abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6224288
Hoi Piepelepoi,

Zometeen op CNN bij Larry King live interview met Madonna.

Herhaling straks ( vrijdagmorgen om 10.00 )

Ben benieuwd hoe ze er uit ziet en of ze nog steeds net zo choqerend is als indertijd bij David Letterman.

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_6224299
Nee, ze ziet er oud en verlept uit... Ze deed een bondclip vandaag (premiere) en ik schrok gewoon van dat gezicht, van material girl naar Girl needs a face lift... Erg eng.
pi_6224370
Hee, Madonna heeft een mening over Israel en praat 20 seconden later over hoe haar haar zit in de ochtend
pi_6224385
Guy Ritchy is Katholiek geworden ondanks dat hij sceptisch was. Hij moest waarschijnlijk van M.
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 03:09:47 #5
34793 neo567
You know who
pi_6224388
Kabbala is toch eengetallen leer ?
pi_6224538
Wat heeft Madonna toch weinig (lees: niks) te vertellen.
pi_6224698
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 02:56 schreef Aneurism het volgende:
Nee, ze ziet er oud en verlept uit... Ze deed een bondclip vandaag (premiere) en ik schrok gewoon van dat gezicht, van material girl naar Girl needs a face lift... Erg eng.
Ik val nog wel op dr maar ja ik ben 87 en voor een 43 jarige 2 maal zwanger geweeste mama ziet ze er vind ik nog steeds aantrekkelijk uit.

het feit dat ze weinig te vertellen had lag meer aan Larry King dan aan Madonna zelf ( alhoewel ik gehoopt had dat ze de teugels van het interview zou overnemen). Ik had graag veel meer gehoord over 11 september, over haar Banksaldo en over hoe ze nu in het leven staat en denkt over haar verleden...

Maar ja Ik ga wel even naar de Steve Vai website: ww.vai.com
die heeft altijd wel wat te vertellen.

en gelijk even spieken voor vrouwelijke imput op Sade

Doei

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_6224937
Madonna vond het volgens mij geen leuk interview.
Ze reageerde erg kortaf op de vragen van King. Maar dat doet Madonna vaker als ze de vragen absoluut niet interessant vindt.

En toegegeven, het waren ook wel erg geijkte en oubollige vragen van die ouwe knar.
Zo wist King niet eens dat Madonna had samengewerkt met Guy Ritchie aan de videoclip voor What It Feels Like For A Girl

Ook ging hij niet in op de gewelddadige video voor Die Another Day... beetje een misser van King.

Nothing takes the past away like the future!
pi_6225030

Was dit hoe ze eruit zag??
Ik heb het helaas gemist

pi_6225184
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 04:27 schreef Emphyrio het volgende:

[..]

maar ja ik ben 87

vrijdag 11 oktober 2002 @ 11:51:39 #11
37546 CloudBox
In de wolken
pi_6227018
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 08:38 schreef Koningin het volgende:

Nee ze zag er uit als een verlept, zuur wijf. Guy Ritchy za er een stuk beter uit. maar die is ook een stuk jonger.
pi_6227482
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 08:38 schreef Koningin het volgende:
[afbeelding]

Ik heb het helaas gemist

Zo zag ze er inderdaad uit. Net gek voor iemand van 44. Zou ze dezelfde schoonheidsgeheimpjes hebben als ik? (Lees: Botox)

Verder vind ik dat Larry King wel heel erg dweept met zijn jodendom en hij had gehoopt dat Madonna daar volledig in mee zou gaan. Die deed dat niet omdat ze zich duidelijk zat te vervelen.

Overigens zag ik heel slecht acteerwerk uit haar nieuwe film voorbijkomen. Madonna met een inktvis in heur haar, Madonna die boos probeert te doen, Madonna die eigenlijk alleen maar in beeld wil omdat ze dat nu eenmaal niet anders gewend is. Als ze slim is stopt ze met acteren en gaat ze weer gewoon een plaat met mooie liedjes maken.

Liefs,
Helga

vrijdag 11 oktober 2002 @ 12:21:25 #13
37546 CloudBox
In de wolken
pi_6227527
De film kreeg wel goede recensies van Larry King. Al lijkt het me helemaal niks, Madonna op een onbewoond eiland.

[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 11-10-2002 17:29]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')