Wat ik bedoel: als ze dit blijft doen dan is het dadelijk gewenning. Dan zou het maar zo kunnen zijn dat ze ook met deur open pist als we bezoek hebben omdat ze dan eenmaal gewend is om met deur open te pissenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom zou er bezoek zijn als jullie alletwee niet thuis waren?
Omdat TS in een bushokje woont ...quote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
Badum tsss.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
D'r zit geen verstand in die vriendin van jou?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:44 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: als ze dit blijft doen dan is het dadelijk gewenning. Dan zou het maar zo kunnen zijn dat ze ook met deur open pist als we bezoek hebben omdat ze dan eenmaal gewend is om met deur open te pissen
Is je vriendin een hond, toevallig? Of een kleuter?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:44 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: als ze dit blijft doen dan is het dadelijk gewenning. Dan zou het maar zo kunnen zijn dat ze ook met deur open pist als we bezoek hebben omdat ze dan eenmaal gewend is om met deur open te pissen
Ze is licht verstandelijk gehandicapt dus ik moet het lijntje soms wel strak houden jaquote:Op maandag 10 maart 2014 16:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Is je vriendin een hond, toevallig? Of een kleuter?
Dan is het geen probleem om haar eventuele verkeerd aangeleerde gewoontes weer af te leren.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:45 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ze is licht verstandelijk gehandicapt dus ik moet het lijntje soms wel strak houden ja
Hoe enorm zijn die schaamlippen als jij ze omschrijft als "lapjes"?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef JenHermes het volgende:
Het is op zich niet zo erg dat ze met deur open plast maar zet de deur dan op een kier want voor het zelfde geldt hebben we bezoek en ik naam aan dat die het niet op prijs stellen om allerlei lapjes tussen de benen van mijn vriendin te zien hangen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Stiekem vind je het nog geil ook, smiecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |