SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In de Play store gewoon.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee die heb ik niet. Waar kan ik die krijgen voor android?
https://play.google.com/s(...).ea.fifaultimate_rowAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu gaat hij zelfs in de auto pakjes openen, aardig van je Tim.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de Play store gewoon.
https://play.google.com/s(...).ea.fifaultimate_row
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nu gaat hij zelfs in de auto pakjes openen, aardig van je Tim.![]()
![]()
![]()
Tijdens het pissen, tijdens het koken, als hij bij zijn schoonmoeder zit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tijdens het fappen packs openenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tijdens het pissen, tijdens het koken, als hij bij zijn schoonmoeder zit.![]()
![]()
Als die op de S1 werkt ga ik hem ook installeren.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de Play store gewoon.
https://play.google.com/s(...).ea.fifaultimate_row![]()
Is het trouwens raar dat ik Ambrabat de beste linksbuiten vind die ik in heel FUT heb geprobeerd? Vind hem beter dan non up-Hazard/Villa/Danny/Willian/El Shaarawy. Heb Lavezzi/Ronaldo etc. alleen nog niet geprobeerd. Ambrabat heeft echt een snoeihard schot double 4* , goede dribbling , pace, kracht![]()
oh lol. Nee deze had ik echt nog niet. Dacht alleen dat er voor de iphone zoiets wasquote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de Play store gewoon.
https://play.google.com/s(...).ea.fifaultimate_row
doen de servers het inmiddels al weer? Iemand dat al gecheckt![]()
Ja, dat is raarrrrrquote:Op maandag 10 maart 2014 11:21 schreef Paint-Man het volgende:
Is het trouwens raar dat ik Ambrabat de beste linksbuiten vind die ik in heel FUT heb geprobeerd? Vind hem beter dan non up-Hazard/Villa/Danny/Willian/El Shaarawy. Heb Lavezzi/Ronaldo etc. alleen nog niet geprobeerd. Ambrabat heeft echt een snoeihard schot double 4* , goede dribbling , pace, kracht![]()
Amrabat lijkt me wel echt goed eigenlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is die ook. Speel heb nu in een liga bbva/ Serie A team. Hij scoort echt super veel en is heel agile, skillfull en H/Lquote:![]()
Het is niet zo dat er servers onbedoeld plat liggen. Er is "gewoon" onderhoud.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Even via de app geprobeerd in te loggen. Servers doen het nog steeds nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe link je hem dan met anderen?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Is die ook. Speel heb nu in een liga bbva/ Serie A team. Hij scoort echt super veel en is heel agile, skillfull en H/LNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar die zouden het toch weer doen vanaf 10:00 UK tijd. Dat is 11:00 hier.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er servers onbedoeld plat liggen. Er is "gewoon" onderhoud.![]()
Wat is gewoon bij EA vraag ik me dan afquote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er servers onbedoeld plat liggen. Er is "gewoon" onderhoud.![]()
We werden er ook pas net na 9 uur uitgegooid, terwijl de aankondiging half 7 UK / half 8 hier was, dus korrel zout.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Maar die zouden het toch weer doen vanaf 10:00 UK tijd. Dat is 11:00 hier.![]()
Ik link hem met IF El Arabiquote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe link je hem dan met anderen?![]()
Onderhoud zou ook om 7:00 beginnen. Dat werd uiteindelijk half 9/9 uur ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Maar die zouden het toch weer doen vanaf 10:00 UK tijd. Dat is 11:00 hier.Dat is een hele terechte vraag.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is gewoon bij EA vraag ik me dan afNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil iets maken IF Damjanovic zonder Montenegrijnen (dat heb ik al eens gedaan), dus dat wordt K-League spelers.
Seol en Leonardo lijken me wel goed, maar verder zie ik niet veel dat me echt aanspreekt, iemand nog aanraders?![]()
http://www.futhead.com/14/squads/7995857/quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En naar het middenveld/verdediging?
Spaanse trainer heb Valero op 7chem #yolo![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En naar het middenveld/verdediging?
Jammer van die clown op doel
e: oh er is ook een Malaga Amrabat..da's waar ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eboue is de slechtste gold rb waar ik mee gespeeld heb. Staat constant uit positie.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
e: oh er is ook een Malaga Amrabat..da's waar ook![]()
Daar kan Mignolet toch voor in de plaats? Dan is het nog best een prima team.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
e: oh er is ook een Malaga Amrabat..da's waar ookBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nee dan heeft Miranda geen full chem. 2 rode ,1 gele ,1 groen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar kan Mignolet toch voor in de plaats? Dan is het nog best een prima team.![]()
Link met Luis telt driedubbel.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:38 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Nee dan heeft Miranda geen full chem. 2 rode ,1 gele ,1 groen.![]()
Ja maar die groene is een triple link, dus dan heeft ie wel genoegquote:Op maandag 10 maart 2014 11:38 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Nee dan heeft Miranda geen full chem. 2 rode ,1 gele ,1 groen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Oja tuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 11:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar kan Mignolet toch voor in de plaats? Dan is het nog best een prima team.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
pompompomAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt lijkt mij ook een betere optie. Aurier of Eboué is lood om oud ijzer. Kompany /hart is wel duidelijk beter dan Toure/Mignolet.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:41 schreef DutchSL het volgende:
Hart - Kompany kan ook met Aurier als RB volgens mij.![]()
Eigenlijk kan je met het huidige chemsysteem best makkelijk iemand uit positie gebruiken omdat je met loyalty en manager dan nog op 8 chem komt. En je hebt niet eens een sterke link nodig. Had eigenlijk in mijn hoofd zitten dat het minder was zonder compensatie
Ronnie op 8 ipv 10 maakt volgens mij echt heel weinig uit. Alleen de autist in mij kan zoiets niet aan. Ik heb al moeite met 1 RB op 8 chem bij mijn Belgenteam
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mignolet is wel altijd heel goed tegen mij, Hart wisselvallig.
Maarja, Cech is ook altijd belachelijk goed tegen mij en toen ik hem had bakte die er niks van.![]()
Cech is echt met afstand de beste keeper van het spel dit jaar imo. Als ik hem zelf gebruik en als ik hem tegenkom..altijd goed. Eerste keer dat een keeper er echt zo bovenuit steekt voor mij.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:48 schreef DutchSL het volgende:
Mignolet is wel altijd heel goed tegen mij, Hart wisselvallig.
Maarja, Cech is ook altijd belachelijk goed tegen mij en toen ik hem had bakte die er niks van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het rare is dat je er niet eens chem bij krijgt mét links, dat heb ik altijd raar gevonden.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk kan je met het huidige chemsysteem best makkelijk iemand uit positie gebruiken omdat je met loyalty en manager dan nog op 8 chem komt. En je hebt niet eens een sterke link nodig. Had eigenlijk in mijn hoofd zitten dat het minder was zonder compensatie
[ afbeelding ]
Ronnie op 8 ipv 10 maakt volgens mij echt heel weinig uit. Alleen de autist in mij kan zoiets niet aan. Ik heb al moeite met 1 RB op 8 chem bij mijn Belgenteam
Zo had ik in FUT 12 Lavezzi op CAM, ik kon hem op 7 chem krijgen, maar of ik nu wel of niet extra links toevoegde meer dan 7 werd het nooit.![]()
Spelers op een verkeerde positie krijgen maximaal 7 chem. Ik speelde ook een tijdje met Neymar op LM en Alves LB, merk echt heel weinig verschil.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ronnie op 8 ipv 10 maakt volgens mij echt heel weinig uit. Alleen de autist in mij kan zoiets niet aan. Ik heb al moeite met 1 RB op 8 chem bij mijn Belgenteam![]()
Huh? Dus dan valt 1 managerboost weg? Of klopt wefut niet en krijgt hij maar 5?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Spelers op een verkeerde positie krijgen maximaal 7 chem. Ik speelde ook een tijdje met Neymar op LM en Alves LB, merk echt heel weinig verschil.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet ik, mede daardoor haalde ik hem ook. Maar hij viel tegen en David Luiz was echt verschrikkelijk. Ging beter toen ik er maar Thiago Silva + Sirigu van maakte.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cech is echt met afstand de beste keeper van het spel dit jaar imo. Als ik hem zelf gebruik en als ik hem tegenkom..altijd goed. Eerste keer dat een keeper er echt zo bovenuit steekt voor mij.![]()
In dat team kan hij 7 chem krijgen, met manager en loyalty boost.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Dus dan valt 1 managerboost weg? Of klopt wefut niet en krijgt hij maar 5?![]()
Maarja keepers en ik
Zelfs TOTY Neuer viel me tegen. En iemand als Helton die iedereen slecht vind vond ik weer wel goed.![]()
krijg ronaldo niet max 7 chem? Ik heb wel eens mijn first owner ramos op rb gezet en hij kreeg max 7 chem incl de goede coach en hij had al de loyalty bonusquote:Op maandag 10 maart 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ronnie op 8 ipv 10 maakt volgens mij echt heel weinig uit. Alleen de autist in mij kan zoiets niet aan. Ik heb al moeite met 1 RB op 8 chem bij mijn Belgenteam![]()
Luiz blijft onverklaarbaar. Ik vond hem best goed, maar eigenlijk zou ik normaal iemand al doorstrepen op basis van die stats van hem. Als je tegen hem speelt lijkt hij 90 strength te hebben altijd terwijl het gewoon een 77 strength pussy is met heel matige stats voor een 82.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet ik, mede daardoor haalde ik hem ook. Maar hij viel tegen en David Luiz was echt verschrikkelijk. Ging beter toen ik er maar Thiago Silva + Sirigu van maakte.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okquote:Op maandag 10 maart 2014 11:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
In dat team kan hij 7 chem krijgen, met manager en loyalty boost.![]()
8 kan nog wel. 7 gaat te fur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik tegen hem speel is hij altijd erg gevaarlijk met corners. Lijkt wel alsof hij er altijd wel 1 in kopt.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz blijft onverklaarbaar. Ik vond hem best goed, maar eigenlijk zou ik normaal iemand al doorstrepen op basis van die stats van hem. Als je tegen hem speelt lijkt hij 90 strength te hebben altijd terwijl het gewoon een 77 strength pussy is met heel matige stats voor een 82.![]()
Helton doet het altijd wel prima hier ja. Dit jaar vond ik alleen Abbiati (duh) en Lloris (verrassend) echt slecht van de keepers die ik heb gebruikt. Maar zoveel variatie heb ik verder ook niet gehad omdat hybrids bouwen een vrij ondankbare taak is dit jaar en je dan al snel bij dezelfde namen uit blijft komen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:53 schreef DutchSL het volgende:
Maarja keepers en ik
Zelfs TOTY Neuer viel me tegen. En iemand als Helton die iedereen slecht vind vond ik weer wel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.dumpert.nl/med(...)ler_met_geweten.html
![]()
![]()
![]()
Kunnen die kneuzen van Vitesse en Twente nog iets van leren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nieuwe OP chicks please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu nog een keer bij 0-0quote:Op maandag 10 maart 2014 11:58 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ler_met_geweten.html
![]()
![]()
![]()
Kunnen die kneuzen van Vitesse en Twente nog iets van leren.![]()
![]()
Ben jij ook zo iemand die gaat zeiken als iemand 1000 dollar geeft aan een dakloze en daar een filmpje van op YT zet?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb elke keeper met een rating boven de 82 gehad, behalve NIF Neuer, Casillas, Akinfeev, Valdes en alle niet-Lloris Fransen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helton doet het altijd wel prima hier ja. Dit jaar vond ik alleen Abbiati (duh) en Lloris (verrassend) echt slecht van de keepers die ik heb gebruikt. Maar zoveel variatie heb ik verder ook niet gehad omdat hybrids bouwen een vrij ondankbare taak is dit jaar en je dan al snel bij dezelfde namen uit blijft komen.
Courtois en Marchetti zijn de enigen in wie ik groot vertrouwen heb. IF Howard was de enige BPL keeper die het goed deed.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:59 schreef DuTank het volgende:
Nieuwe OP chicks please.Ik heb al te lang geen topic meer geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was dit topic: GAM / [FIFA 14: FUT] #424 Winst maken op transfers :Dquote:Op maandag 10 maart 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al te lang geen topic meer geopend.
en zelfs toen heb je ze niet veranderdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gelukkig anders zaten we naar gebronsde mannen te kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al te lang geen topic meer geopend.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind deze nog steeds wel mooi.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was dit topic: GAM / [FIFA 14: FUT] #424 Winst maken op transfers :D
en zelfs toen heb je ze niet veranderd![]()
Haha wat de fuck...quote:Op maandag 10 maart 2014 12:06 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ing_tijdens_carnaval
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://puu.sh/7q1x6.jpg
Ik vind deze nog steeds wel mooi.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en dan nu de hamvraag.quote:
KAN JE OOK NORMAAL ZOEKEN!
ik gok: nee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doet het ook nog niet. Ik was gewoon benieuwd wie als eerste zou gaan kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
de android app zegt nog steeds geen servers
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:20 schreef DuTank het volgende:
Doet het ook nog niet. Ik was gewoon benieuwd wie als eerste zou gaan kijken
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doet het ook nog niet. Ik was gewoon benieuwd wie als eerste zou gaan kijken![]()
Zo'n gezicht trekt DS2's vriendje ook na een surprise buttsexquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo'n gezicht trekt DS2's vriendje ook na een surprise buttsexquote:![]()
Van kwaad tot erger.quote:
Wel slim dat ze het mail adres hebben leeg gelaten in de webserver config.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:32:53#Strootman niet naar het WK. Kruisband afgescheurd. Zojuist gebleken bij mri-scan reageer retweet
Ach, spelen we maar 3 wedstrijden in plaats van 4.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:32:53#Strootman niet naar het WK. Kruisband afgescheurd. Zojuist gebleken bij mri-scan reageer retweet
![]()
klote nieuwsquote:Op maandag 10 maart 2014 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
![]()
![]()
En het is nog een valide excuus ook. Dit is een aderlating voor Oranje.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:41 schreef Confetti het volgende:
Jammer, een excuus voor Van Gaal voor de onvermijdelijke afgang.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof we de poule fase door kwamen met Strootmanquote:Op maandag 10 maart 2014 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En het is nog een valide excuus ook. Dit is een aderlating voor Oranje.![]()
![]()
De kans is in ieder geval substantieel groter.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alsof we de poule fase door kwamen met StrootmanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lerra is tegen die tijd ook net fit pasquote:
Krijgen we godverdomme Clasie straks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Jong, Fer, Sneijder, vd Vaart. Ik volg de buitenlandse competities niet zo, doet van Ginkel het nog een beetje redelijk? Denk dat er nog wel opties voor het middenveld zijn. De verdediging is gewoon ruk van oranje, daar gaat het hoe dan ook fout op lopen.quote:![]()
Van Ginkel is nog steeds geblesseerd, binnenkort weer fit geloof ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Jong, Fer, Sneijder, vd Vaart. Ik volg de buitenlandse competities niet zo, doet van Ginkel het nog een beetje redelijk? Denk dat er nog wel opties voor het middenveld zijn. De verdediging is gewoon ruk van oranje, daar gaat het hoe dan ook fout op lopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van Ginkel ligt er al sinds augustus uit met een zware knieblessure. Die gaat sowieso niet mee. Sneijder of Vd Vaart zal wel starten met een blok daarachter van Nigel de Jong + ?. De vraag is wie dat dan gaat worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Jong, Fer, Sneijder, vd Vaart. Ik volg de buitenlandse competities niet zo, doet van Ginkel het nog een beetje redelijk? Denk dat er nog wel opties voor het middenveld zijn. De verdediging is gewoon ruk van oranje, daar gaat het hoe dan ook fout op lopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is niet meer geblesseerd hoor. Speelt bij de jeugd mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Ginkel is nog steeds geblesseerd, binnenkort weer fit geloof ik.![]()
Clasiequote:Op maandag 10 maart 2014 12:51 schreef Tim86 het volgende:
Van Ginkel ligt er al sinds augustus uit met een zware knieblessure. Die gaat sowieso niet mee. Sneijder of Vd Vaart zal wel starten met een blok daarachter van Nigel de Jong + ?. De vraag is wie dat dan gaat worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Ginkel ligt er al sinds augustus uit met een zware knieblessure. Die gaat sowieso niet mee. Sneijder of Vd Vaart zal wel starten met een blok daarachter van Nigel de Jong + ?. De vraag is wie dat dan gaat worden.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hmmm das niet zon mooi nieuws inderdaad..
zoveel keus voor middenveld hebben we niet idd
al is strootman ook niet van extreem niveau..![]()
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Zie dan liever Blind, maar het is allebei gewoon een stuk minder dan Strootman.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha alles staat vast op expired op mijn tradepile. Maintenance
Zal wel zo blijven tot vlak na St Pat'sAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles staat nu weer op expiring, maar ik denk dat ik 3x UP Jese heb, respectievelijk voor 16.5, 17.5 en 20k.
Tevens twee Ben Arfa RW's met hunter voor 1.5k..![]()
Zowaar ja, min/max BIN zoeken werkt voor het eerst sinds tijden in 1x.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:58 schreef Confetti het volgende:
Het zoeken werkt wel iets beter, maar nu zit er nog geen hond op
Goedkoopste IF Modric is 165k.
43k winst zo over het weekend heenmaar ik ga hem toch niet verkopen (nu niet tenminste).
![]()
Maar door pagina's scrollen werkt nog niet. Hij vond eerst maar alles binnen het uur en daarna liep ie bij me vast.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zowaar ja, min/max BIN zoeken werkt voor het eerst sinds tijden in 1x.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kan hem dus zijn carrière kostentwitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:48:43Het is niet alleen de voorste kruisband. Meniscus zeker en (zeer waarschijnlijk) ook binnenband in linkerknie #Strootman afgescheurd. reageer retweet
![]()
Wel te verwachten tho', zo hoort een knie echt niet te staanquote:Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Freire het volgende:
Kan hem dus zijn carrière kostentwitter:thijsslegers twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:48:43Het is niet alleen de voorste kruisband. Meniscus zeker en (zeer waarschijnlijk) ook binnenband in linkerknie #Strootman afgescheurd. reageer retweet
Damn.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
Jezus..quote:Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel te verwachten tho', zo hoort een knie echt niet te staan
[ afbeelding ]
Wel echt achterlijk dat hij dus nog het veld in kwam en 2 minuten doorspeelde![]()
Maak je het met dit soort dingen nog veel erger mee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
België heeft een overschot aan spelers voor die positie..misschien kunnen we ruilen met ze. Geven wij ze Van Rhijn, krijgen we Nainggolan terug.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
Dan maar even België annexeren vanwege de etnische Nederlanders die er wonen Putin style.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blind en/of Willems voor Vertonghen is ook een prima deal. Die stoppen zij toch maar op LB weg altijd.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
België heeft een overschot aan spelers voor die positie..misschien kunnen we ruilen met ze. Geven wij ze Van Rhijn, krijgen we Nainggolan terug.![]()
Ortiz ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:12 schreef Zhano het volgende:
Kunnen we niet iets naturaliseren? #ritaistochweg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft iets teveel interlands voor Paraguay
Dus er is maar 1 oplossing.
[ afbeelding ]
Gudelj liever dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die speelt sinds woensdag voor Serviëquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oja da's waarquote:Op maandag 10 maart 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was een oefeninterland, volgens mij mag die dan nog switchen toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik moest ook inloggen om het te gelovenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
Zozo, in 1 keer zoeken gelijk dingen vinden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het was inmiddels een automatisme geworden om direct met de cursor naar het midden van het scherm te gaan, om die aankomende foutmelding weg te klikkenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
Zozo, in 1 keer zoeken gelijk dingen vinden.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu de kaarten van expiring af zijn heb ik ook nog maar 1 UP Jese van de 3 over en zijn de andere twee alsnog overboden![]()
![]()
Ja, ik verwacht ook dat ik zo wakker word eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was inmiddels een automatisme geworden om direct met de cursor naar het midden van het scherm te gaan, om die aankomende foutmelding weg te klikken![]()
![]()
![]()
Ik dacht: Even naar Bonucci kijken. Tot 20K BIN alleen normale kaartjes, geen IF, tot 21K BIN tot 3 keer toe dit dus. Ik ben weer wakker.![]()
Nee, je bent te laat. Ik heb er namelijk net eentje gekocht voor 20k bin, met ankertje op zijn onderarmquote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht: Even naar Bonucci kijken. Tot 20K BIN alleen normale kaartjes, geen IF, tot 21K BIN tot 3 keer toe dit dus. Ik ben weer wakker.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, nee, wat ik bedoel is dat tot 20K er alleen NIF kaarten zijn, dus die zouden er ook tot 21K BIN moeten zijn. Conclusie is dat de zoekfunctie dus niet goed gerepareerd is.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, je bent te laat. Ik heb er namelijk net eentje gekocht voor 20k bin, met ankertje op zijn onderarm![]()
En een IF Lichtsteiner verkocht voor 19k BIN. Er zijn dus ook nog steeds mensen die niet opletten aanwezig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
EA geeft garantie tot de deur hequote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, nee, wat ik bedoel is dat tot 20K er alleen NIF kaarten zijn, dus die zouden er ook tot 21K BIN moeten zijn. Conclusie is dat de zoekfunctie dus niet goed gerepareerd is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel te verwachten tho', zo hoort een knie echt niet te staan
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Uiteraard. #SMLENOquote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En een IF Lichtsteiner verkocht voor 19k BIN. Er zijn dus ook nog steeds mensen die niet opletten aanwezig![]()
Schijnt best erg te zijn,ze kunnen geen hersenactiviteit vinden bij de gewonden.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kleuterquote:Op maandag 10 maart 2014 13:36 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Schijnt best erg te zijn,ze kunnen geen hersenactiviteit vinden bij de gewonden.![]()
die was alleen grappig bij die gast die uit de F-side flikkerdequote:Op maandag 10 maart 2014 13:36 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Schijnt best erg te zijn,ze kunnen geen hersenactiviteit vinden bij de gewonden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Webapp doet het bij mij weer net als voorheen
Mijn Oma woont daar om de hoek bij de beukendaal dus kom ik ook regelmatig met de tram daarzo. Snap alleen niet hoe de 3e tram niet heeft kunnen zien dat er 2 trams op het perron stonden.quote:![]()
Yep, het was alleen maar even beter omdat er nog bijna niemand ingelogd was denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Webapp doet het bij mij weer net als voorheen![]()
POTS noteert zojuist weer 10 foutmeldingen op rij. Als vanouds dusquote:Op maandag 10 maart 2014 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Webapp doet het bij mij weer net als voorheen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En waar krijg je dat bericht dan precies?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
YES, ik krijg een bericht dat ik een gratis FUT Goud cadeaupakket kan krijgen op de console.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kreeg een mail erover.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En waar krijg je dat bericht dan precies?![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb geen mail. Maar ik heb dan ook geen lenige broer.![]()
![]()
Alleen Xbox? Hoezo zit EA mij en mijn PS3-maatjes te demoniseren?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is alleen voor de Xbox.
Eindelijk een Torres Nilo verkocht voor 3.5k.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarschijnlijk omdat jullie moeten betalen voor internet, en wij de EA ellende gratis krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk een Torres Nilo verkocht voor 3.5k.![]()
denk dat de coins de deur uit gaan. alles in de verkoop. en weg met die bende, kan toch geen knap team bij elkaar kopen
mooi een beetje seasons spelen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een knap team bij elkaar kopen mag op zich ook echt geen doel meer zijn, want het speelt toch voor geen meterquote:Op maandag 10 maart 2014 14:06 schreef FCsuarez het volgende:
denk dat de coins de deur uit gaan. alles in de verkoop. en weg met die bende, kan toch geen knap team bij elkaar kopen
mooi een beetje seasons spelen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat moet je ervoor doen dan? Gewoon FUT op de console openen?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk een Torres Nilo verkocht voor 3.5k.
En zit er een limiet aan, want ik kan hooguit vrijdag pas kijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Elkaar de put in praten. En het werktquote:Op maandag 10 maart 2014 14:09 schreef Toefjes het volgende:
Wat doen we dan allemaal hier nog eigenlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarschijnlijk heeft DS2 klaagmails gestuurd / op het EA Forum geklaagd en krijgt hij ter compensatie een 7.5k pack.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat moet je ervoor doen dan? Gewoon FUT op de console openen?
En zit er een limiet aan, want ik kan hooguit vrijdag pas kijken.![]()
![]()
Onvoorstelbaar. Wat heeft EA tijdens die maintenance dan zitten doen? Ze gaan me toch niet vertellen dat er andere mankementen waren die veel meer prioriteit hadden dan een niet-functionerende webapp?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft daar natuurlijk wel de reputatie van beste bronze user.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft DS2 klaagmails gestuurd / op het EA Forum geklaagd en krijgt hij ter compensatie een 7.5k pack.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik geef het ook op met de webapp. Verkopen wat er te verkopen valt, verzilveren en met FUT 15 weer beginnen met traden.![]()
Geen idee, ik heb een code gekregen die ik in moet voeren. En het gaat maar om een gold gift pack dus dat is nauwelijks de moeite waard.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat moet je ervoor doen dan? Gewoon FUT op de console openen?
En zit er een limiet aan, want ik kan hooguit vrijdag pas kijken.![]()
dat is idd niet de moeite waard nee....quote:Op maandag 10 maart 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een code gekregen die ik in moet voeren. En het gaat maar om een gold gift pack dus dat is nauwelijks de moeite waard.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Scamquote:Op maandag 10 maart 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een code gekregen die ik in moet voeren. En het gaat maar om een gold gift pack dus dat is nauwelijks de moeite waard.![]()
Ik ga niet op die link klikken, straks nemen ze mijn Ronaldo af.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://help.ea.com/nl/art(...)om_i=_BTHbBOB84o_X4f![]()
wat is dan het doel.... ik zie er de lol niet meer van in.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een knap team bij elkaar kopen mag op zich ook echt geen doel meer zijn, want het speelt toch voor geen meter
hou nog wel een gouden teampie over, verder gaat de bende in de verkoop en hopelijk hou ik er nog 150 Eu aan over
#FreeTrapz![]()
Je hebt al een serieus antwoord ookquote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef Toefjes het volgende:
Heb een berichtje in het EA forum gezet over de webapp. Dus ik zal wel gebanned worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die humor kan ik wel waarderenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt al een serieus antwoord ook![]()
![]()
Er staat helemaal niks raars op.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga niet op die link klikken, straks nemen ze mijn Ronaldo af.![]()
\quote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2790858.page
Ah, had m al onder de ctrl+v staan. Wel de fok! smiley internationaal uitgedragen![]()
![]()
Dequote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2790858.pagesmiley doet het niet daar
Voor de Xboxers: iemand daar heeft Pele op de markt gezet voor 15 miljoen, koopje![]()
De mensen die willen stoppen raad ik aan om mijn team toch nog te proberen, het speelt zo lekker
451
Balotelli
Wijnaldum-Urby
Depay-de jong-Cerci
Willems-van Dijk-(eerst ambrose, nu IF Rami gekocht-Abate
Forster als GKi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zijn trouwens heel veel boze topics nu. Moment dat mensen FUT de rug toe gaan keren massaal is wel dichterbij gekomen zo.![]()
Beste El-Blanchito,quote:Op maandag 10 maart 2014 14:32 schreef el-blanchito het volgende:
De mensen die willen stoppen raad ik aan om mijn team toch nog te proberen, het speelt zo lekker
451
Balotelli
Wijnaldum-Urby
Depay-de jong-Cerci
Willems-van Dijk-(eerst ambrose, nu IF Rami gekocht-Abate
Forster als GK
We kunnen geen spelers vinden in de webapp.
Met vriendelijke groet,
Klaas.![]()
Ach, volgend jaar kopen ze massaal weer Fifa 15.
Ik twijfel en niet eens om dit gedoe, maar vooral omdat ik nog geen PS4 heb dan en de PS3 community langzaam maar zeker wel zal uitsterven.![]()
Hoi Klaas,quote:Op maandag 10 maart 2014 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste El-Blanchito,
We kunnen geen spelers vinden in de webapp.
Met vriendelijke groet,
Klaas.
Op de console zoeken werkt nog redelijk.
Groetjes,
Andres.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
vrijdag kreeg je nog 8, net hoeveel vraag er is.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
Oh, mmoga biedt nog maar 6 euro per 100K
gewoon van het weekend verkopen die handelPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, voor 6 per 100K vind ik het de moeite niet waard. Van het weekend hopelijk nog 200K erbij van de Ieren, en dan alles verpatsen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vrijdag kreeg je nog 8, net hoeveel vraag er is.
gewoon van het weekend verkopen die handel![]()
vnvnd stiekem nog even een potje met benteke spelen,quote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, voor 6 per 100K vind ik het de moeite niet waard. Van het weekend hopelijk nog 200K erbij van de Ieren, en dan alles verpatsen.
dan gaat de handel de verkoop in, maar moet nog wel een hele boel dure jongens kwijt dus kan zomaar zijn dat het pas over 2 weken weg gaat.
dodelijk stil hier jongens. allemaal weer lekker aan het webappen zeker
[ Bericht 10% gewijzigd door FCsuarez op 10-03-2014 15:41:12 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanavond maar eens m'n eerste potje online pokeren, ben benieuwd.
Het is niet dat ik veel geld heb, maar ik verdien af en toe wat bij met het schrijven van columns. Dat geld kan ik wel missen (of vertienvoudigen)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Pokerstars?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef el-blanchito het volgende:
Het is niet dat ik veel geld heb, maar ik verdien af en toe wat bij met het schrijven van columns. Dat geld kan ik wel missen (of vertienvoudigen)
Ik heb nog 300 euro erop staan dus ik ga misschien ook even kijken
Geen idee nog waar, ff kijken wat slim/goed isquote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pokerstars?
300euro is niet lullig, met hoeveel begonnen?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
unibetten 4 life natuurlijk. met de doekoes van de verkochte Fut coinsquote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pokerstars?
#FreeTrapz![]()
Met 20 begonnen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geen idee nog waar, ff kijken wat slim/goed is
300euro is niet lullig, met hoeveel begonnen?
Ongeveer een jaar geleden voor het laatst ingelogd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zag dat ik nog 3 punten nodig had in seasons om naar divisie 3 te promoveren (en dus coins te krijgen). Grootste fout van mn leven![]()
![]()
hier misschien de voetbal wedden excel ook maar weer eens uit de kast halen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met 20 begonnen.
Ongeveer een jaar geleden voor het laatst ingelogd.
oude verslavingen weer oprakelen
#FreeTrapz![]()
Ga dan niet op de Eredivisie wedden want dat is natuurlijk gedoemd om te mislukken.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier misschien de voetbal wedden excel ook maar weer eens uit de kast halen.
oude verslavingen weer oprakelen
deed ik ook nooit. meestal de bundesliga.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga dan niet op de Eredivisie wedden want dat is natuurlijk gedoemd om te mislukken.
pokeren ook wel leuk. jammer dat het altijd zo lang duurt.
de tijd dat ik nog redelijk fanatiek op voetbal aan het wedden was kon je week in week uit nog tegen ajax wedden en liep je binnen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Betfair verslavingquote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier misschien de voetbal wedden excel ook maar weer eens uit de kast halen.
oude verslavingen weer oprakelenAll green maken voor de wedstrijd begint
![]()
![]()
haha 24/7 op je telefoon uitslagen checkenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Betfair verslavingAll green maken voor de wedstrijd begint
![]()
hopen dat een grote club achter komt om vervolgens toch nog te backen dat ze winnen![]()
zelfs op totaal voetballoze dagen proberen een wedstrijd te vinden om op te betten![]()
damnnn i had no life
#FreeTrapz![]()
Daar moest je tegen of is dat een deel van je team?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:07 schreef Freire het volgende:
Zag dat ik nog 3 punten nodig had in seasons om naar divisie 3 te promoveren (en dus coins te krijgen). Grootste fout van mn leven
[ afbeelding ]![]()
nicequote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef el-blanchito het volgende:
Het is niet dat ik veel geld heb, maar ik verdien af en toe wat bij met het schrijven van columns. Dat geld kan ik wel missen (of vertienvoudigen)bankroll management het belangrijkste bij poker, als je het serieus wil aanpakken tenminste
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dat is toch overal het belangrijkstequote:Op maandag 10 maart 2014 16:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicebankroll management het belangrijkste bij poker, als je het serieus wil aanpakken tenminste
#FreeTrapz![]()
Ik zat helemaal in het tennistraden. Een keer 1500 euro mee gewonnen door alleen maar trades te maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha 24/7 op je telefoon uitslagen checken![]()
hopen dat een grote club achter komt om vervolgens toch nog te backen dat ze winnen![]()
zelfs op totaal voetballoze dagen proberen een wedstrijd te vinden om op te betten![]()
damnnn i had no life
Betfair is vet. Ook een keer zo'n 1 goal challenge gedaan. Beginnen met 50 euro, en dan een wedstrijd pakken en daar op >0.5 goals inzetten. Valt er een goal, win je, en dan kun je met 53 euro naar een volgende wedstrijd, etc etc. Nooit ver gekomen echter.
Maar ik blijf er bij dat je zo meer kans hebt om een bedrag van 10,000 euro te winnen dan met een Staatsloterij bijvoorbeeld. Misschien binnenkort weer eens een poging wagen![]()
![]()
Bij fifa niet hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is toch overal het belangrijkste![]()
Daar moest ik tegenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar moest je tegen of is dat een deel van je team?![]()
![]()
dat is waarquote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is toch overal het belangrijksteBevestiging van jouw aankoopquote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ik blijf er bij dat je zo meer kans hebt om een bedrag van 10,000 euro te winnen dan met een Staatsloterij bijvoorbeeld. Misschien binnenkort weer eens een poging wagen
no-reply@staatsloterij.nl (no-reply@staatsloterij.nl)
Toevoegen aan contactpersonen
12:02behalve als je de jackpot vandaag wint
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik doe mee met een groepje van het werk. Het is nog nooit zo welkom geweest als nu, zo'n schip met geldquote:Op maandag 10 maart 2014 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is waar
[..]
Bevestiging van jouw aankoop
no-reply@staatsloterij.nl (no-reply@staatsloterij.nl)
Toevoegen aan contactpersonen
12:02behalve als je de jackpot vandaag wint
![]()
![]()
heb er ook best veel mee weten binnen te harken. maar mijn wederhelft was het no-life voetbal kijken en op laptop/tel uitslagen checken snel zat toen we gingen samen wonenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat helemaal in het tennistraden. Een keer 1500 euro mee gewonnen door alleen maar trades te maken.
Betfair is vet. Ook een keer zo'n 1 goal challenge gedaan. Beginnen met 50 euro, en dan een wedstrijd pakken en daar op >0.5 goals inzetten. Valt er een goal, win je, en dan kun je met 53 euro naar een volgende wedstrijd, etc etc. Nooit ver gekomen echter.
Maar ik blijf er bij dat je zo meer kans hebt om een bedrag van 10,000 euro te winnen dan met een Staatsloterij bijvoorbeeld. Misschien binnenkort weer eens een poging wagen
#FreeTrapz![]()
Mijn ex heeft de helft van die 1500 opgeeist toen we uit elkaar gingenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er ook best veel mee weten binnen te harken. maar mijn wederhelft was het no-life voetbal kijken en op laptop/tel uitslagen checken snel zat toen we gingen samen wonenVrouwen en wedden is een slechte combi
![]()
![]()
mijn vriendin vond het ook nooit een probleem als er iets gekocht moest worden en ik zei laat maar betaal ik wel van het skrill accountquote:Op maandag 10 maart 2014 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn ex heeft de helft van die 1500 opgeeist toen we uit elkaar gingenVrouwen en wedden is een slechte combi
#FreeTrapz![]()
Als je weer gaat beginnen: Verzwijg het. Mocht het fout gaan, dan is het jouw reservepotje. Als ze lucht krijgen van extra geld, dan maken ze je af.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn vriendin vond het ook nooit een probleem als er iets gekocht moest worden en ik zei laat maar betaal ik wel van het skrill account![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe mee met een groepje van het werk. Het is nog nooit zo welkom geweest als nu, zo'n schip met geldidd
Zal je relatie ook goed doenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je weer gaat beginnen: Verzwijg het. Mocht het fout gaan, dan is het jouw reservepotje. Als ze lucht krijgen van extra geld, dan maken ze je af.![]()
![]()
ze kan meer dan goed haar eigen boontje doppen. dus dat zal wel geen probleem worden. het is meer de vraag waar haal ik tegenwoordig de tijd vandaan om zoveel wedstrijden te kijken in het weekend.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je weer gaat beginnen: Verzwijg het. Mocht het fout gaan, dan is het jouw reservepotje. Als ze lucht krijgen van extra geld, dan maken ze je af.als student kon dat allemaal nog wel.
#FreeTrapz![]()
Ik zat uren en uren te researchen naar tennisstats. Vorige ontmoetingen, huidige vorm, ondergrond, etc etc. Als je je verdiept in de materie is er in het tennis nog het meeste te verdienen. Vooral omdat er maar 1 van de 2 kan winnen. In het voetbal heb je het gelijkspel nog als vervelende 3e mogelijkheid erbij.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze kan meer dan goed haar eigen boontje doppen. dus dat zal wel geen probleem worden. het is meer de vraag waar haal ik tegenwoordig de tijd vandaan om zoveel wedstrijden te kijken in het weekend.als student kon dat allemaal nog wel.
![]()
![]()
Wat een kut CDM'sfatsoenlijke LM's en RM's hebben ze ook niet in die konkocompetitie.
Weet iemand iets leuks met Seol/Damjanovic/Leonardo ?![]()
zit je me nu gewoon de tennisbets in te lullenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat uren en uren te researchen naar tennisstats. Vorige ontmoetingen, huidige vorm, ondergrond, etc etc. Als je je verdiept in de materie is er in het tennis nog het meeste te verdienen. Vooral omdat er maar 1 van de 2 kan winnen. In het voetbal heb je het gelijkspel nog als vervelende 3e mogelijkheid erbij.
nog even en we dopen FUT om in WOS en online pokerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moreno Hofland wint in Paris-Nice, eindelijk een goede Nederlandse sprinter![]()
In b4 haat op wielrennen.![]()
Naja, niet in te lullen, maar ik denk dat als je er weer aan begint, het zakelijk moet benaderen. Dan is 50% kans natuurlijk aantrekkelijker dan 33% - 33% - 33% . Al kun je door middel van Layen ook 66,67% kans op een winnende bet maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit je me nu gewoon de tennisbets in te lullen
nog even en we dopen FUT om in WOS en online poker
Ik denk dat Goeroe Tim86 hier het beste zijn visie op kan geven![]()
![]()
dat denk ik ook dat tim een aardig eind zal komenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, niet in te lullen, maar ik denk dat als je er weer aan begint, het zakelijk moet benaderen. Dan is 50% kans natuurlijk aantrekkelijker dan 33% - 33% - 33% . Al kun je door middel van Layen ook 66,67% kans op een winnende bet maken.
Ik denk dat Goeroe Tim86 hier het beste zijn visie op kan geven![]()
alleen 1 probleem ik heb een schijthekel aan tennis. dan wacht ik nog liever de TDF af
(al is dat zakelijk gezien natuurlijk helemaal kut)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanks maintenance. Nu heb ik een kapotte Hoolahan op mijn TP. Steeds als ik hem list crashed de webapp. New maintenance, new problem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heb ik met SIF Cabaye, al weken.. daarom list ik hem niet en bewaar ik hem in de club voor het allerlaatste wat ik ga verkopenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Thanks maintenance. Nu heb ik een kapotte Hoolahan op mijn TP. Steeds als ik hem list crashed de webapp. New maintenance, new problem
Het punt is dat als je hem 1x list het goed gaat, maar dat er een soort duplicate achter blijft op de TP en als je die list dan gaat die kapot...![]()
Ik kan hem ook niet naar mijn club sturen. Maar volgens mij is het ook niet "mijn" kaart. Het is een kloon van mijn andere Hoolahan die wel gewoon te koop staat.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat heb ik met SIF Cabaye, al weken.. daarom list ik hem niet en bewaar ik hem in de club voor het allerlaatste wat ik ga verkopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, zie mijn editquote:Op maandag 10 maart 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet naar mijn club sturen. Maar volgens mij is het ook niet "mijn" kaart. Het is een kloon van mijn andere Hoolahan die wel gewoon te koop staat.heb er al vaak over geklaagd hier
Als je hem voor een spotprijs er op zet zodat die zeker gekocht wordt ben je er wel definitief van af.![]()
Ja stond me idd iets van bij. Naja ik kan hier wel even mee leven tot St Patsquote:Op maandag 10 maart 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, zie mijn editheb er al vaak over geklaagd hier
Als je hem voor een spotprijs er op zet zodat die zeker gekocht wordt ben je er wel definitief van af.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het ergste vind ik bij relist all dat hij kapot gaat én dat een heleboel kaarten opeens niet meer relist worden en hun prijs zijn vergeten. Dan kun je voor je halve TP de prijs opnieuw instellen..quote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja stond me idd iets van bij. Naja ik kan hier wel even mee leven tot St Pats![]()
Dat heb ik niet. Bij Relist all gaat het gewoon goed. Alleen die ene speler blijft staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ergste vind ik bij relist all dat hij kapot gaat én dat een heleboel kaarten opeens niet meer relist worden en hun prijs zijn vergeten. Dan kun je voor je halve TP de prijs opnieuw instellen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn moeder moest over haar afgelopen 3 belastingaangiftes bijna 13k terugbetalen..dat kan toch haast niet kloppen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ieder jaar weer ? dan blijft ze hem hardnekkig fout invullenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Mijn moeder moest over haar afgelopen 3 belastingaangiftes bijna 13k terugbetalen..dat kan toch haast niet kloppen?
#FreeTrapz![]()
Wat zeur je, je hebt minstens een miljoen na de verkoop van Ibrahimovic.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Help je moeder gewoon, gier.![]()
13k in totaal nu ja. Ik zie echt geen fouten in die aangiftes eigenlijk..snap er weinig van.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ieder jaar weer ? dan blijft ze hem hardnekkig fout invullenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moet wel belasting betalen he.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Mijn moeder moest over haar afgelopen 3 belastingaangiftes bijna 13k terugbetalen..dat kan toch haast niet kloppen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ze is geen Turk.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Turken krijgen over het algemeen terug bij zo'n aangifte. Ik mag bijna 800 euries verwachten.quote:
als je 13K terug moet betalen zou je dat toch wel terug moeten kunnen vinden lijkt mijquote:Op maandag 10 maart 2014 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
13k in totaal nu ja. Ik zie echt geen fouten in die aangiftes eigenlijk..snap er weinig van.![]()
@ozz hier 3.5K
#FreeTrapz![]()
Niet in 1 jaar hè..dit jaar een kleine 5kquote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je 13K terug moet betalen zou je dat toch wel terug moeten kunnen vinden lijkt mij![]()
@ozz hier 3.5K
Eigen vermogen + weduwepensioen + eigen baan is uiteraard niet zo'n goede combinatie met dit soort dingen, maar dit soort bedragen begrijp ik niet echt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.futhead.com/14/squads/8006752/quote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef Toefjes het volgende:
Vorig jaar een huis gekocht. Staat dus ook altijd garant voor leuke teruggaves
Leuk silverteam voor jouwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Weduwepensioen is naaiendquote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet in 1 jaar hè..dit jaar een kleine 5k
Eigen vermogen + weduwepensioen + eigen baan is uiteraard niet zo'n goede combinatie met dit soort dingen, maar dit soort bedragen begrijp ik niet echt.Moet je zoveel belasting over betalen, schandalig gewoon. Moeder van een bekende van mij houdt er echt bizar weinig aan over, juist door die belastingen. Belasting over iets wat zo ellendig is
![]()
![]()
Ik hoef geen nieuwe teams meer. Ik wens geen zaken meer te doen met deze webapp.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/8006752/
Leuk silverteam voor jou![]()
Ik ben student zonder vaste lasten, nja alleen een auto die me per maand 250 kost excl brandstof.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je 13K terug moet betalen zou je dat toch wel terug moeten kunnen vinden lijkt mij![]()
@ozz hier 3.5K
Die he vast unne goeien toeter of niequote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben student zonder vaste lasten, nja alleen een auto die me per maand 250 kost excl brandstof.![]()
tenzij het eigen vermogen die jaren enorm is gestegen lijkt het mij dat de rest wel bekand was bij de vooraangifte, misschien toch niet heel goed opgelet daar.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet in 1 jaar hè..dit jaar een kleine 5k
Eigen vermogen + weduwepensioen + eigen baan is uiteraard niet zo'n goede combinatie met dit soort dingen, maar dit soort bedragen begrijp ik niet echt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kan ook ruim 11k betalen aan inkomstenbelasting over het jaar 2012quote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Mijn moeder moest over haar afgelopen 3 belastingaangiftes bijna 13k terugbetalen..dat kan toch haast niet kloppen?![]()
![]()
![]()
En of ik die even over 10 maanden wil aflossen, hoe dan![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hoe krijg je het voor elkaar om in 1 jaar ¤ 11.000 euro niet aan belastingen te betalen?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan ook ruim 11k betalen aan inkomstenbelasting over het jaar 2012![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, want sinds mijn vader is overleden komt er in verhouding wel veel minder binnen. Maar als je een redelijk eigen vermogen hebt dan ben je met dat soort dingen gewoon keihard de lul blijkbaar.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tenzij het eigen vermogen die jaren enorm is gestegen lijkt het mij dat de rest wel bekand was bij de vooraangifte, misschien toch niet heel goed opgelet daar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb gewoon maandelijks aangifte gedaan en ook elke maand betaald maar blijkbaar niet genoegquote:Op maandag 10 maart 2014 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om in 1 jaar ¤ 11.000 euro niet aan belastingen te betalen?![]()
Ik had dan wel een topjaar maar 2013 was dramatisch en heb toen weer veel verlies geleden, maar dat ziet de belastingdienst nog niet
Overigens worden kleine bedrijven gewoon keihard in hun kontje genomen want je draagt maandelijks al 21% af en bij van je jaarafrekening mag je nog eens 52% (dacht ik) wegbrengen.
Mensen in loondienst hebben het echt 10x beter op dit moment.
[ Bericht 11% gewijzigd door dion_v_k op 10-03-2014 17:49:17 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Maar wist ze niet dat alles boven X bedrag voor 1,2% belast werd? En juist voor oudere is er een regeling dat er nog meer vermogen wordt vrijgesteldquote:Op maandag 10 maart 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, want sinds mijn vader is overleden komt er in verhouding wel veel minder binnen. Maar als je een redelijk eigen vermogen hebt dan ben je met dat soort dingen gewoon keihard de lul blijkbaar.![]()
![]()
Al je 65+ bent ja, maar nu volgens mij niet. En dat dit bedrag er is kan ze verder ook weinig aan doen en ze wil toch gewoon blijven werken etc. Is ook wel nodig want met alleen dat pensioen erbij vlieg je door het spaargeld heen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar wist ze niet dat alles boven X bedrag voor 1,2% belast werd? En juist voor oudere is er een regeling dat er nog meer vermogen wordt vrijgesteldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tjaa dan zit er niks anders op dan even de auto naar Luxemburg pakken. Onderweg nog even tanken daar scheelt ook weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al je 65+ bent ja, maar nu volgens mij niet. En dat dit bedrag er is kan ze verder ook weinig aan doen en ze wil toch gewoon blijven werken etc. Is ook wel nodig want met alleen dat pensioen erbij vlieg je door het spaargeld heen.![]()
hoe the F krijg je dat voor elkaar vraag ik me afquote:Op maandag 10 maart 2014 17:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan ook ruim 11k betalen aan inkomstenbelasting over het jaar 2012![]()
![]()
![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
Nou en of, lekker hele dag tütteren.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die he vast unne goeien toeter of nieOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
zeker een mercedes s klasse uit 90?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben student zonder vaste lasten, nja alleen een auto die me per maand 250 kost excl brandstof.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor de btw ben je ''gewoon'' een doorgeefluik, dit betaal je niet zelf... Zo heb je ook recht op aftrek van de btw op spullen die je koopt voor je onderneming. OB en IB zijn ook twee belastingen die niets met elkaar hebben verder.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb gewoon maandelijks aangifte gedaan en ook elke maand betaald maar blijkbaar niet genoeg![]()
Ik had dan wel een topjaar maar 2013 was dramatisch en heb toen weer veel verlies geleden, maar dat ziet de belastingdienst nog niet
Overigens worden kleine bedrijven gewoon keihard in hun kontje genomen want je draagt maandelijks al 21% af en bij van je jaarafrekening mag je nog eens 52% (dacht ik) wegbrengen.
Mensen in loondienst hebben het echt 10x beter op dit moment.
En zo heb je ook weer een hoop belastingvoordelen zoals zelfstandige aftrek en startersaftrek en mkb vrijstelling enzovoort. Dus dat de ondernemer het lastig heeft geloof ik meteen en vaste dienst meer zekerheid maar t heeft ook ze voordelen.🍆![]()
Ze moeten tijdens maatschappijleer op de middelbare school leerlingen gewoon alleen leren hoe je je belasting moet regelen. Alle andere shit die je daar krijgt leer je op een andere manier wel.![]()
Ja en anders in ieder geval bij scholen waar veel potentiële startende ondernemers zijn zoals kappers of schilders o.i.d.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Ze moeten tijdens maatschappijleer op de middelbare school leerlingen gewoon alleen leren hoe je je belasting moet regelen. Alle andere shit die je daar krijgt leer je op een andere manier wel.
Hebben ze alvast een goed beeld waar ze mee te maken krijgen.🍆![]()
Nee dan heb ik later geen werk meer.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja en anders in ieder geval bij scholen waar veel potentiële startende ondernemers zijn zoals kappers of schilders o.i.d.
Hebben ze alvast een goed beeld waar ze mee te maken krijgen.![]()
In de autohandel moet je eigenlijk op dit moment meer dan de helft zwart doen wil je je hoofd boven water houden, helaas zijn sommige mensen hier te braaf voor.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Voor de btw ben je ''gewoon'' een doorgeefluik, dit betaal je niet zelf... Zo heb je ook recht op aftrek van de btw op spullen die je koopt voor je onderneming. OB en IB zijn ook twee belastingen die niets met elkaar hebben verder.
En zo heb je ook weer een hoop belastingvoordelen zoals zelfstandige aftrek en startersaftrek en mkb vrijstelling enzovoort. Dus dat de ondernemer het lastig heeft geloof ik meteen en vaste dienst meer zekerheid maar t heeft ook ze voordelen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
mietjequote:Op maandag 10 maart 2014 18:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In de autohandel moet je eigenlijk op dit moment meer dan de helft zwart doen wil je je hoofd boven water houden, helaas zijn sommige mensen hier te braaf voor.![]()
No comment.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wie legt dit uit?
http://www.futhead.com/14/players/447/joaquin/compare/14-12159/
Waarom is Özil 87 en Joaquin maar 82?![]()
Positie, pace telt zwaarder mee als RM dan als CAM.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie legt dit uit?
Waarom is Özil 87 en Joaquin maar 82?![]()
Hmmm, ja dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar de verschillen zijn echt miniem. Als je Bale met Ozil vergelijkt dan zijn de verschillen gigantisch en ze zijn beide 87...quote:Op maandag 10 maart 2014 18:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Positie, pace telt zwaarder mee als RM dan als CAM.
http://www.futhead.com/14(...)le/compare/14-12159/![]()
Totaal andere positie. Kijk maar eens het verschil in stats met IF Di Maria (die ook 87 rated is).quote:Op maandag 10 maart 2014 18:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie legt dit uit?
Waarom is Özil 87 en Joaquin maar 82?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je hebt wel deels gelijk hoor. Die ratings zijn gewoon een beetje natte vingerwerk.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, ja dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar de verschillen zijn echt miniem. Als je Bale met Ozil vergelijkt dan zijn de verschillen gigantisch en ze zijn beide 87...
http://www.futhead.com/14(...)le/compare/14-12159/Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vooral defensief en dat telt nauwelijks of wellicht zelfs helemaal niet mee als CF.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, ja dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar de verschillen zijn echt miniem. Als je Bale met Ozil vergelijkt dan zijn de verschillen gigantisch en ze zijn beide 87...
http://www.futhead.com/14(...)le/compare/14-12159/
Moet je Ozil eens met Gundogan vergelijken![]()
![]()
Nee, vooral zijn weak foot is kut.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:04 schreef esox83 het volgende:
Ozil is niet echt een aanrader toch? zie er net een paar voor weinig weg gaan
Hij heeft een hoge rating omdat hij op bepaalde key stats die belangrijk zijn voor de formule om zijn rating te berekenen heel hoog scoort. Bijvoorbeeld vision.![]()
David Silvaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:04 schreef esox83 het volgende:
Ozil is niet echt een aanrader toch? zie er net een paar voor weinig weg gaan![]()
![]()
Anders Cazorla
![]()
Als je een BPL CAM neemt doe dan aub Santi. Ozil is echt een lachertjequote:Op maandag 10 maart 2014 19:04 schreef esox83 het volgende:
Ozil is niet echt een aanrader toch? zie er net een paar voor weinig weg gaan![]()
Ik gebruik nu Santi en Nasri, bevallen beide prima
Maar een beetje afwisselen op zn tijd is ook wel leuk![]()
Of met 87 Vidal...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vooral defensief en dat telt nauwelijks of wellicht zelfs helemaal niet mee als CF.
Moet je Ozil eens met Gundogan vergelijken
Lang verhaal kort. Ozil is kut.![]()
hij is toch echt stuk nu die webapp
kan nu helemaal niks meer vinden
#FreeTrapz![]()
Dacht dat het aan mij lag.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef FCsuarez het volgende:
hij is toch echt stuk nu die webapp
kan nu helemaal niks meer vinden
gewoon geen IF's in je team nemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Revontulet het volgende:
Fijn hoor, even 3 uur doen over een team maken.
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: