zou ik leuk vinden. :)
En dat is denk ik een probleem voor jou. Je bent een beetje onrealistisch. Kan je niks aan doen denk ik, maar jouw problemen lijken te herleiden te zijn naar 1 enkele factor
pi_137606660
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom heb jij het dan alleen maar over -vrouwen- en niet over de groenteman wiens groente altijd verrot is. Waarom heb je het dan niet over dat je familie zo kut is en dat alle andere dagelijkse dingetjes voor jou kut zijn?

Ik zit erger met de vrouwen dan met groente allicht?

Wat wil je nou zeggen magnetron? Zeg het eens netjes onderbouwd en aardig.
Rustig aan.
pi_137606674
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dat is denk ik een probleem voor jou. Je bent een beetje onrealistisch. Kan je niks aan doen denk ik, maar jouw problemen lijken te herleiden te zijn naar 1 enkele factor
Wellicht, het is ook niet zo dat ik zo tegen een meid zou beginnen ofzo hoor.
Maargoed als ze erom zouden vragen dan zou ik het wel zeggen.

Bedoel, ik zie het zo, er zijn genoeg vrijgezelle meiden (ok minder dan vroeger) die precies hetzelfde willen.
Sterker nog bij de meeste rammelen de eierstokken op deze leeftijd.

Wil niet zeggen dat ik kinderen wil binnen een paar jaar ofzo. Maar later wel.
pi_137606695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zit erger met de vrouwen dan met groente allicht?

Wat wil je nou zeggen magnetron? Zeg het eens netjes onderbouwd en aardig.
Je zegt te klagen omdat je depressief bent. Waarom klaag je dan alleen maar over vrouwen terwijl je notabene zelf beweert dat je door je depressie -alles- zwarter ziet? :P

Sowieso, toen ik zelf nog depressief was, betrok ik alles op mezelf, maar ging niet anderen de schuld geven. Ik gaf vrouwen toen ook niet de schuld van mijn issues, dat heeft toch echt met -jouw- karakter te maken ;)
pi_137606696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik bedenk me trouwens opeens iets. Er is wel degelijk "een" link, maar denk dat het meer loopt van "mensen die hebben geleerd hun gevoelens te onderdrukken, krijgen vaker een intenser leven", zoiets :P
nee, je jeugd, opvoeding, omgeving, familie, milieu vormt je. je jeugd was dan intens dus hebben deze mensen geleerd hun gevoelens te onderdrukken zonder dat dat meteen opvalt. als overlevingsmechanisme.

niet andersom.
pi_137606720
Vraag ik me trouwens effe af.

Als man wel een kinderwens hebben en de vrouw niet.
Of andersom.

Is dat voor jullie dan een NONO gelijk?
pi_137606724
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:46 schreef perro. het volgende:

[..]

nee, je jeugd, opvoeding, omgeving, familie, milieu vormt je. je jeugd was dan intens dus hebben deze mensen geleerd hun gevoelens te onderdrukken zonder dat dat meteen opvalt. als overlevingsmechanisme.

niet andersom.
Neen. Genoeg mensen die een normale opvoeding hebben gehad en van hun ouders geleerd hebben om "gewoon door te gaan", "schouders eronder" en "niet te zeiken", waarna ze succesvol tot in de jonge volwassenjaren terechtkomen...maar vroeger of later toch instorten omdat ze hun gevoelens hebben geleerd om die te negeren.

Het kan beide kanten opgaan, het hoeft niet van 1 kant te komen
pi_137606738
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je zegt te klagen omdat je depressief bent. Waarom klaag je dan alleen maar over vrouwen terwijl je notabene zelf beweert dat je door je depressie -alles- zwarter ziet? :P

Sowieso, toen ik zelf nog depressief was, betrok ik alles op mezelf, maar ging niet anderen de schuld geven. Ik gaf vrouwen toen ook niet de schuld van mijn issues, dat heeft toch echt met -jouw- karakter te maken ;)
Je ziet wel alles zwarter, maar niet alles boeit mij zoveel, vrouwen hebben gewoon een gigantische aantrekkingskracht voor mij waardoor vrouwen mij dus wel boeien.

Ik betrek niet alles op mezelf, maar juist op de wereld, ik wil ''het'' niet meer, later ging ik het wel mezelf aantrekken dat ik niks wou maar dat is in principe niet voor mij de grondslag van mijn negatieve gevoelens.

Ik geef vrouwen ook niet de schuld van mijn ''issues''
Wat zijn mijn issues eigenlijk?
Rustig aan.
pi_137606742
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je ziet wel alles zwarter, maar niet alles boeit mij zoveel, vrouwen hebben gewoon een gigantische aantrekkingskracht voor mij waardoor vrouwen mij dus wel boeien.

Ik betrek niet alles op mezelf, maar juist op de wereld, ik wil ''het'' niet meer, later ging ik het wel mezelf aantrekken dat ik niks wou maar dat is in principe niet voor mij de grondslag van mijn negatieve gevoelens.

Ik geef vrouwen ook niet de schuld van mijn ''issues''
Wat zijn mijn issues eigenlijk?
Dat je op vrouwen loopt te k******n terwijl je van jezelf weet dat je dat doet omdat je depressief bent wellicht en -dus- weet dat wat je zegt, gekleurd is? :+
pi_137606746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat je op vrouwen loopt te k******n terwijl je van jezelf weet dat je dat doet omdat je depressief bent wellicht en -dus- weet dat wat je zegt, gekleurd is? :+
Ik ben opt moment redelijk zen.
/ laatste maanden zelfs.
Rustig aan.
pi_137606753
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben opt moment redelijk zen.
Nja, die laatste post was dan ook een beetje scherper gemaakt, beetje gespiced :P
Maar je bent idd wel "redelijk" zen ja :P
pi_137606775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nja, die laatste post was dan ook een beetje scherper gemaakt, beetje gespiced :P
Maar je bent idd wel "redelijk" zen ja :P
De mens kan ook gewoon niet zo goed tegen stilstand, tenzij je je natuurlijk totaal niet identificeert met wat je doet, maar dat doen alleen mensen die zich bezig houden met mediteren etc.
Rustig aan.
pi_137606776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat vrouwen stom zijn :(
pi_137606780
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De mens kan ook gewoon niet zo goed tegen stilstand, tenzij je je natuurlijk totaal niet identificeert met wat je doet, maar dat doen alleen mensen die zich bezig houden met mediteren etc.
Klopt, maar is nog geen reden om dan maar alle vrouwen de schuld te geven van hun (niet altijd onterecht overigens) sletterige en oppervlakkige gedrag :P
pi_137606806
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt, maar is nog geen reden om dan maar alle vrouwen de schuld te geven van hun (niet altijd onterecht overigens) sletterige en oppervlakkige gedrag :P
Waren het maar sletten! :+
Maar je begrijpt wel dat een negatieve mindset die bezig is met vrouwen resonerende eigenschappen zoekt van de vrouw.

/ ''de vrouw'' is in dit geval eigenlijk gewoon ''de vrouw met negatieve eigenschappen''
Rustig aan.
pi_137606816
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat vrouwen stom zijn :(
Beter laat je dat nooit merken.
Want mijn theorie erover en ok misschien komt dat omdat ik in een dorp woon en is het ook weer ons kent ons.
Want meiden lullen ook met elkaar en dan krijg je een stempeltje :') opgeplakt.
En als het een beetje tegen zit dan ontwikkeld dat zich uiteindelijk tot een totaal onwaar vertekend beeld over je en kom je nooit meer aan een meid :P
pi_137606824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 02:05 schreef kree het volgende:

[..]

Beter laat je dat nooit merken.
Want mijn theorie erover en ok misschien komt dat omdat ik in een dorp woon en is het ook weer ons kent ons.
Want meiden lullen ook met elkaar en dan krijg je een stempeltje :') opgeplakt.
En als het een beetje tegen zit dan ontwikkeld dat zich uiteindelijk tot een totaal onwaar vertekend beeld over je en kom je nooit meer aan een meid :P
Fok is een soort dorp ;(
pi_137606837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 02:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waren het maar sletten! :+
Maar je begrijpt wel dat een negatieve mindset die bezig is met vrouwen resonerende eigenschappen zoekt van de vrouw.

/ ''de vrouw'' is in dit geval eigenlijk gewoon ''de vrouw met negatieve eigenschappen''
Dat blijkt niet uit de manier van posten van jou.

Maar dit is jou al zovaal verteld en steeds val je weer terug in je oude patronen. Vandaar ook dat ik aangaf dat het geen zin heeft in jouw geval het daarover te hebben. Morgen of overmorgen ga je toch weer klagen dat vrouwen maar leeghoofdige sletten zijn die zo aan sex kunnen komen...geen vooruitgang.
pi_137606845
Rustig aan.
pi_137606849
quote:
Het is een beetje te laat voor doordenkers KT :P

Cut the crap ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')