Jij hebt geen moeite met versieren, Beestje van mequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oh nee, niet veel. Heb namelijk al een laptop.
Kwam een paar bekende gezichten tegen enzo.
 raaawwr
 raaawwr

Ik heb moeite met versieringquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt geen moeite met versieren, Beestje van meraaawwr

quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsja, als jullie dit topic op slot willen zien, moeten jullie vooral zo doorgaan met die sc

quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tsja, als jullie dit topic op slot willen zien, moeten jullie vooral zo doorgaan met die sc
Edit: Onee wacht dat mag ik niet zeggen, anders krijg ik nog een note "omdat magnetronkoffie denkt dat ie het voor het zeggen heeft" oid

Tinychat is ook doodquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
Oke ontopic; Ik bak er nog steeds niks van

Flaxie doet het eigenlijk goed met de damesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef complicate het volgende:
Volgens mij wil Faxie geen tips of hulp. Hij wilt gewoon klagen en zagen etc. Maar bon soit.

Of aan 2 miljard vrouwen.... Hmm, you do the math.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja 't zal allemaal wel weer aan mij liggen he?

Lijkt er op ja...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef complicate het volgende:
Volgens mij wil Faxie geen tips of hulp. Hij wilt gewoon klagen en zagen etc. Maar bon soit.

Nee hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Flaxie doet het eigenlijk goed met de dames

't Blijven vrouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Of aan 2 miljard vrouwen.... Hmm, you do the math.

Je hebt genoeg succesjes gehad om te compenseren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef habitue het volgende:
Ik heb vanavond een faal-date gehad, mij hoor je toch ook niet mekkeren.

Dan moet hij hier niet komen zagen!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Flaxie doet het eigenlijk goed met de dames

Jij ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt genoeg succesjes gehad om te compenseren.

Het verleden telt niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt genoeg succesjes gehad om te compenseren.

Inderdaad. Dit snappen meeste mensen hier niet!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |