3 tot 4 maanden? Met hoe vaak les per week?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:21 schreef Braddie het volgende:
Nee, ik niet.. Ik moet in April weer op voor mijn Theorie.
Ik heb( door mijn eigen onkunde op het Theorie gebied) een haat ontwikkelt aan mensen die hun rijbewijs in een keer halen nadat ze later zijn begonnen met lessen dan ik.
Normaal doe je 3-4 maanden over het behalen van je rijbewijs, en dat was ik dus ook van plan (Zodat ik hem vorig jaar zo rond augustus of september zou kunnen hebben)
Maar door gezeik met mijn theorie zijn we nu precies 10 maanden en 2 weken verder, en heb ik mijn rijbewijs nóg niet.
Toch merk ik dat steeds meer kennissen en vrienden om mij heen hun rijbewijs halen, dan beginnen ze met lessen in November, en slagen ze in Maart (een uitzondering daargelaten die begin in Juli 2012 en vanochtend is geslaagd na 1,5 jaar lessen achtereen)
Een vriend van mij is begonnen met lessen in de 2e week van Februari, hij mag morgen al afrijden.
Echt afgunst is dat van mijn kant, en dan puur omdat ik het niet kan
Het begint me steeds meer te irriteren dat vrienden van mij al zelfstandig de weg op mogen, en dat ik nogsteeds aan het kutten ben met dat theorie examen.
Nu maar hopen dat ik in April wel gewoon mijn theorie haal, en ik in de zomer kan gaan toeren, en de geplande roadtrip ook daadwerkelijk zelf kan rijden.
Klacht: mensen om mij heen halen hun rijbewijs eerder dan ik, omdat ik nog heel veel moeite heb met theorie.
Sub-Klacht: Misplaatste arrogantie van mijzelf.
Anti-Klacht: Roadtrip naar Spanje van de zomer
Braddie is weer eens gestopt met FOK!, dus je krijgt volgende week pas antwoord.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
3 tot 4 maanden? Met hoe vaak les per week?
Volgens mij is 4/5 maanden best snel. Heb er 11 maanden over gedaan maar had er ook periodes bij dat ik wekenlang geen les had doordat ik vaak ziek was in die tijd. Normaal gesproken had ik 1 les van 45 minuten per week.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Braddie is weer eens gestopt met FOK!, dus je krijgt volgende week pas antwoord.
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dan kun je op iedereen die competenter is dan jij wel jaloers zijn, dat is toch geen doen ts.
Zou ik ook zeggen met zo'n domme euler icoonquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen domme mensen doen zo'n uitspraak.
Hij opent ze zelfquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:12 schreef NieuweNier het volgende:
Zijn dit soort topics niet best wel slecht voor de faalangst van Braddie?
Alsof jij met je topics wat bereikt, Roadtripquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:12 schreef NieuweNier het volgende:
Zijn dit soort topics niet best wel slecht voor de faalangst van Braddie?
Ach, wat een geluk dat jij zo geliefd bent op FOK! hequote:Op woensdag 12 maart 2014 07:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alsof jij met je topics wat bereikt, Roadtrip
Ga je nu iemand anders voor RT kloon uitmakenquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alsof jij met je topics wat bereikt, Roadtrip
NieuweNier=Roadtripquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga je nu iemand anders voor RT kloon uitmaken![]()
![]()
27 februariquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
=Erno-BE.....
(overigens wist ik dat nieteens, hoelangpost die NN al?)
Nu is er alleen gevaarherkenning bij gekomen waar je de helft fout mag hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Wildervankstertje het volgende:
Heb in 2008 mijn theorie in 1x gehaald zonder te lerenAfspraak gemaakt bij CBR, week later kon ik al terecht en geslaagd
. Maar volgens mij is het theorie-examen nu ook anders. Toen 50 vragen waarvan je er 6 fout mocht hebben. Volgens mij waren het 45 vragen met ja/nee beantwoorden en 5 met een getal of a/b/c.
Jij bent in de war en jij denkt dat dit forum een VMBO-schoolplein is?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met zo'n domme euler icoon
~5 maanden is vrij normaal tegenwoordig hoor als ik zo in mijn omgeving kijk naar hoe lang iedereen erover doet. De meeste mensen nemen 2-3 lessen per week en nemen mensen steeds vaker lessen van anderhalf uur in plaats van 45 minuten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Volgens mij is 4/5 maanden best snel. Heb er 11 maanden over gedaan maar had er ook periodes bij dat ik wekenlang geen les had doordat ik vaak ziek was in die tijd. Normaal gesproken had ik 1 les van 45 minuten per week.
Dat kon ik niet betalen, dus deed daarom gewoon 45 minuten per week. Had er ook geen haast mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:48 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
~5 maanden is vrij normaal tegenwoordig hoor als ik zo in mijn omgeving kijk naar hoe lang iedereen erover doet. De meeste mensen nemen 2-3 lessen per week en nemen mensen steeds vaker lessen van anderhalf uur in plaats van 45 minuten.
Bron: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,5277178,page=2quote:Het is nu Juli en ik ben nog steeds bezig met mijn rijbewijs.
Eind mei had ik het met mijn (nieuwe) instructeur over een TTT en toen kreeg ik te horen dat hij daar nog niet eens over na wilde denken omdat ik levensgevaarlijk zou rijden (bochten te ruim, te onzeker bij een aantal situaties) naja... Hij is daar nu wel van bijgetrokken en zegt dat ik een "Lange weg" te gaan heb en ik zeker niet voor september (De maand waarin ik met famillie een week weg ga) mijn rijbewijs heb, vind dit natuurlijk erg jammer... Maar:
Nou moest ik eergisteren wat dingen van hem noteren in een kladblokje (De dingen waar we nog aan moeten werken) en het lullige is... Dat dit eigenlijk nog best wel veel is.
1: Volgorde Kijken > knipperlicht, om maar wat te noemen... Het lullige is namelijk dat ik het wel gewoon doe, maar soms in de verkeerde volgorde (mijn kijkgedrag is gewoon in orde volgens hem, en ik heb het voertuig goed onder controle)
2: Plaats op de weg, ik heb af en toe de neiging om (Bij snelheden boven de 80!) steeds lichtelijk te corrigeren aan mijn stuur waardoor ik heel af en toe te veel naar links of naar rechts ga op de weg, het is niet zo dat ik ook daadwerkelijk spookrij of andere in gevaar breng, maar het gebeurd wel...
3: snelweg rijden.. Puur door mijn onzekerheid nog (Alleen op de snelweg that is) ben ik af en toe bang om in te voegen, uitvoegen is geen probleem, het snelweg rijden zelf is ook prima, maar het invoegen vind ik niks, zweet breekt me dan uit...
Die 3 dingen zijn het dus, en ... af en toe zegt hij wel "keurig" of "Netjes man" of zoals vorige week het scenario:
"Braadslee, zet de auto daar maar even naast, dan kan ik wat met je oefenen " Ik zag een parkeer vak en dacht, mja... Ik zet hem daar wel even neer, dus ik begin te handelen, kijken, koppelen, kijken etc etc en draai hem direct voor die auto het vak in, waarna mijn instructeur zei " Eh... Dat wilde ik juist met je gaan oefenen, perfect gedaan man, rij maar weer verder, ik ben verbaast "
Dat soort dingen zijn wel fijn, en ik merk ook dat er flink wat progressie is, maar af en toe dan ben ik gewoon helemaal het spoor bijster, en gebeuren er dus dingetjes zoals een verkeerde volgorde doen (Eerst knipperlicht en dan kijken i.p.v eerst kijken en dan knipperlicht) En dan maakt mijn instructeur weer een rottige opmerking en word ik weer onzeker enz, en er met hem over praten heeft ook niet super veel zin, heb ik al een keer gedaan, ik praat gewoon luid tegen mezelf als ik iets goed doe of niet of iets zie of niet zie, zodat mijn instructeur ook weet wat er in m`n hoofd omgaat zeg maar... En vervolgens krijg ik dan vaak te horen "Ja, waarom benoem je dat? Ik zie ook wel dat je dat en dat doet " Waarop ik dan reageer met " Ja, jij kan dat wel zien... Maar jij kan niet weten wat er in mijn hoofd omgaat en waarom ik dat doe, toch? " En vervolgens was ie stil...
Naja, ik wil gewoon graag weten wat er eventueel aan te doen is om het wat beter te krijgen... Want ik wil graag dat pasje, ben nu sinds Mei weer aan het lessen en ben in Maart 2013 begonnen (Door theorie gezeur heb ik 7 maanden pauze in gelast en heb ik pas in Mei weer echt het rijden opgepakt)
Alvast bedankt, en... Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.
quote:ben in Maart 2013 begonnen (Door theorie gezeur heb ik 7 maanden pauze in gelast en heb ik pas in Mei weer echt het rijden opgepakt)
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddies rijopleiding gaat, verrassend genoeg, nog steeds niet van een leien dakje:
[..]
Bron: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,5277178,page=2
Straks verloopt z'n theoriecertificaat voordat hij mag afrijden.
Het klopte wel hoor, dat hij hem in augustus zou hebben! Alleen dan wel augustus 2014.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
Epicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
augustus 2040-45 eerderquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het klopte wel hoor, dat hij hem in augustus zou hebben! Alleen dan wel augustus 2014.
Optimistisch welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het klopte wel hoor, dat hij hem in augustus zou hebben! Alleen dan wel augustus 2014.
Vergeleken bij Braddie zijn we allemaal succesvol, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:06 schreef Catch22- het volgende:
ik mis hem zelfs hier. Een vreemde soort van prettige irritatie is hij
Kerel, waar de fuck kijk ik naar?quote:
gvdquote:
ekte OG ben ik, niet dan?quote:
Klinkt als een gevaar op de weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddies rijopleiding gaat, verrassend genoeg, nog steeds niet van een leien dakje:
[..]
Ja dit is BlauweTijger zijn nieuwste smatjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:07 schreef Gelser het volgende:
[..]
Toch leuk dat je iedereen wat beter leert kennen zo. Heb je nog meer?
Gaaaast.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dit is BlauweTijger zijn nieuwste smatje
[ afbeelding ]
orly?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaaaast.
Jij komt echt op verkeerde plekken op t internet
Die doet het toch met Voederbietel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dit is BlauweTijger zijn nieuwste smatje
[ afbeelding ]
Laten we eerlijk zijn, anders bloedt het toch maar dood.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Toto69 geeft dit topic een rare wending.
Bradley verdient deze bagger in z'n topic niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, anders bloedt het toch maar dood.
Dat is zónde van een Bradley topic.
Zet dat voortaan in een spoiler, bedenk dat ook jeugdige lezertjes die link kunnen aanklikken en niet meer weten hoe het verder moet.quote:
quote:
Met een fatsoenlijk kapsel en zonder die oerlelijke tatoeages en piercings zou ze best wel te doen zijn.quote:
wotquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Met een fatsoenlijk kapsel en zonder die oerlelijke tatoeages en piercings zou ze best wel te doen zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Met een fatsoenlijk kapsel en zonder die oerlelijke tatoeages en piercings zou ze best wel te doen zijn.
Nee...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
sooowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat geen neuken wordt....
Was bijna vergeten wat voor tokkies er wel niet wonen in Nederland.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe erg kan hij zichzelf voor de gek houden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Helemaal geweldig Argoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef NieuweNier het volgende:
Omg echt geweldig dat Braddie het nog steeds niet gehaald heeft. Zelfs ik heb dat rijbewijs gewoon normaal gehaald.![]()
Al vind ik hem ook wel een beetje zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |