Herkenbaar, en daarom tel ik wel eens tot 10. Maar in de jaren heb ik wel geleerd om een iets korter lontje te hebben. Is ook al een paar keer van pas gekomen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Dat doe ik zelden, maar als ik echt boos ben kun je beter niet in de buurt zijn.

Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik heb mijn 'wilde jaren' qua vechtpartijen etc wel gehad maar inmiddels al weer even achter me. Tussen mijn 16e en 18e was ik echt zo'n ettertje die regelmatig vocht en confrontaties eerder opzocht dan ze vermeed. Het heeft me zelfs een keer een nachtje cel + taakstraf bij halt opgeleverd. Daarna heb ik mijn leven radicaal omgegooid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Herkenbaar, en daarom tel ik wel eens tot 10. Maar in de jaren heb ik wel geleerd om een iets korter lontje te hebben. Is ook al een paar keer van pas gekomen.

Beter laat je eerder merken dat je ergens ontevreden over bentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Dat doe ik zelden, maar als ik echt boos ben kun je beter niet in de buurt zijn.

Ok Yats, ik begrijp u, maar kan je nu wat actie ondernemen dan, wat die vrienden van u betreft. Volgens mij heb je wel genoeg advies gekregen wat dat betreft. Niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik heb mijn 'wilde jaren' qua vechtpartijen etc wel gehad maar inmiddels al weer even achter me. Tussen mijn 16e en 18e was ik echt zo'n ettertje die regelmatig vocht en confrontaties eerder opzocht dan ze vermeed. Het heeft me zelfs een keer een nachtje cel + taakstraf bij halt opgeleverd. Daarna heb ik mijn leven radicaal omgegooid.

Jep, ik heb er eentje vanmiddag al even duidelijk verteld dat ik compleet klaar ben met die 'grappen'. De rest zie ik zaterdag dus dan maar in 1 keer iedereen tegelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok Yats, ik begrijp u, kan je nu wat actie ondernemen dan, wat die vrienden van u betreft. Volgens mij heb je wel genoeg advies gekregen wat dat betreft. Niet?

Klinkt herkenbaar... ik was dan geen vechtersbaas, maar wel een etter, en veranderde na een taakstraf en slechte schoolresultaten ook in een softie. Dat bleef ik voor een jaar of 10.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik heb mijn 'wilde jaren' qua vechtpartijen etc wel gehad maar inmiddels al weer even achter me. Tussen mijn 16e en 18e was ik echt zo'n ettertje die regelmatig vocht en confrontaties eerder opzocht dan ze vermeed. Het heeft me zelfs een keer een nachtje cel + taakstraf bij halt opgeleverd. Daarna heb ik mijn leven radicaal omgegooid.

Bam bam bam....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, ik heb er eentje vanmiddag al even duidelijk verteld dat ik compleet klaar ben met die 'grappen'. De rest zie ik zaterdag dus dan maar in 1 keer iedereen tegelijk.

Nee, ik heb geen geweld gebruikt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Bam bam bam....
Enneee ga je dit weekend nog de versier-tour op ? ZONDER, die vrienden ?

Suspense is killing me, tell me (us) ? wat zijn uw plannen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geweld gebruikt.
En ja, ik ga zaterdag stappen. Al is het heel misschien niet nodig.

Zaterdagmiddag misschien weer een blind date.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Suspense is killing me, tell me (us) ? wat zijn uw plannen ?

Okay, dan maar paar tips voor u:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag misschien weer een blind date.

Maar dan nog...
 Maar dan nog... 

quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
Oh ik was een belangrijke tip vergeten zeggen dat je vaak vergeet: NUMMER VRAGEN!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]

quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dus. Vergeet het niet! dit keer heb je geen excuus !quote: 1) No love without freedom, no freedom without love
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel

quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef yats het volgende:
Jep, ik heb er eentje vanmiddag al even duidelijk verteld dat ik compleet klaar ben met die 'grappen'

quote:

Zo dik is mijn portemonnee niet fax.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
En heel belangrijk... laat heel nonchalant die bobbel in je broek zien

Smiley, hehe. Kwam even hoi zeggen!quote:

Hij snapt 'tquote:

Met wat kunnen we u helpen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Smiley, hehe. Kwam even hoi zeggen!

Oh nee, niet veel. Heb namelijk al een laptop.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |