abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:00:48 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606179
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:55 schreef kree het volgende:

[..]

Alsof je minder bent als je dat niet doet...

Heb daar echt schijt aan, ik wil eerst iemand die ik leuk vindt en dan zien we wel verder.
Ben helemaal niet van "voor de seks" enzo.

Maargoed daar zijn de meningen altijd al over verdeeld hierzo :)
Dat heb ik ook lang gehad, maar naarmate het nu langer duurt ben ik daarin toch van mening veranderd en sluit ik een ONS niet uit. Seks is immers heerlijk om te hebben.

En nee, ik zal iemand niet als 'minder neerzetten' omdat hij/zij geen seks heeft (een goede vriendin van mij bijvoorbeeld is op haar 28e nog bewust maagd omdat ze tot haar trouwen wil wachten, en daar heb ik groot respect voor omdat ik het niet zou kunnen), maar helaas doen veel mensen dat wel. Ik beproef het hier op fok bij sommige posters ook, dat ze je een soort 'failure' vinden als je niet date of geen seks hebt na een date/avondje stappen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:01:31 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606192
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een leugen he Faxie!
_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137606193
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:00 schreef perro. het volgende:
uurlijk wel, het heeft dan alleen minder waarde. om uit het hart te spreken moet je gevoelens voelen, maar je kunt sowieso wel spreken hoor.
Je bent toch pas open als je vanuit je hart spreekt?
Rustig aan.
pi_137606201
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:00 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heb ik ook lang gehad, maar naarmate het nu langer duurt ben ik daarin toch van mening veranderd en sluit ik een ONS niet uit. Seks is immers heerlijk om te hebben.

En nee, ik zal iemand niet als 'minder neerzetten' omdat hij/zij geen seks heeft (een goede vriendin van mij bijvoorbeeld is op haar 28e nog bewust maagd omdat ze tot haar trouwen wil wachten, en daar heb ik groot respect voor omdat ik het niet zou kunnen), maar helaas doen veel mensen dat wel. Ik beproef het hier op fok bij sommige posters ook, dat ze je een soort 'failure' vinden als je niet date of geen seks hebt na een date/avondje stappen.
Waarschijnlijk kan die meid het binnen een dag krijgen als ze zou willen
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:03:08 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606214
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan die meid het binnen een dag krijgen als ze zou willen
Ja, daar ben ik van overtuigd aangezien het een knappe vrouw is.
pi_137606217
quote:

[..]

Kweet niet maar gemiddeld figuur heeft 7 sexpartners int leven... Dat iedere keer een ONS is alleen voor leuke vrouwen weggelegd die gewoon zin hebben om iedere keer een ONS te hebben.

De grootste players weten allicht de vrouwen die ervoor in zijn eruit te pikken, geen idee hoe ze dat doen overigens.
Rustig aan.
pi_137606223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:03 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik van overtuigd aangezien het een knappe vrouw is.
En dat weet ze zelf ook wel donders goed. Dus voor haar boeit het niets.
pi_137606228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kweet niet maar gemiddeld figuur heeft 7 sexpartners int leven... Dat iedere keer een ONS is alleen voor leuke vrouwen weggelegd die gewoon zin hebben om iedere keer een ONS te hebben.

De grootste players weten allicht de vrouwen die ervoor in zijn eruit te pikken, geen idee hoe ze dat doen overigens.
Daar hoef je alleen maar een gat voor te hebben hoor _O-
pi_137606239
quote:

[..]

Nou kijk, niks mis met een ONS als beiden dat willen.
Toch zou ik het denk niet doen, bedoel dan heb je seks en volgende dag weer elk een eigen weg gaan.
Tja, hmms dat haalt het hele bijzondere er wel van af denk ik.

En goed wat anderen daar van denken daar heb ik schijt aan (en zou jij ook moeten doen)
Zie het eerder als bijzonder als je niet zo "makkelijk" ben.

Goed en hoe vrouwen daar dan over denken, weet het niet.
Stel je vind iemand die echt heel leuk is en zij vind t zelfde.
Dan zou ik het eerder als iets positiefs zien dat je als man of vrouw niet alles neukt wat los en vast zit alleen om een avondje plezier.
Do what you love, love what you do!
pi_137606241
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent toch pas open als je vanuit je hart spreekt?
nee hoor. wat ik al zeg. maar mensen die hun gevoelens onderdrukken hebben vaak een intens verleden achter de rug, wat dan vaak een kwestie van overleven inhield (vrij te interpreteren) en dat moet je niet onderschatten, de sociale vaardigheden van deze mensen. daardoor hebben ze meestal immers overleefd, wil niet zeggen dat dat uit het hart kwam, terwijl dat voor een ander wel zo lijkt.
ja ja, wijsheid alom. van de koude grond. :7
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:08:08 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606281
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is onzin king. Een vriend van mij zit over de 100 bedpartners (ik geloof dat vanavond dame 101 was of zoiets) en kan een ONS regelen wanneer hij wil. En nee, het is geen fotomodel ofzo, maar wel een enorm zelfverzekerde gozer die bij een afwijzing van de ene dame uiteindelijk gewoon met de vriendin van die dame naar huis gaat.
Als ik het met mijn vrienden vergelijk sta ik qua aantallen ruim onderaan. Dat is niet erg (ik hoef echt geen 100 partners te hebben) en ook deels verklaarbaar gezien ik mijn hele studententijd met dezelfde vrouw iets had, maar je weet hoe dat bij mannen onderling werkt he?
pi_137606282
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:05 schreef perro. het volgende:

[..]

nee hoor. wat ik al zeg. maar mensen die hun gevoelens onderdrukken hebben vaak een intens verleden achter de rug, wat dan vaak een kwestie van overleven inhield (vrij te interpreteren) en dat moet je niet onderschatten, de sociale vaardigheden van deze mensen. daardoor hebben ze meestal immers overleefd, wil niet zeggen dat dat uit het hart kwam, terwijl dat voor een ander wel zo lijkt.
Nah, keb nou nooit mijn openheid kunnen faken bij een dame en als ik niet open ben gebeurd er nihil qua aantrekkingskracht.

Vrouwen ruiken dat :+
Rustig aan.
pi_137606294
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:08 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is onzin king. Een vriend van mij zit over de 100 bedpartners (ik geloof dat vanavond dame 101 was of zoiets) en kan een ONS regelen wanneer hij wil. En nee, het is geen fotomodel ofzo, maar wel een enorm zelfverzekerde gozer die bij een afwijzing van de ene dame uiteindelijk gewoon met de vriendin van die dame naar huis gaat.
Als ik het met mijn vrienden vergelijk sta ik qua aantallen ruim onderaan. Dat is niet erg (ik hoef echt geen 100 partners te hebben) en ook deels verklaarbaar gezien ik mijn hele studententijd met dezelfde vrouw iets had, maar je weet hoe dat bij mannen onderling werkt he?
Tjah, stop je vriend eens in een doos en geef er eens een omschrijving van? Hoe is hij? (tegen vrouwen)
Rustig aan.
pi_137606313
quote:

[..]

Nou stoere kerel hoor :')

Wel handig zo iemand in je buurt, want dan weet je welke vrouwen je vooral niet moet hebben.
pi_137606320
quote:

[..]

Sommige mensen zijn nou eenmaal geen players. En sowieso, voor players is een apart topic geloof ik
pi_137606321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nah, keb nou nooit mijn openheid kunnen faken bij een dame en als ik niet open ben gebeurd er nihil qua aantrekkingskracht.

Vrouwen ruiken dat :+
dan mis je wat ik bedoel. maar ben nu weg. adi0s! ~:)
pi_137606327
quote:

[..]

Wat mannen onderling denken doet helemaal niet terzake.
Je zoekt neem ik aan uiteindelijk toch een meid waarmee je de rest van je leven samen wil zijn.

Ok vraag is dan, wat vinden meiden ervan.
Maakt het het makkelijker als je tich ONS hebt gehad?
pi_137606343
Effe nog toevoegend.
Als een meid mij gaat afmeten op het aantal keer seks dat ik heb gehad, dan is het sowieso niet mijn type
pi_137606344
quote:

[..]

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn btw :P
pi_137606358
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:12 schreef kree het volgende:
Effe nog toevoegend.
Als een meid mij gaat afmeten op het aantal keer seks dat ik heb gehad, dan is het sowieso niet mijn type
Ik ken geen enkele vrouw die dat doet, maar goed, op fok ben ik wel zulke vrouwen tegengekomen :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:14:22 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606374
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:05 schreef kree het volgende:

[..]

Nou kijk, niks mis met een ONS als beiden dat willen.
Toch zou ik het denk niet doen, bedoel dan heb je seks en volgende dag weer elk een eigen weg gaan.
Tja, hmms dat haalt het hele bijzondere er wel van af denk ik.

En goed wat anderen daar van denken daar heb ik schijt aan (en zou jij ook moeten doen)
Zie het eerder als bijzonder als je niet zo "makkelijk" ben.

Goed en hoe vrouwen daar dan over denken, weet het niet.
Stel je vind iemand die echt heel leuk is en zij vind t zelfde.
Dan zou ik het eerder als iets positiefs zien dat je als man of vrouw niet alles neukt wat los en vast zit alleen om een avondje plezier.
Dat is het hypocriete in onze maatschappij. Vrijwel iedereen zegt openlijk dat ze niet 'willen rondsletten' en 'een leuke betrouwbare partner' willen maar toch word je daar onbewust wel degelijk op aangekeken. Zo had ik (voordat ik mijn laatste ex leerde kennen) een keer een date die mij naar mijn ervaringen vroeg. Ik ben daar altijd heel eerlijk in en vertelde dat ik op dat moment pas met twee vrouwen het bed gedeeld had. Toen keek ze me echt aan of ze water zag branden en het heel uitzonderlijk is dat je als 18 jarige pas twee partners gehad hebt. Persoonlijk maakt het mij niet uit wat een toekomstige partner uitgespookt heeft voordat ze mij leerde kennen (binnen bepaalde grenzen natuurlijk), maar ik merk bij sommige mensen (ja ook vrouwen) toch enig scepsis als je hier met hen over praat.
pi_137606380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:11 schreef kree het volgende:

[..]

Je zoekt neem ik aan uiteindelijk toch een meid waarmee je de rest van je leven samen wil zijn.

'Hij zal wel heel goed zijn O+ '
pi_137606391
quote:

[..]

Ik bedenk me trouwens opeens iets. Er is wel degelijk "een" link, maar denk dat het meer loopt van "mensen die hebben geleerd hun gevoelens te onderdrukken, krijgen vaker een intenser leven", zoiets :P
pi_137606392
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ken geen enkele vrouw die dat doet, maar goed, op fok ben ik wel zulke vrouwen tegengekomen :P
hmm tja, ik gaf laatst dat linkje van speurders en die contact advertenties van meiden daar.
Verbaasde me eerlijk gezegd flink over sommige, nu weet ik niet in hoeverre dat allemaal klopt.

Maargoed die types heb je.
(er stonden er trouwens ook bij die eerlijk over kwamen en niet doordrenkt van zoek seks enzo :') tip tip :) )
pi_137606408
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:14 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is het hypocriete in onze maatschappij. Vrijwel iedereen zegt openlijk dat ze niet 'willen rondsletten' en 'een leuke betrouwbare partner' willen maar toch word je daar onbewust wel degelijk op aangekeken. Zo had ik (voordat ik mijn laatste ex leerde kennen) een keer een date die mij naar mijn ervaringen vroeg. Ik ben daar altijd heel eerlijk in en vertelde dat ik op dat moment pas met twee vrouwen het bed gedeeld had. Toen keek ze me echt aan of ze water zag branden en het heel uitzonderlijk is dat je als 18 jarige pas twee partners gehad hebt. Persoonlijk maakt het mij niet uit wat een toekomstige partner uitgespookt heeft voordat ze mij leerde kennen (binnen bepaalde grenzen natuurlijk), maar ik merk bij sommige mensen (ja ook vrouwen) toch enig scepsis als je hier met hen over praat.
Uitzonderlijk op je 18? :') _O-

In wat voor wereld leeft die zeg _O-
pi_137606410
quote:

[..]

Oke, dit is wel awkward :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:16:53 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606414
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah, stop je vriend eens in een doos en geef er eens een omschrijving van? Hoe is hij? (tegen vrouwen)
Tegen vrouwen is het een lul. Hij gebruikt ze puur voor de seks en vertrekt dan. Soms zal hij daar best eerlijk in zijn tegen de bewuste dames, soms ook niet.
pi_137606418
quote:

[..]

Kun je nagaan dat ik 28 was en het gewoon vertelde dat ze de eerste was.
Ongeloof wel, maar verder geen probleem.
pi_137606420
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:15 schreef kree het volgende:

[..]

hmm tja, ik gaf laatst dat linkje van speurders en die contact advertenties van meiden daar.
Verbaasde me eerlijk gezegd flink over sommige, nu weet ik niet in hoeverre dat allemaal klopt.

Maargoed die types heb je.
(er stonden er trouwens ook bij die eerlijk over kwamen en niet doordrenkt van zoek seks enzo :') tip tip :) )
Goeie kans dat die profielen nep zijn :P
pi_137606433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:16 schreef yats het volgende:

[..]

Tegen vrouwen is het een lul. Hij gebruikt ze puur voor de seks en vertrekt dan. Soms zal hij daar best eerlijk in zijn tegen de bewuste dames, soms ook niet.
Maar als je zegt dat vrouwen op eikels vallen is dat pertinent onwaar :')
pi_137606437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:16 schreef yats het volgende:

[..]

Mja, tis ook ergens wel om op neer te kijken als je gewoon weet dat je met je setje ''skills'' vrouwen het bed in kunt manipuleren als je wilt.
Denk dat dat de grondslag is van dat neerkijken op vrouwen van hem.

Vrouwen moeten zelf meer actie ondernemen en zelf weten met wie ze seks willen hebben dan denken ze er allicht bewuster over na, tot die tijd worden ze wel genaaid.
Rustig aan.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:19:07 #132
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oke, dit is wel awkward :')
Dat vond ik ook. Ik hoef neem ik aan niet uit te leggen dat het bij die ene date gebleven is?
pi_137606455
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:19 schreef yats het volgende:

[..]

Dat vond ik ook. Ik hoef neem ik aan niet uit te leggen dat het bij die ene date gebleven is?
Zo'n vrouw zouden mn wenkbrauwen een hele rare frons trekken ja :P
pi_137606457
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, tis ook ergens wel om op neer te kijken als je gewoon weet dat je met je setje ''skills'' vrouwen het bed in kunt manipuleren als je wilt.
Denk dat dat de grondslag is van dat neerkijken op vrouwen van hem.
Fuck de moraliteit :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:20:16 #135
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606462
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar als je zegt dat vrouwen op eikels vallen is dat pertinent onwaar :')
Omdat het ook niet per definitie zo is. Sommige vrouwen vallen op die types, andere juist totaal niet. Ik ben totaal niet zo, en toch heb ik ook relaties gehad. Bewijst dat dan niet het ongelijk van jouw post?
pi_137606468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:20 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat het ook niet per definitie zo is. Sommige vrouwen vallen op die types, andere juist totaal niet. Ik ben totaal niet zo, en toch heb ik ook relaties gehad. Bewijst dat dan niet het ongelijk van jouw post?
Jaja uitzonderingen blabla
pi_137606471
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar Fax, wat wil je nou eigenlijk??
pi_137606477
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Werkt elkaar een beetje in de hand natuurlijk, als desintresse woest aantrekkelijk is voor vrouwen dan trek je gewoon mannen aan die eigenlijk niet zoveel interesse hebben naast de seks.

En als de vrouw niet boeit ist natuurlijk ook makkelijker aanspreken.. Zeker als je weet dat je krijgt wat je wilt krijgen.
Rustig aan.
pi_137606482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar Fax, wat wil je nou eigenlijk??
Een miljoen op m'n bankrekening.
pi_137606486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Werkt elkaar een beetje in de hand natuurlijk, als desintresse woest aantrekkelijk is voor vrouwen dan trek je gewoon mannen aan die eigenlijk niet zoveel interesse hebben naast de seks.

En als de vrouw niet boeit ist natuurlijk ook makkelijker aanspreken.. Zeker als je weet dat je krijgt wat je wilt krijgen.
Ja ik ken het type
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:22:38 #141
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606491
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:11 schreef kree het volgende:

[..]

Het maakt het wel makkelijker om de stap te zetten van 'in gesprek met een vrouw die je leuk vind' naar zoenen, seks en uiteindelijk een relatie als je wat meer 'oefening' hebt omdat je een paar ONS gehad hebt. Dan heb je immers de skills om iemand te versieren en interesse van de ander in jou te herkennen.
pi_137606494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een miljoen op m'n bankrekening.
Slechts 1 miljoen willen :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:23:13 #143
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606497
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jaja uitzonderingen blabla
Nee fax, dat probeer ik je duidelijk te maken. Zo uitzonderlijk is het echt niet.
pi_137606502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik ken het type
Maar tis wel een beetje zo dat als je bepaalde spelregels volgt bij vrouwen dat ze zich daar toe aangetrokken voelen, tis jammer dat die spelregels leidend zijn en niet de inhoud.

Maargoed, als je de spelregels leert door te oefenen heb je daar ook geen last meer van.
Rustig aan.
pi_137606503
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:23 schreef yats het volgende:

[..]

Nee fax, dat probeer ik je duidelijk te maken. Zo uitzonderlijk is het echt niet.
Ben ik met je eens, maar denk dat Fax een beetje moe aan het worden is ofzo.
pi_137606505
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Slechts 1 miljoen willen :')
Ik ben niet zo hebberig. Een ander mag ook wel een beetje.
pi_137606510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:22 schreef yats het volgende:

[..]

Het maakt het wel makkelijker om de stap te zetten van 'in gesprek met een vrouw die je leuk vind' naar zoenen, seks en uiteindelijk een relatie als je wat meer 'oefening' hebt omdat je een paar ONS gehad hebt. Dan heb je immers de skills om iemand te versieren en interesse van de ander in jou te herkennen.
Wellicht, maar ok ik ben van mening dat als er een "klik" is dat dat helemaal niks uit maakt.
Of denk ik nu een beetje te naief?
pi_137606514
Maar goed, ik denk dat het weinig zin heeft om nog verder te gaan hier, zoveel negativiteit hier :N
pi_137606528
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik denk dat het weinig zin heeft om nog verder te gaan hier, zoveel negativiteit hier :N
Vind je? Keb et wel naar mijn zin. :+
Rustig aan.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:27:36 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:24 schreef kree het volgende:

[..]

Wellicht, maar ok ik ben van mening dat als er een "klik" is dat dat helemaal niks uit maakt.
Of denk ik nu een beetje te naief?
Als geen van beiden actie onderneemt kan er wel een klik zijn, maar schiet je nog niets op. En ja, dat heb ik meerdere malen meegemaakt.
pi_137606543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:23 schreef yats het volgende:

[..]

Er zijn wel een paar aardige kerels die in de val getrapt zijn en op straat naast hun tientonner het wagentje met de liefdestweeling aan het duwen zijn O+
pi_137606545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vind je? Keb et wel naar mijn zin. :+
Kijk, jij en Fax draaien al maanden in hetzelfde cirkeltje rond (als het al geen jaren is). Het schiet gewoon niet op met jullie 2...om een 1 of andere vage bullshit reden.

Ik zou zeggen: Cut the crap :+
pi_137606548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar denk dat Fax een beetje moe aan het worden is ofzo.
:O
pi_137606552
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er zijn wel een paar aardige kerels die in de val getrapt zijn en op straat naast hun tientonner het wagentje met de liefdestweeling aan het duwen zijn O+
Maar Fax, jij wilt dus in het kort een vrouw die geen slet is en fotomodelfiguurtje heeft?

Nogal wiedes dat je niemand kan vinden :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:29:04 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, jij en Fax draaien al maanden in hetzelfde cirkeltje rond (als het al geen jaren is). Het schiet gewoon niet op met jullie 2...om een 1 of andere vage bullshit reden.

Ik val hier buiten hoop ik?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137606557
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:27 schreef yats het volgende:

[..]

Als geen van beiden actie onderneemt kan er wel een klik zijn, maar schiet je nog niets op. En ja, dat heb ik meerdere malen meegemaakt.
Natuurlijk, maarja je hoeft niet perse veel ONS gehad te hebben om daar wat in te veranderen toch?
pi_137606558
quote:

[..]

Ik ben momenteel ook in een 'fuck those bitches' fase. En dan niet letterlijk :')
pi_137606563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar Fax, jij wilt dus in het kort een vrouw die geen slet is en fotomodelfiguurtje heeft?

Nogal wiedes dat je niemand kan vinden :')
De knapper des te slet ze :P
pi_137606566
quote:

[..]

Kvind het niet eerlijk dat je dit zegt eerlijk gezegd. :+ Tis onwaar.
Rustig aan.
pi_137606568
Ik ga maar :')
pi_137606575
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:29 schreef yats het volgende:

[..]

Ik val hier buiten hoop ik?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij valt daar buiten. Ik vind jouw frustraties "terecht" en je komt meer oprecht over. Je blijft niet hangen ondanks je successen. Tenminste, die indruk heb ik niet van jou.

Van Kree overigens ook niet en die heeft naar mijn mening wellicht nog het meeste te klagen
pi_137606582
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

De knapper des te slet ze :P
Tsja, das nou eenmaal wel hoe het is Fax :P
pi_137606583
quote:

[..]

Ik ben momenteel ook in een 'fuck those bitches' fase. En dan niet letterlijk :')
Goed beginpunt dan weer zou ik zeggen.
Nieuwe start :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:31:20 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:29 schreef kree het volgende:

[..]

Natuurlijk, maarja je hoeft niet perse veel ONS gehad te hebben om daar wat in te veranderen toch?
Nee, dat is waar. Maar het maakt het interpreteren van signalen van interesse wel makkelijker. Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik dacht dat er geen wederzijdse interesse was en vice versa om er dan later beiden achter te komen dat je de ander tegelijk leuk vond.
pi_137606590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind het niet eerlijk dat je dit zegt eerlijk gezegd. :+ Tis onwaar.
Is jouw barricade om een vriendin te vinden een kwestie van de inhoud van de vrouw...of van jouw depressie? ;)
pi_137606596
quote:

[..]

Nee, dat was hem toch niet voor jou? :P
pi_137606602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is jouw barricade om een vriendin te vinden een kwestie van de inhoud van de vrouw...of van jouw depressie? ;)
Laatste, maar daarom ist ook oneerlijk dat je dit zegt. :+
Rustig aan.
pi_137606604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:31 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, dat is waar. Maar het maakt het interpreteren van signalen van interesse wel makkelijker. Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik dacht dat er geen wederzijdse interesse was en vice versa om er dan later beiden achter te komen dat je de ander tegelijk leuk vond.
Nou het zal persoon verschillen dit.
Ik persoonlijk heb het er niet voor over om ONS te hebben alleen om het te leren.
Dus ok dan maar op een andere manier. :)
pi_137606605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, dat was hem toch niet voor jou? :P
Nope, doet 't 'm niet. Wat ik eigenlijk al wel wist maarja. Toch uit die comfort zone komen he :+
pi_137606608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Laatste, maar daarom ist ook oneerlijk dat je dit zegt. :+
Als dat zo is, waarom zit je dan zo vrouwen te bekritiseren...als het aan jouzelf ligt?
Das pas oneerlijk :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:33:29 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606610
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, jij valt daar buiten. Ik vind jouw frustraties "terecht" en je komt meer oprecht over. Je blijft niet hangen ondanks je successen. Tenminste, die indruk heb ik niet van jou.

Van Kree overigens ook niet en die heeft naar mijn mening wellicht nog het meeste te klagen
Dank je! Als ik kree zo lees kan ik ook niets dan respect hebben voor zijn mening en manier van leven.
pi_137606612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Haha, waarom zou ik te klagen hebben volgens jou?
pi_137606617
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nope, doet 't 'm niet. Wat ik eigenlijk al wel wist maarja. Toch uit die comfort zone komen he :+
Voor een miljoen kom je de comfortzone wel uit ja...maar wellicht ben je zelf ook geen miljoen waard :P
Niet rot bedoeld overigens ;)
pi_137606620
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom zit je dan zo vrouwen te bekritiseren...als het aan jouzelf ligt?
Das pas oneerlijk :P
Waarom ziet een negatief persoon allemaal negatieve dingen?
Dat is gewoon je brein die zich asocieerd met de negatieve wereld om zich heen.
Rustig aan.
pi_137606627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:33 schreef yats het volgende:

[..]

Dank je! Als ik kree zo lees kan ik ook niets dan respect hebben voor zijn mening en manier van leven.
Goed, over zijn smaak valt dan wel te twisten (ik begin er niet eens meer over :P ), maar toch.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:35:33 #176
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137606628
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:32 schreef kree het volgende:

[..]

Nou het zal persoon verschillen dit.
Ik persoonlijk heb het er niet voor over om ONS te hebben alleen om het te leren.
Dus ok dan maar op een andere manier. :)
Op dit moment zie ik een ONS ook puur als een manier om de 'vleselijke lusten' kwijt te raken. Al denk ik dat ik bij een paar geslaagde pogingen mogelijke 'interesse-signalen' van vrouwen eerder door zou hebben dan nu en er dus van zou leren.
pi_137606637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:33 schreef kree het volgende:

[..]

Haha, waarom zou ik te klagen hebben volgens jou?
Ehm, je bent niet moeders mooiste, je hebt je job weggegooid, je was door jouw eigen handelen bijna dakloos en hebt nu chronisch geldgebrek en met de vrouwtjes wil het ook al niet zo lopen.

Genoeg om over te klagen lijkt me :+
pi_137606643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom ziet een negatief persoon allemaal negatieve dingen?
Dat is gewoon je brein die zich asocieerd met de negatieve wereld om zich heen.
Waarom heb jij het dan alleen maar over -vrouwen- en niet over de groenteman wiens groente altijd verrot is. Waarom heb je het dan niet over dat je familie zo kut is en dat alle andere dagelijkse dingetjes voor jou kut zijn?

Nogmaals. cut - the - crap ;)
pi_137606646
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:35 schreef yats het volgende:

[..]

Op dit moment zie ik een ONS ook puur als een manier om de 'vleselijke lusten' kwijt te raken. Al denk ik dat ik bij een paar geslaagde pogingen mogelijke 'interesse-signalen' van vrouwen eerder door zou hebben dan nu en er dus van zou leren.
Ofc...

Maar ik ga ook uit en zoen ook wel eens een meisje daar, in principe best frequent als ik gewoon meisjes aanspreek waar ik iets voor voel opt eerste oog.

Maar een ONS? Nou nee, nooit ook maar iets in de buurt daarvan tegengekomen
Rustig aan.
pi_137606647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ehm, je bent niet moeders mooiste, je hebt je job weggegooid, je was door jouw eigen handelen bijna dakloos en hebt nu chronisch geldgebrek en met de vrouwtjes wil het ook al niet zo lopen.

Genoeg om over te klagen lijkt me :+
Ghehe baan lag niet echt aan mij.
Ok dan neem je effe het geheel, dacht dat je het meer over relaties alleen had.

Maar als ik daar op reageer, dan is het enige waar ik eigenlijk over kan klagen dat ik gewoon heel graag wel een vriendinnetje zou hebben.
En ja noem me ouderwets ofzo, maar zelfs een gezin en kinderen zou ik leuk vinden. :)
pi_137606656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ghehe baan lag niet echt aan mij.
Ok dan neem je effe het geheel, dacht dat je het meer over relaties alleen had.

Maar als ik daar op reageer, dan is het enige waar ik eigenlijk over kan klagen dat ik gewoon heel graag wel een vriendinnetje zou hebben.
En ja noem me ouderwets ofzo, maar zelfs een gezin en kinderen zou ik leuk vinden. :)
En dat is denk ik een probleem voor jou. Je bent een beetje onrealistisch. Kan je niks aan doen denk ik, maar jouw problemen lijken te herleiden te zijn naar 1 enkele factor
pi_137606660
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom heb jij het dan alleen maar over -vrouwen- en niet over de groenteman wiens groente altijd verrot is. Waarom heb je het dan niet over dat je familie zo kut is en dat alle andere dagelijkse dingetjes voor jou kut zijn?

Ik zit erger met de vrouwen dan met groente allicht?

Wat wil je nou zeggen magnetron? Zeg het eens netjes onderbouwd en aardig.
Rustig aan.
pi_137606674
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dat is denk ik een probleem voor jou. Je bent een beetje onrealistisch. Kan je niks aan doen denk ik, maar jouw problemen lijken te herleiden te zijn naar 1 enkele factor
Wellicht, het is ook niet zo dat ik zo tegen een meid zou beginnen ofzo hoor.
Maargoed als ze erom zouden vragen dan zou ik het wel zeggen.

Bedoel, ik zie het zo, er zijn genoeg vrijgezelle meiden (ok minder dan vroeger) die precies hetzelfde willen.
Sterker nog bij de meeste rammelen de eierstokken op deze leeftijd.

Wil niet zeggen dat ik kinderen wil binnen een paar jaar ofzo. Maar later wel.
pi_137606695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zit erger met de vrouwen dan met groente allicht?

Wat wil je nou zeggen magnetron? Zeg het eens netjes onderbouwd en aardig.
Je zegt te klagen omdat je depressief bent. Waarom klaag je dan alleen maar over vrouwen terwijl je notabene zelf beweert dat je door je depressie -alles- zwarter ziet? :P

Sowieso, toen ik zelf nog depressief was, betrok ik alles op mezelf, maar ging niet anderen de schuld geven. Ik gaf vrouwen toen ook niet de schuld van mijn issues, dat heeft toch echt met -jouw- karakter te maken ;)
pi_137606696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik bedenk me trouwens opeens iets. Er is wel degelijk "een" link, maar denk dat het meer loopt van "mensen die hebben geleerd hun gevoelens te onderdrukken, krijgen vaker een intenser leven", zoiets :P
nee, je jeugd, opvoeding, omgeving, familie, milieu vormt je. je jeugd was dan intens dus hebben deze mensen geleerd hun gevoelens te onderdrukken zonder dat dat meteen opvalt. als overlevingsmechanisme.

niet andersom.
pi_137606720
Vraag ik me trouwens effe af.

Als man wel een kinderwens hebben en de vrouw niet.
Of andersom.

Is dat voor jullie dan een NONO gelijk?
pi_137606724
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:46 schreef perro. het volgende:

[..]

nee, je jeugd, opvoeding, omgeving, familie, milieu vormt je. je jeugd was dan intens dus hebben deze mensen geleerd hun gevoelens te onderdrukken zonder dat dat meteen opvalt. als overlevingsmechanisme.

niet andersom.
Neen. Genoeg mensen die een normale opvoeding hebben gehad en van hun ouders geleerd hebben om "gewoon door te gaan", "schouders eronder" en "niet te zeiken", waarna ze succesvol tot in de jonge volwassenjaren terechtkomen...maar vroeger of later toch instorten omdat ze hun gevoelens hebben geleerd om die te negeren.

Het kan beide kanten opgaan, het hoeft niet van 1 kant te komen
pi_137606738
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je zegt te klagen omdat je depressief bent. Waarom klaag je dan alleen maar over vrouwen terwijl je notabene zelf beweert dat je door je depressie -alles- zwarter ziet? :P

Sowieso, toen ik zelf nog depressief was, betrok ik alles op mezelf, maar ging niet anderen de schuld geven. Ik gaf vrouwen toen ook niet de schuld van mijn issues, dat heeft toch echt met -jouw- karakter te maken ;)
Je ziet wel alles zwarter, maar niet alles boeit mij zoveel, vrouwen hebben gewoon een gigantische aantrekkingskracht voor mij waardoor vrouwen mij dus wel boeien.

Ik betrek niet alles op mezelf, maar juist op de wereld, ik wil ''het'' niet meer, later ging ik het wel mezelf aantrekken dat ik niks wou maar dat is in principe niet voor mij de grondslag van mijn negatieve gevoelens.

Ik geef vrouwen ook niet de schuld van mijn ''issues''
Wat zijn mijn issues eigenlijk?
Rustig aan.
pi_137606742
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je ziet wel alles zwarter, maar niet alles boeit mij zoveel, vrouwen hebben gewoon een gigantische aantrekkingskracht voor mij waardoor vrouwen mij dus wel boeien.

Ik betrek niet alles op mezelf, maar juist op de wereld, ik wil ''het'' niet meer, later ging ik het wel mezelf aantrekken dat ik niks wou maar dat is in principe niet voor mij de grondslag van mijn negatieve gevoelens.

Ik geef vrouwen ook niet de schuld van mijn ''issues''
Wat zijn mijn issues eigenlijk?
Dat je op vrouwen loopt te k******n terwijl je van jezelf weet dat je dat doet omdat je depressief bent wellicht en -dus- weet dat wat je zegt, gekleurd is? :+
pi_137606746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat je op vrouwen loopt te k******n terwijl je van jezelf weet dat je dat doet omdat je depressief bent wellicht en -dus- weet dat wat je zegt, gekleurd is? :+
Ik ben opt moment redelijk zen.
/ laatste maanden zelfs.
Rustig aan.
pi_137606753
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben opt moment redelijk zen.
Nja, die laatste post was dan ook een beetje scherper gemaakt, beetje gespiced :P
Maar je bent idd wel "redelijk" zen ja :P
pi_137606775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nja, die laatste post was dan ook een beetje scherper gemaakt, beetje gespiced :P
Maar je bent idd wel "redelijk" zen ja :P
De mens kan ook gewoon niet zo goed tegen stilstand, tenzij je je natuurlijk totaal niet identificeert met wat je doet, maar dat doen alleen mensen die zich bezig houden met mediteren etc.
Rustig aan.
pi_137606776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat vrouwen stom zijn :(
pi_137606780
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De mens kan ook gewoon niet zo goed tegen stilstand, tenzij je je natuurlijk totaal niet identificeert met wat je doet, maar dat doen alleen mensen die zich bezig houden met mediteren etc.
Klopt, maar is nog geen reden om dan maar alle vrouwen de schuld te geven van hun (niet altijd onterecht overigens) sletterige en oppervlakkige gedrag :P
pi_137606806
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt, maar is nog geen reden om dan maar alle vrouwen de schuld te geven van hun (niet altijd onterecht overigens) sletterige en oppervlakkige gedrag :P
Waren het maar sletten! :+
Maar je begrijpt wel dat een negatieve mindset die bezig is met vrouwen resonerende eigenschappen zoekt van de vrouw.

/ ''de vrouw'' is in dit geval eigenlijk gewoon ''de vrouw met negatieve eigenschappen''
Rustig aan.
pi_137606816
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 01:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat vrouwen stom zijn :(
Beter laat je dat nooit merken.
Want mijn theorie erover en ok misschien komt dat omdat ik in een dorp woon en is het ook weer ons kent ons.
Want meiden lullen ook met elkaar en dan krijg je een stempeltje :') opgeplakt.
En als het een beetje tegen zit dan ontwikkeld dat zich uiteindelijk tot een totaal onwaar vertekend beeld over je en kom je nooit meer aan een meid :P
pi_137606824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 02:05 schreef kree het volgende:

[..]

Beter laat je dat nooit merken.
Want mijn theorie erover en ok misschien komt dat omdat ik in een dorp woon en is het ook weer ons kent ons.
Want meiden lullen ook met elkaar en dan krijg je een stempeltje :') opgeplakt.
En als het een beetje tegen zit dan ontwikkeld dat zich uiteindelijk tot een totaal onwaar vertekend beeld over je en kom je nooit meer aan een meid :P
Fok is een soort dorp ;(
pi_137606837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 02:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waren het maar sletten! :+
Maar je begrijpt wel dat een negatieve mindset die bezig is met vrouwen resonerende eigenschappen zoekt van de vrouw.

/ ''de vrouw'' is in dit geval eigenlijk gewoon ''de vrouw met negatieve eigenschappen''
Dat blijkt niet uit de manier van posten van jou.

Maar dit is jou al zovaal verteld en steeds val je weer terug in je oude patronen. Vandaar ook dat ik aangaf dat het geen zin heeft in jouw geval het daarover te hebben. Morgen of overmorgen ga je toch weer klagen dat vrouwen maar leeghoofdige sletten zijn die zo aan sex kunnen komen...geen vooruitgang.
pi_137606845
Rustig aan.
pi_137606849
quote:
Het is een beetje te laat voor doordenkers KT :P

Cut the crap ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')