abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137588007
...denk ik. We gaan gewoon ergens wat drinken op de middag. Maar als je dat zegt tegen een meisje waar je daarvoor nooit iets samen hebt gedaan (alleen een keertje in groepsverband) dan voelt ze heus wel dat ik haar leuk vind lijkt me.

Maar waarom reageert ze zo traag en nauwelijks op Whatsapp gesprekken? Ze reageert traag maar uiteindelijk kun je aan haar reacties afleiden dat ze wel zin heeft in dat afspraakje. Ook heeft ze nog niet afgezegd met een slappe smoes. Voor mij is de inzet nog niet heel hoog: ik vind haar leuk maar hoop door middel van goed lopende dates aan verliefdheid te komen. Maar dat ze nauwelijks reageert op de Whatsapp vind ik al een beetje een afknapper waardoor ik over een paar dagen waarschijnlijk met lage verwachtingen naar het afspraakje ga.

Is dit gebruikelijk dat het allemaal zo lang duurt? Ze is wel een druk meisje en ze komt ook redelijk zenuwachtig over (altijd al, beetje friemelen enzo, niet specifiek bij mij). Ze beseft wel dat het om een date gaat toch? :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_137588057
Misschien heeft ze een leven en kijkt ze niet de hele dag op dr mobiel...

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
S. 2014
J. 2016
  maandag 10 maart 2014 @ 18:19:50 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_137588081
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Is dit gebruikelijk dat het allemaal zo lang duurt? Ze is wel een druk meisje en ze komt ook redelijk zenuwachtig over (altijd al, beetje friemelen enzo, niet specifiek bij mij).
Ik reageer ook maar 1x per dag op m'n whatsapp gesprekken, volgens mensen die elke 5 minuten naar hun telefoon grijpen ben ik dan ook 'slecht bereikbaar/traag in reageren', maar dat wil niet zeggen dat ik ongeinteresseerd ben. Misschien is dat bij haar ook zo.
quote:
Ze beseft wel dat het om een date gaat toch?
Hoe moeten wij dat weten? :P Maar goed, met z'n tweeen wat drinken lijkt me over het algemeen wel een soort date als je niet al een tijdje vrienden bent.
pi_137588109
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Misschien heeft ze een leven en kijkt ze niet de hele dag op dr mobiel...

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
22 (ik), 20 (zij). Een leven kan, maar kom op, als je in iemand interesse hebt kan ze toch wel eventjes reageren? Ze is tussendoor wel zo nu en dan online. Ik heb wel geduld hoor, maar word hier gewoon een beetje onzeker van :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_137588198
Vrouwen reageren gewoon traag. Niets aan de hand. Ze hebben een leven, dat wil zeggen dat ze andere dingen doen dan met je praten.

Af en toe berichtje sturen om te confirmen dat het nog door gaat. Slaap lekker, etc. Selfie dat je in de zon zit en te relaxen (net doen of je dus geen zolderkamernerd bent).
pi_137588238
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef NightH4wk het volgende:
Af en toe berichtje sturen om te confirmen dat het nog door gaat. Slaap lekker, etc. Selfie dat je in de zon zit en te relaxen (net doen of je dus geen zolderkamernerd bent).
Telt een wallpaper van de zon op je scherm op de achtergrond ook?
pi_137588277
Vrouwen haten onzekerheid trouwens. Dus indien je het wil verneuken moet je onzeker gaan overkomen door haar constant te stalken. Aantrekking betekent juist dat ze aangetrokken wordt tot jou, niet dat jij je tegen haar aan pusht.
pi_137588377
Neem wel voor de zekerheid Wingman condooms mee, die tip krijg ik zojuist
pi_137588457
Denk dat het alleen maar beter is dat je met niet te hoge verwachtingen naar dat afspraakje gaat :)

Heb het leuk en merk aan haar reactie hoe ze het vindt (dus niet aan whatsapp berichten).
Sommige mensen reageren doodsaai op whatsapp, waaronder ik soms als ik moe ben of gewoon geen zin heb in overmatig smileygebruik :D terwijl ik dingen soms een stuk leuker bedoel dan hoe ze dus over komen.
pi_137588779
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze beseft wel dat het om een date gaat toch?
Nee. Zij ziet zij het gewoon als een drankje doen met iemand uit de gezamenlijke vriendengroep zonder er gelijk de term date aan te hangen. Laat die condooms dus maar thuis.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137588996
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee. Zij ziet zij het gewoon als een drankje doen met iemand uit de gezamenlijke vriendengroep zonder er gelijk de term date aan te hangen. Laat die condooms dus maar thuis.
Altijd scheren voor het geval van surprise bj o|O
pi_137589160
Waarschijnlijk reageert ze zo traag omdat ze druk bezig is haar anti-rape kuisheidsgordel met weerhaken te installeren.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_137589171
Altijd een hoedje om TS. Je weet het nooit met white trash. Of het moet een schone latijnse zijn, dan altijd zonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')