Regels over aanhangers, en bepaalde voorrangsregels en onderborden zak ik nog op.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:00 schreef SchoneZoon het volgende:
Het overgrote deel van de theorie leer je al tijdens de rijlessen. Gevaarherkenning moet je gewoon vaak oefenen en ontdekken wat het CBR wil (zoals bij spelende kinderen altijd remmen en niet gas loslaten).
Het enige wat je echt moet stampen zijn die regels over aanhangers. Dan blijf je echt wel binnen die 5 en 12 fouten. Volgens mij ben je met je gedachten ergens anders en zak je daarom....is toch eng he in een zaal tussen allemaal mensen
Klassieke Braddie-paradox.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef Rectum het volgende:
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
is die maar alvast gepost
Voorrangsregels zijn op zich wel redelijk belangrijk volgens mij maar gelukkig weet je wel wat de minimale profiel diepte van je banden moet zijn!quote:Op maandag 10 maart 2014 15:06 schreef Braddie het volgende:
Verder gaat mijn theorie gewoon goed, alleen die 3 dingen val ik over.
Ik ken de meeste voorrangsregels nu wel uit m`n hoofd, alleen bepaalde situatie`s een kruispunt met een tram, 2 fietsers, een auto, en een vrachtauto (bijvoorbeeld) is voor mij nog redelijk onoverzichtelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voorrangsregels zijn op zich wel redelijk belangrijk volgens mij maar gelukkig weet je wel wat de minimale profiel diepte van je banden moet zijn!
Dan alsnog slaat het werkelijk nergens op om te zeggen dat je theorie wel redelijk goed is. Hoe staat het trouwens met het afvallen?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken de meeste voorrangsregels nu wel uit m`n hoofd, alleen bepaalde situatie`s een kruispunt met een tram, 2 fietsers, een auto, en een vrachtauto (bijvoorbeeld) is voor mij nog redelijk onoverzichtelijk.
Dan kun je misschien beter niet gaan autorijden.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken de meeste voorrangsregels nu wel uit m`n hoofd, alleen bepaalde situatie`s een kruispunt met een tram, 2 fietsers, een auto, en een vrachtauto (bijvoorbeeld) is voor mij nog redelijk onoverzichtelijk.
Afvallen staat het goed mee, on-topic weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan alsnog slaat het werkelijk nergens op om te zeggen dat je theorie wel redelijk goed is. Hoe staat het trouwens met het afvallen?
Het is on overzichtelijk op een plaatje, maar als ik deze situatie voor mij krijg tijdens rijlessen dan snap ik prima wat ik moet doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan kun je misschien beter niet gaan autorijden.
Tsja hoe groot is de wereldbevolking inmiddels? Wordt 'n zware dobber voor Bradley, idd.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dan kun je op iedereen die competenter is dan jij wel jaloers zijn, dat is toch geen doen ts.
Altijd dat gezeikquote:Op maandag 10 maart 2014 15:41 schreef Nikmans het volgende:
Theorie in één keer, praktijk tweede keer.
Kom ik terug bij het CBR, zegt die examinator "controleer je dode hoek eens?". Ik zo over mijn schouder kijken en zij zo van "jep, je beweegt helemaal mee, elke keer als je je dode hoek controleert trek je een beetje aan het stuur en dan zwenkt de auto wat uit".Waarom viel dat niemand op tijdens de lessen zelf?
Mbo niveau 1 'n "studie" noemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel fijn dat je bent gestopt met je studie om je volledig op je rijbewijs te richten. Ik zie dat dit goed is uitgepakt.
Nouja, op zich had ze natuurlijk gelijk maar ik vraag me af waarom mijn instructeur dat blijkbaar niet merkte tijdens mijn normale lessenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik
"Nee je keek 1x te veel in je spiegel"
Ow dat maakt wel degelijk uit voor de rest van ons. Wij moeten immers met iemand op de weg die er meer dan een jaar over doet om (waarschijnlijk nog steeds met de hakken over de sloot) zijn rijbewijs te halen. Dat draagt niet echt bij aan de verkeersveiligheid.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, het maakt niet uit hoelang ik er over doe, als ik hem uiteindelijk maar wel haal.. Maarja, dat doet niks af aan het feit dat het gewoon rot is om andere mensen te spreken/zien die er 1/4e over doen qua rijles dan jij...
Hé kom op zeg, niet iedereen is even slim geboren. Voor sommigen is Mbo niveau 1 gewoon hard leren eh praktiseren.quote:
Een tram heeft altijd voorrang tenzij anders staat aangegeven.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken de meeste voorrangsregels nu wel uit m`n hoofd, alleen bepaalde situatie`s een kruispunt met een tram, 2 fietsers, een auto, en een vrachtauto (bijvoorbeeld) is voor mij nog redelijk onoverzichtelijk.
Dat noemt men een standaardglas. En standaard bier. Ga je aan een zwaarder bier, ben je sowieso de klos.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, zelfde hoeveelheid, i.v.m grootte van het glas (Jenever is een klein shotglaasje, en een biertje is meestal een groot 250cl glas)
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jij moet eens samen met Roadtrip gaan touren!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |