Oke, dit is wel awkwardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het hypocriete in onze maatschappij. Vrijwel iedereen zegt openlijk dat ze niet 'willen rondsletten' en 'een leuke betrouwbare partner' willen maar toch word je daar onbewust wel degelijk op aangekeken. Zo had ik (voordat ik mijn laatste ex leerde kennen) een keer een date die mij naar mijn ervaringen vroeg. Ik ben daar altijd heel eerlijk in en vertelde dat ik op dat moment pas met twee vrouwen het bed gedeeld had. Toen keek ze me echt aan of ze water zag branden en het heel uitzonderlijk is dat je als 18 jarige pas twee partners gehad hebt. Persoonlijk maakt het mij niet uit wat een toekomstige partner uitgespookt heeft voordat ze mij leerde kennen (binnen bepaalde grenzen natuurlijk), maar ik merk bij sommige mensen (ja ook vrouwen) toch enig scepsis als je hier met hen over praat.
Tegen vrouwen is het een lul. Hij gebruikt ze puur voor de seks en vertrekt dan. Soms zal hij daar best eerlijk in zijn tegen de bewuste dames, soms ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, stop je vriend eens in een doos en geef er eens een omschrijving van? Hoe is hij? (tegen vrouwen)
Kun je nagaan dat ik 28 was en het gewoon vertelde dat ze de eerste was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het hypocriete in onze maatschappij. Vrijwel iedereen zegt openlijk dat ze niet 'willen rondsletten' en 'een leuke betrouwbare partner' willen maar toch word je daar onbewust wel degelijk op aangekeken. Zo had ik (voordat ik mijn laatste ex leerde kennen) een keer een date die mij naar mijn ervaringen vroeg. Ik ben daar altijd heel eerlijk in en vertelde dat ik op dat moment pas met twee vrouwen het bed gedeeld had. Toen keek ze me echt aan of ze water zag branden en het heel uitzonderlijk is dat je als 18 jarige pas twee partners gehad hebt. Persoonlijk maakt het mij niet uit wat een toekomstige partner uitgespookt heeft voordat ze mij leerde kennen (binnen bepaalde grenzen natuurlijk), maar ik merk bij sommige mensen (ja ook vrouwen) toch enig scepsis als je hier met hen over praat.
Goeie kans dat die profielen nep zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmm tja, ik gaf laatst dat linkje van speurders en die contact advertenties van meiden daar.
Verbaasde me eerlijk gezegd flink over sommige, nu weet ik niet in hoeverre dat allemaal klopt.
Maargoed die types heb je.
(er stonden er trouwens ook bij die eerlijk over kwamen en niet doordrenkt van zoek seks enzotip tip
)
Maar als je zegt dat vrouwen op eikels vallen is dat pertinent onwaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:16 schreef yats het volgende:
[..]
Tegen vrouwen is het een lul. Hij gebruikt ze puur voor de seks en vertrekt dan. Soms zal hij daar best eerlijk in zijn tegen de bewuste dames, soms ook niet.
Mja, tis ook ergens wel om op neer te kijken als je gewoon weet dat je met je setje ''skills'' vrouwen het bed in kunt manipuleren als je wilt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:16 schreef yats het volgende:
[..]
Tegen vrouwen is het een lul. Hij gebruikt ze puur voor de seks en vertrekt dan. Soms zal hij daar best eerlijk in zijn tegen de bewuste dames, soms ook niet.
Dat vond ik ook. Ik hoef neem ik aan niet uit te leggen dat het bij die ene date gebleven is?quote:
Zo'n vrouw zouden mn wenkbrauwen een hele rare frons trekken jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Ik hoef neem ik aan niet uit te leggen dat het bij die ene date gebleven is?
Fuck de moraliteitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, tis ook ergens wel om op neer te kijken als je gewoon weet dat je met je setje ''skills'' vrouwen het bed in kunt manipuleren als je wilt.
Denk dat dat de grondslag is van dat neerkijken op vrouwen van hem.
Omdat het ook niet per definitie zo is. Sommige vrouwen vallen op die types, andere juist totaal niet. Ik ben totaal niet zo, en toch heb ik ook relaties gehad. Bewijst dat dan niet het ongelijk van jouw post?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat vrouwen op eikels vallen is dat pertinent onwaar
Jaja uitzonderingen blablaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:20 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het ook niet per definitie zo is. Sommige vrouwen vallen op die types, andere juist totaal niet. Ik ben totaal niet zo, en toch heb ik ook relaties gehad. Bewijst dat dan niet het ongelijk van jouw post?
Werkt elkaar een beetje in de hand natuurlijk, als desintresse woest aantrekkelijk is voor vrouwen dan trek je gewoon mannen aan die eigenlijk niet zoveel interesse hebben naast de seks.quote:
Een miljoen op m'n bankrekening.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Fax, wat wil je nou eigenlijk??
Ja ik ken het typequote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werkt elkaar een beetje in de hand natuurlijk, als desintresse woest aantrekkelijk is voor vrouwen dan trek je gewoon mannen aan die eigenlijk niet zoveel interesse hebben naast de seks.
En als de vrouw niet boeit ist natuurlijk ook makkelijker aanspreken.. Zeker als je weet dat je krijgt wat je wilt krijgen.
Het maakt het wel makkelijker om de stap te zetten van 'in gesprek met een vrouw die je leuk vind' naar zoenen, seks en uiteindelijk een relatie als je wat meer 'oefening' hebt omdat je een paar ONS gehad hebt. Dan heb je immers de skills om iemand te versieren en interesse van de ander in jou te herkennen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Wat mannen onderling denken doet helemaal niet terzake.
Je zoekt neem ik aan uiteindelijk toch een meid waarmee je de rest van je leven samen wil zijn.
Ok vraag is dan, wat vinden meiden ervan.
Maakt het het makkelijker als je tich ONS hebt gehad?
Nee fax, dat probeer ik je duidelijk te maken. Zo uitzonderlijk is het echt niet.quote:
Maar tis wel een beetje zo dat als je bepaalde spelregels volgt bij vrouwen dat ze zich daar toe aangetrokken voelen, tis jammer dat die spelregels leidend zijn en niet de inhoud.quote:
Ben ik met je eens, maar denk dat Fax een beetje moe aan het worden is ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:23 schreef yats het volgende:
[..]
Nee fax, dat probeer ik je duidelijk te maken. Zo uitzonderlijk is het echt niet.
Wellicht, maar ok ik ben van mening dat als er een "klik" is dat dat helemaal niks uit maakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:22 schreef yats het volgende:
[..]
Het maakt het wel makkelijker om de stap te zetten van 'in gesprek met een vrouw die je leuk vind' naar zoenen, seks en uiteindelijk een relatie als je wat meer 'oefening' hebt omdat je een paar ONS gehad hebt. Dan heb je immers de skills om iemand te versieren en interesse van de ander in jou te herkennen.
Vind je? Keb et wel naar mijn zin.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik denk dat het weinig zin heeft om nog verder te gaan hier, zoveel negativiteit hier
Als geen van beiden actie onderneemt kan er wel een klik zijn, maar schiet je nog niets op. En ja, dat heb ik meerdere malen meegemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Wellicht, maar ok ik ben van mening dat als er een "klik" is dat dat helemaal niks uit maakt.
Of denk ik nu een beetje te naief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |