Het past wel maar dan ook maar net net net......... vraag me af of het op de langere termijn niet beter is om 1 avond pijn te hebben van het uitkappen van een diepere doos dan 10 jaar spijt....quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef Gieliovd het volgende:
Als het past, past het. Mag niet, van wie niet?
Dat half uurtje werk ben je zo vergeten.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef dedennis81 het volgende:
[..]
Het past wel maar dan ook maar net net net......... vraag me af of het op de langere termijn niet beter is om 1 avond pijn te hebben van het uitkappen van een diepere doos dan 10 jaar spijt....
To be honest, bevestig je mijn vermoeden in deze, ga me vannacht maar eens opladen en morgenavond de beitel ter hand nemen..... gevalletje jammer maar het is niet anders...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat half uurtje werk ben je zo vergeten.
Desnoods boor je eerst een stel gaatjes in die muur dat breekt wat makkelijker.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:29 schreef dedennis81 het volgende:
[..]
To be honest, bevestig je mijn vermoeden in deze, ga me vannacht maar eens opladen en morgenavond de beitel ter hand nemen..... gevalletje jammer maar het is niet anders...
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Desnoods boor je eerst een stel gaatjes in die muur dat breekt wat makkelijker.
Dat dus. Goeie beitel, 2000 grams moker, en klaar weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Desnoods boor je eerst een stel gaatjes in die muur dat breekt wat makkelijker.
wat voor lompe jatten heb jij dan, een 1000 is zwaar genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat dus. Goeie beitel, 2000 grams moker, en klaar weer.
Mijn handen hebben het formaat van een kolenschop. Kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef sybsyb het volgende:
[..]
wat voor lompe jatten heb jij dan, een 1000 is zwaar genoeg.
![]()
cvboer = lompe boer?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mijn handen hebben het formaat van een kolenschop. Kan ik ook niks aan doen.
Ambachtsmensen hebben vaak wat grotere en krachtiger handen.quote:
En tja, zoals eerder gezegd, als het past dan past het.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef dedennis81 het volgende:
[..]
Het past wel maar dan ook maar net net net......... vraag me af of het op de langere termijn niet beter is om 1 avond pijn te hebben van het uitkappen van een diepere doos dan 10 jaar spijt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |