1,5e maand later nog niets veranderd.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef awiebo het volgende:
opbokken.
voetballen kan hij niet, scoren kan hij niet.
Al die kansen missen maar er toch meer maken (12) dan de topscorer van de kampioen...quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef S0nic het volgende:
ImmersAl die kansen missen en dan toch blijven doorgaan
mentaal ijzersterk.
Het lijkt mij een logische keuze nu.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:23 schreef erik013 het volgende:
[..]
Al die kansen missen maar er toch meer maken (12) dan de topscorer van de kampioen...
Niet dat ie in Oranje hoort, maar objectief gezien is het gewoon nogal flauw om altijd alleen maar te zeuren dat ie veel kansen mist. Misschien klopt dat feitelijk gezien wel, maar hij speelt zich toch blijkbaar ook zo vaak vrij/voor het doel dat ie het zich kan permitteren om de ene na de andere bal ernaast te schieten en er toch nog gewoon uiteindelijk 12 per seizoen in te schieten, meer dan welke nummer 10 dan ook. Als ie z'n afronding iets zou verbeteren (wat best kan, als ie minder nadenkt wanneer ie voor het doel komt) zou ie gewoon op 20 goals staan.
Helaas zegt dat ook alles over de eredivisie.![]()
Maar m'n punt: beetje kinderachtig dat gezeur op hem altijd. Ik ben niet eens voor Feyenoord en ben zeker geen fan van Immers, maar dat gebash mag ook wel iets minder. Zulke spelers als hem heb je ook nodig, hard zelfs.
Ik weet niet of je sarcastisch bent (vermoed van welquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt mij een logische keuze nu.
Lex is allang het niveau van de Eredivisie ver ontstegen en zit dicht tegen de absolute wereldtop aan. Alleen lijkt niemand dat te willen zienquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die gaat er nog wel komen, doorgaan is zijn motto.
Dit hele topic is sarcastisch maar inderdaad voegt deze gozert wel wat toe als breekijzer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent (vermoed van wel) en in normale omstandigheden zou zo'n speler echt nooit te nimmer in Oranje horen maar ik denk eerlijk gezegd dat ie op dit moment wellicht misschien nog wel meer kan toevoegen dan het zoveelste 18-jarige technisch hoogbegaafde talentje. In het moderne voetbal is loopvermogen ontzettend belangrijk, en als iemand dat heeft is hij het wel. Al heb je De Guzman en Kuyt wat dat betreft ook al natuurlijk. Maar als 30 keer per seizoen voor het doel komen in de eredivisie zo makkelijk was: waarom lukt niet iedereen dat daar dan?
Hij heeft zijn uitstraling niet mee en schiet te vaak naast het doel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:37 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Lex is allang het niveau van de Eredivisie ver ontstegen en zit dicht tegen de absolute wereldtop aan. Alleen lijkt niemand dat te willen zien
Niks sarcastisch. Lex past prima in het rijtje van hedendaagse top spelers. Ronaldo, Messi, Immers, Ibrahimovic en dan een hele tijd niksquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit hele topic is sarcastisch maar inderdaad voegt deze gozert wel wat toe als breekijzer.
Wanneer ik bondscoach was zou ik 'm ook gelijk oproepen nu.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:41 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Niks sarcastisch. Lex past prima in het rijtje van hedendaagse top spelers. Ronaldo, Messi, Immers, Ibrahimovic en dan een hele tijd niks
Uiteraard. En daarna het gehele elftal in dienst van hem laten spelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik bondscoach was zou ik 'm ook gelijk oproepen nu.
Nu loop je wat hard van stapel, hij ken prima invallen wanneer die tuinkabouter tactiek niet werkt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:44 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Uiteraard. En daarna het gehele elftal in dienst van hem laten spelen
Beetje jammer. Het is een lelijke voetballer (letterlijk en figuurlijk) maar er wordt een beetje gedaan alsof ie de slechtste speler van de eredivisie is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit hele topic is sarcastisch maar inderdaad voegt deze gozert wel wat toe als breekijzer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |