SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In de Play store gewoon.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee die heb ik niet. Waar kan ik die krijgen voor android?
https://play.google.com/s(...).ea.fifaultimate_rowAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu gaat hij zelfs in de auto pakjes openen, aardig van je Tim.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de Play store gewoon.
https://play.google.com/s(...).ea.fifaultimate_row
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nu gaat hij zelfs in de auto pakjes openen, aardig van je Tim.![]()
![]()
![]()
Tijdens het pissen, tijdens het koken, als hij bij zijn schoonmoeder zit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tijdens het fappen packs openenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tijdens het pissen, tijdens het koken, als hij bij zijn schoonmoeder zit.![]()
![]()
Als die op de S1 werkt ga ik hem ook installeren.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de Play store gewoon.
https://play.google.com/s(...).ea.fifaultimate_row![]()
Is het trouwens raar dat ik Ambrabat de beste linksbuiten vind die ik in heel FUT heb geprobeerd? Vind hem beter dan non up-Hazard/Villa/Danny/Willian/El Shaarawy. Heb Lavezzi/Ronaldo etc. alleen nog niet geprobeerd. Ambrabat heeft echt een snoeihard schot double 4* , goede dribbling , pace, kracht![]()
oh lol. Nee deze had ik echt nog niet. Dacht alleen dat er voor de iphone zoiets wasquote:Op maandag 10 maart 2014 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de Play store gewoon.
https://play.google.com/s(...).ea.fifaultimate_row
doen de servers het inmiddels al weer? Iemand dat al gecheckt![]()
Ja, dat is raarrrrrquote:Op maandag 10 maart 2014 11:21 schreef Paint-Man het volgende:
Is het trouwens raar dat ik Ambrabat de beste linksbuiten vind die ik in heel FUT heb geprobeerd? Vind hem beter dan non up-Hazard/Villa/Danny/Willian/El Shaarawy. Heb Lavezzi/Ronaldo etc. alleen nog niet geprobeerd. Ambrabat heeft echt een snoeihard schot double 4* , goede dribbling , pace, kracht![]()
Amrabat lijkt me wel echt goed eigenlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is die ook. Speel heb nu in een liga bbva/ Serie A team. Hij scoort echt super veel en is heel agile, skillfull en H/Lquote:![]()
Het is niet zo dat er servers onbedoeld plat liggen. Er is "gewoon" onderhoud.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Even via de app geprobeerd in te loggen. Servers doen het nog steeds nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe link je hem dan met anderen?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Is die ook. Speel heb nu in een liga bbva/ Serie A team. Hij scoort echt super veel en is heel agile, skillfull en H/LNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar die zouden het toch weer doen vanaf 10:00 UK tijd. Dat is 11:00 hier.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er servers onbedoeld plat liggen. Er is "gewoon" onderhoud.![]()
Wat is gewoon bij EA vraag ik me dan afquote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er servers onbedoeld plat liggen. Er is "gewoon" onderhoud.![]()
We werden er ook pas net na 9 uur uitgegooid, terwijl de aankondiging half 7 UK / half 8 hier was, dus korrel zout.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Maar die zouden het toch weer doen vanaf 10:00 UK tijd. Dat is 11:00 hier.![]()
Ik link hem met IF El Arabiquote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe link je hem dan met anderen?![]()
Onderhoud zou ook om 7:00 beginnen. Dat werd uiteindelijk half 9/9 uur ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Maar die zouden het toch weer doen vanaf 10:00 UK tijd. Dat is 11:00 hier.Dat is een hele terechte vraag.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is gewoon bij EA vraag ik me dan afNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil iets maken IF Damjanovic zonder Montenegrijnen (dat heb ik al eens gedaan), dus dat wordt K-League spelers.
Seol en Leonardo lijken me wel goed, maar verder zie ik niet veel dat me echt aanspreekt, iemand nog aanraders?![]()
http://www.futhead.com/14/squads/7995857/quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En naar het middenveld/verdediging?
Spaanse trainer heb Valero op 7chem #yolo![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En naar het middenveld/verdediging?
Jammer van die clown op doel
e: oh er is ook een Malaga Amrabat..da's waar ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eboue is de slechtste gold rb waar ik mee gespeeld heb. Staat constant uit positie.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer van die clown op doel
e: oh er is ook een Malaga Amrabat..da's waar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |